Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB suspenderer assisterende fodboldddirektør

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

    Nu er det jo i sig selv ikke kvalificerende at være længe i en klub. Det interessante er jo om personen har kvalifikationerne og moralen til at bestride et job, hvor man har muligheden for at blande privatøkonomien sammen med virksomhedens. Med det forbehold i den konkrete sagt at ingen naturligvis er skyldig, før der er faldet dom!
    Det har du selvfølgelig helt ret i. Synes bare timingen er påfaldende.

    Der er sikkert ikke en skid i mine gisninger, der foregår bare så mange mærkelige ting lige for tiden, at jeg i hvert fald ikke kan udelukke tanken.

    Comment


      #47
      Det tyder ikke på at have noget med BW at gøre overhovedet, da episoderne lægger længere tilbage. Han har angiveligt solgt Match Worn spillertrøjer og proppet pengene i egen lomme. Derudover er der andre ting der undersøges også.

      https://www.bt.dk/fodbold/kaos-i-ob-...vilde-anklager

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

        Det har du selvfølgelig helt ret i. Synes bare timingen er påfaldende.

        Der er sikkert ikke en skid i mine gisninger, der foregår bare så mange mærkelige ting lige for tiden, at jeg i hvert fald ikke kan udelukke tanken.
        Uden viden om den konkrete situation i øjeblikket så tror jeg ikke rigtigt på at man (BW/NT) eller andre suspenderer en betroet medarbejder uden en overordentlig god grund.

        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Uden viden om den konkrete situation i øjeblikket så tror jeg ikke rigtigt på at man (BW/NT) eller andre suspenderer en betroet medarbejder uden en overordentlig god grund.
          https://www.bt.dk/fodbold/kaos-i-ob-...vilde-anklager

          Måske bliver lidt af sløret, løftet her.
          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

          Comment


            #50
            Det er åbenbart anklager der rækker tilbage fra før Wesstrøm blev ansat. Desuden har det intet med ham at gøre.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              Det er åbenbart anklager der rækker tilbage fra før Wesstrøm blev ansat. Desuden har det intet med ham at gøre.
              Det lyder mere som en betroet medarbejder der har taget af kassen. Det er heldigvis mere tåleligt for organisationen som helhed end at det trækker tråde til noget af det aviserne skriver om BW.
              Men det skal selvfølgelig koste SN jobbet, hvis der er hold i anklagerne.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                Er holdene i Øens Hold ikke rugeklubber ?

                Så vi ikke Slots give en check på 100.000,- til Morud ?

                Økonomien er bestemt ikke den samme, men konceptet (delvist) er... bare i en meget større skala.
                Jeg forstår din pointe, men der er vel forskel på at have frivillige mellemklubslige samarbejder med mindre lokale klubber og så at købe en klub i et andet land med det formål, at kunne omgå nogle af fodboldens regler - i dette tilfælde om hvor mange produktionsenheder man kan dyrke samtidig?

                Comment


                  #53
                  Okay, så der er allerede en der er blevet sparket ud tidligere grundet dette
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                    https://www.bt.dk/fodbold/kaos-i-ob-...vilde-anklager

                    Måske bliver lidt af sløret, løftet her.
                    Kan du evt. genfortælle kort hvad det drejer sig om. Jeg har min egen stille protest mod BT og andre lign. formiddagsaviser og nægter hårdnakket at tillade cookies fra deres side

                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Kan du evt. genfortælle kort hvad det drejer sig om. Jeg har min egen stille protest mod BT og andre lign. formiddagsaviser og nægter hårdnakket at tillade cookies fra deres side
                      Solgt matchworn trøjer til egen privatøkonomi.

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Kan du evt. genfortælle kort hvad det drejer sig om. Jeg har min egen stille protest mod BT og andre lign. formiddagsaviser og nægter hårdnakket at tillade cookies fra deres side
                        iflg BT er alle sagerne af ældre dato - fra før han blev udnævnt til assisterende fodbolddirektør.

                        skulle have "solgt OB- og andre klubtrøjer deklareret som kampbårne" for egen vindings skyld. Den episode skulle have kostet en anden ansat jobbet tidligere.

                        Og så skulle der også være der også være nogle mere alvorlige anklager - som de ikke uddyber.

                        Og OB satser på at have en afklaring torsdag d. 16 november - så forhåbentlig trækker det ikke ud i langdrag

                        Comment


                          #57
                          Hvornår er det blevet til en kaostilstand i en fodboldklub, at et medlem er blevet bortvist pga lidt "lange fingre" ? Manden er vel netop blevet bortvist fordi man ikke vil have at det sker i klubben.....
                          nogen må jo have haft kendskab til det siden der kan skrives en anonym mail, mon ikke undersøgelsen i OB går på hvem der har kendskab til mandens "lange fingre", og missionen med undersøgelsen er, at den/de også skal ud omgående. Fedt at BW kører nultolerence på det felt.

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                            Hvornår er det blevet til en kaostilstand i en fodboldklub, at et medlem er blevet bortvist pga lidt "lange fingre" ? Manden er vel netop blevet bortvist fordi man ikke vil have at det sker i klubben.....
                            nogen må jo have haft kendskab til det siden der kan skrives en anonym mail, mon ikke undersøgelsen i OB går på hvem der har kendskab til mandens "lange fingre", og missionen med undersøgelsen er, at den/de også skal ud omgående. Fedt at BW kører nultolerence på det felt.
                            Det ville ikke være kaos hvis det var en enkeltstående ting. Det falder bare sammen med, at OB igen underpræsterer, mister sin chefscout efter under et år i stillingen, BW selv bliver undersøgt for forbindelser til lyssky miljøer, Alm bliver fyret og en ny træner kan komme på tale til januar.

                            Så er det kaos.
                            ​​​​​​

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                              Det ville ikke være kaos hvis det var en enkeltstående ting. Det falder bare sammen med, at OB igen underpræsterer, mister sin chefscout efter under et år i stillingen, BW selv bliver undersøgt for forbindelser til lyssky miljøer, Alm bliver fyret og en ny træner kan komme på tale til januar.

                              Så er det kaos.
                              ​​​​​​
                              Tingene bliver jo håndteret, så jeg kan ikke se problemet. De beslutninger der skal og bør tages, bliver taget. Jeg mener det er meget blæst op, med BT og Tipsbladet som primusmotorerne.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                                Tingene bliver jo håndteret, så jeg kan ikke se problemet. De beslutninger der skal og bør tages, bliver taget. Jeg mener det er meget blæst op, med BT og Tipsbladet som primusmotorerne.
                                Ja det ser jo ud til det ingen sammenhæng har med alt det andet hurlumhej. Det er bare typisk sådan nogen ting her kommer frem samtidig med det meste andet sejler i klubben. Det er nok ikke utænkeligt nogen andre i organisationen har haft kendskab til det her igennem længere tid, men først nu reagere. BW's muligt suspekte relation til det banderelaterede agentfirma, og SN med en fortid som "trøjepusher" er noget nogen bekymrer sig over på de indre linjer.

                                Comment

                                Working...
                                X