Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB suspenderer assisterende fodboldddirektør

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Ja det ser jo ud til det ingen sammenhæng har med alt det andet hurlumhej. Det er bare typisk sådan nogen ting her kommer frem samtidig med det meste andet sejler i klubben. Det er nok ikke utænkeligt nogen andre i organisationen har haft kendskab til det her igennem længere tid, men først nu reagere. BW's muligt suspekte relation til det banderelaterede agentfirma, og SN med en fortid som "trøjepusher" er noget nogen bekymrer sig over på de indre linjer.
    Hvis jeg var storsponsor ville jeg gå i dialog med andre (stor)sponsorere og forlange nogle svar fra Thorborg. Hvad bruger vi vores penge på? Hvad er planen?

    Comment


      #62
      https://twitter.com/henrik220386949/...wMxU6_PyQ&s=19

      Comment


        #63
        Hvis det der er sandt - og det ved vi jo ikke - så er mit prædikat ‘mafiaklub’ yderst rammende. OB lyder ud fra ovenstående til at være en ret… træls klub, hvor der hersker en masse frygt internt.

        Høtyvene skal altså frem nu.

        Alt det gøgl med ny træner er ligegyldigt; den her klub - som jeg har fulgt siden 80erne - er rådden.
        Last edited by Jungledyret; 11-11-2023, 15:00.

        Comment


          #64
          Er der næsten ikke så mange stavefejl at det der ser fake ud?

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
            Er der næsten ikke så mange stavefejl at det der ser fake ud?
            Tænker det er ganske repræsentativt for fodbolduniverset.

            Comment


              #66
              Hold da k.... en omgang flueknebberi, hvor er det dog barnligt at sende sådant anonymt. Tydeligt en person der har et horn i siden på ham der Steffen Nielsen, eller bare ondt i røven.
              Elektrikeren stjæler på sin arbejdsplads, VVSeren gør det, tømreren gør det, mureren gør det, maskinarbejderen gør det, det er ikke tilladt men det sker, og som virksomshedsleder kalder jeg det små personalefryns som jeg i mit firma ser gennem fingre med, det må dog ikke tage overhånd og blive systematisk. At det skulle fremavle kaos i OB er vist skudt meget over. Men nu kommer ham den anonyme afsender da i den grad i vælten. Vorherrebevares.

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                Hold da k.... en omgang flueknebberi, hvor er det dog barnligt at sende sådant anonymt. Tydeligt en person der har et horn i siden på ham der Steffen Nielsen, eller bare ondt i røven.
                Elektrikeren stjæler på sin arbejdsplads, VVSeren gør det, tømreren gør det, mureren gør det, maskinarbejderen gør det, det er ikke tilladt men det sker, og som virksomshedsleder kalder jeg det små personalefryns som jeg i mit firma ser gennem fingre med, det må dog ikke tage overhånd og blive systematisk. At det skulle fremavle kaos i OB er vist skudt meget over. Men nu kommer ham den anonyme afsender da i den grad i vælten. Vorherrebevares.
                Det var ellers lidt af en selvangivelse, er der andre former for snyd, i dit firma, som du lige giver dine egne betegnelser?

                Nej, at angribe budbringeren er muligvis noget DU gør, men overordnet bør kritikken blive rettet mod den der bedrager.

                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                  Det var ellers lidt af en selvangivelse, er der andre former for snyd, i dit firma, som du lige giver dine egne betegnelser?

                  Nej, at angribe budbringeren er muligvis noget DU gør, men overordnet bør kritikken blive rettet mod den der bedrager.
                  Der er sgu en bagatelgrænse.

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                    Der er sgu en bagatelgrænse.
                    Hvad er den på

                    1.000, 10.000 eller 100.000 kr eller noget helt fjerde per medarbejder per år ?

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                      Hvad er den på

                      1.000, 10.000 eller 100.000 kr eller noget helt fjerde per medarbejder per år ?
                      Amen hold nu op, privatkørsel i firmabil af en ansat, hjælp af en gartner, hvor mange trøjer er blevet solgt er det 2,10 eller 50, det er simpelthen flueknebberi. Men OB undersøger jo omfanget, og beslutter hvad der skal ske, det lyder bare som en der har ondt i røven, og så trækker det ultimative, at sladre.
                      Last edited by jojo; 11-11-2023, 16:02.

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                        Hold da k.... en omgang flueknebberi, hvor er det dog barnligt at sende sådant anonymt. Tydeligt en person der har et horn i siden på ham der Steffen Nielsen, eller bare ondt i røven.
                        Elektrikeren stjæler på sin arbejdsplads, VVSeren gør det, tømreren gør det, mureren gør det, maskinarbejderen gør det, det er ikke tilladt men det sker, og som virksomshedsleder kalder jeg det små personalefryns som jeg i mit firma ser gennem fingre med, det må dog ikke tage overhånd og blive systematisk. At det skulle fremavle kaos i OB er vist skudt meget over. Men nu kommer ham den anonyme afsender da i den grad i vælten. Vorherrebevares.
                        Hvis det er sandt, så er OB en klub ledet på frygt. Det er det, jeg tager med mig, og det er jo det, den anonyme fortælling er en beretning om. At medarbejderne ikke tør sige noget til nogen.

                        At du anser det som flueknepperi er symbolsk for, at den her klub på snart 15. år befinder sig i sølet.

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                          Amen hold nu op, privatkøsel i firmabil af en ansat, hjælp af en gartner, hvor mange trøjer er blevet solgt er det 2,10 eller 50, det er flueknebberi.
                          Kan du ikke bare svare på spørgsmålet?

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Kan du ikke bare svare på spørgsmålet?
                            Det afhænger af den enkelte medarbejders værdi for firmaet. En mand der laver en million til mig skal sgu ikke høre for noget, kald det hvad du vil, jeg kalder det omtalte for flueknebberi.
                            Last edited by jojo; 11-11-2023, 16:24.

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                              Amen hold nu op, privatkørsel i firmabil af en ansat, hjælp af en gartner, hvor mange trøjer er blevet solgt er det 2,10 eller 50, det er simpelthen flueknebberi. Men OB undersøger jo omfanget, og beslutter hvad der skal ske, det lyder bare som en der har ondt i røven, og så trækker det ultimative, at sladre.
                              Delvis enig. Det sker alle steder. Og meget kan og bliver der set igennem fingre med

                              Det sprængende punkt bliver nok hvad han har gjort for at skjule de ting han har lavet.

                              For hvis han direkte har forfalsket køresedler som er i strid med loven og solgt matchworn trøjer direkte fra trykkeren uden OBs viden og stoppet dem i lommen er det et problem. Og nok et man ikke overlever. Slet ikke hvis man aktivt har prøvet at begrave beviserne i den dybe ådal muld

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Delvis enig. Det sker alle steder. Og meget kan og bliver der set igennem fingre med

                                Det sprængende punkt bliver nok hvad han har gjort for at skjule de ting han har lavet.

                                For hvis han direkte har forfalsket køresedler som er i strid med loven og solgt matchworn trøjer direkte fra trykkeren uden OBs viden og stoppet dem i lommen er det et problem. Og nok et man ikke overlever. Slet ikke hvis man aktivt har prøvet at begrave beviserne i den dybe ådal muld
                                Det lader ikke til det er nogen guldgrube at være ansat i OSE, hvis man skal tjene penge på sådan en gang svindel, for at få mad på bordet.

                                Comment

                                Working...
                                X