Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB suspenderer assisterende fodboldddirektør

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
    Det er en mail udsendt til flere journalister der er årsagen til at Steffen nu er suspenderet. Derfor må der være nok substans i mailen. Men indtil videre aner vi intet for ingen journalister har røbet noget endnu. Måske er Steffen afsløret som ludoman eller lignende. Og de kommer jo ofte i pengenød.

    PS: husk nu at det nok er Thomas Christensen, Thorborgs wingman, der er problemet i ledelsen.
    Netop TC har været nærmeste rådgiver siden KB dagene. Desværre er NT fuldstændig loyal over for TC som Mette F er over for BB.
    begge dele stinker.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

      Netop TC har været nærmeste rådgiver siden KB dagene. Desværre er NT fuldstændig loyal over for TC som Mette F er over for BB.
      begge dele stinker.
      Fælt
      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        Er holdene i Øens Hold ikke rugeklubber ?

        Så vi ikke Slots give en check på 100.000,- til Morud ?

        Økonomien er bestemt ikke den samme, men konceptet (delvist) er... bare i en meget større skala.
        Mener ikke det kan sammenlignes med en portugisisk klub.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

          Mener ikke det kan sammenlignes med en portugisisk klub.
          Er det ikke det jeg skriver ?

          Comment


            #35
            Vi har fået et element at kaos ind i vores klub. Hvad fanden sker der.

            Selvom jeg umiddelbart er tilgænger af wesstrøm, og ikke alle ting der sker nødvendigvis har noget direkte med ham at gøre, så synes jeg bare pilen begynder at pege i hans retning.

            Jeg synes tilstanden i vores klub begynder at minde om vores sommer transfervindue - lettere kaotisk.

            Comment


              #36
              Det virker meget besynderligt, at en klubmand igennem næsten 20 år pludselig laver noget så alvorligt efter han blev forfremmet til Bjørns højre hånd.

              Kan ikke slippe tanken om, at han er blevet rodet ud i at stå på mål/sætte signatur på nogle af de lyssky ting, der florerer omkring vores sportsdirektør. Altså en slags scapegoat, om man vil. Det er selvfølgelig bare en gisning, men der er noget der lugter fælt, synes jeg.

              Det er en meget uheldig udvikling vores klub gennemgår pt…

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                Det virker meget besynderligt, at en klubmand igennem næsten 20 år pludselig laver noget så alvorligt efter han blev forfremmet til Bjørns højre hånd.

                Kan ikke slippe tanken om, at han er blevet rodet ud i at stå på mål/sætte signatur på nogle af de lyssky ting, der florerer omkring vores sportsdirektør. Altså en slags scapegoat, om man vil. Det er selvfølgelig bare en gisning, men der er noget der lugter fælt, synes jeg.

                Det er en meget uheldig udvikling vores klub gennemgår pt…
                Tænker du på 'afvikling'..? Men meget enig.

                Comment


                  #38
                  Hold nu kæft....

                  Det sinker af nedrykning og det er fuldt fortjent nedrykning.

                  Comment


                    #39
                    Wow... De kan da kraftedeme ikke slå et søm i en lort uden at ødelægge begge dele...

                    Også nogle vilde teorier, der er her, min personlige favorit er scapegoat-Don Björn Corleone combo'en Spekulationer, der eksisterer p.g.a ledelsens udtalte inkompetence.

                    Dårlige til PR, dårlige til rekruttering.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      #40
                      Handler om noget øknomisk ifølge sfå.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af BN- Se indlæg
                        Handler om noget øknomisk ifølge sfå.
                        Ja, fra bloggen: “men vi kan konstatere, at der primært er tale om anklager, der drejer sig om sammenblanding af private og arbejdsmæssige økonomiske forhold.”

                        SFÅ har også fået den omtalte mail. De skriver, at det er alvorligt - men fra en anonym kilde og uddyber så med ovenstående.

                        Trods alt rart det “kun” er penge, det virker til at dreje sig om.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                          Ja, fra bloggen: “men vi kan konstatere, at der primært er tale om anklager, der drejer sig om sammenblanding af private og arbejdsmæssige økonomiske forhold.”

                          SFÅ har også fået den omtalte mail. De skriver, at det er alvorligt - men fra en anonym kilde og uddyber så med ovenstående.

                          Trods alt rart det “kun” er penge, det virker til at dreje sig om.
                          Men synes det er meget beklageligt at man måtte gå den vej at skrive anonym til forskellige medier. Hvis der faktisk skete noget ulovligt så hvorfor kunne man ikke henvende sig til ledelsen med de informationer? Betyder det at den interne kultur er rodet og man derfor ikke kan klare det på de interne linjer? Bliver mere og mere bange om det hvad sker der i OB.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #43
                            https://obstemmer.dk/blog-mere-uro-i...KOdeDbC1RrUmCI
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                              Vi har fået et element at kaos ind i vores klub. Hvad fanden sker der.

                              Selvom jeg umiddelbart er tilgænger af wesstrøm, og ikke alle ting der sker nødvendigvis har noget direkte med ham at gøre, så synes jeg bare pilen begynder at pege i hans retning.

                              Jeg synes tilstanden i vores klub begynder at minde om vores sommer transfervindue - lettere kaotisk.
                              Det lyder som det gjorde i AIK...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                                Det virker meget besynderligt, at en klubmand igennem næsten 20 år pludselig laver noget så alvorligt efter han blev forfremmet til Bjørns højre hånd.

                                Kan ikke slippe tanken om, at han er blevet rodet ud i at stå på mål/sætte signatur på nogle af de lyssky ting, der florerer omkring vores sportsdirektør. Altså en slags scapegoat, om man vil. Det er selvfølgelig bare en gisning, men der er noget der lugter fælt, synes jeg.

                                Det er en meget uheldig udvikling vores klub gennemgår pt…
                                Nu er det jo i sig selv ikke kvalificerende at være længe i en klub. Det interessante er jo om personen har kvalifikationerne og moralen til at bestride et job, hvor man har muligheden for at blande privatøkonomien sammen med virksomhedens. Med det forbehold i den konkrete sagt at ingen naturligvis er skyldig, før der er faldet dom!

                                Comment

                                Working...
                                X