Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB suspenderer assisterende fodboldddirektør

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    Jeg er med på, at vi førhen var en kedelig klub. Nu er vi vel, hvad der minder om en mafiaklub. Og klarer os i øvrigt dårligere sportsligt end da vi bare var en kedelig klub.

    Fagre nye tider.

    Så nupper jeg sgu hellere 1 division med gamle Horsens-spillere.
    Mafiaklub ?

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Mafiaklub ?
      han vil gerne af med BW - så vi skal lige mindes om den mulige sag fra sverige...

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

        han vil gerne af med BW - så vi skal lige mindes om den mulige sag fra sverige...

        Comment


          #19
          Spørgsmålet er om Alm måske var den mest hæderlige og kompetente person i hele OB-“ledelsen”. Måske derfor han bad om en fyreseddel med pokal-holdopstillingen. Intet kan efterhånden overraske mig i OB mere - vi er på randen af kollaps - sportsligt og organisatorisk.
          Jeg tror ikke Thorborg har en fed dag på kontoret

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
            Har ledelsen i OB slet ingen kvalificeret dømmekraft, når den ansætter personer i nøglepositioner? Det må simpelthen være diskvalificerende. Håber ikke Thorborg er ledertypen, der tænker, at han lige skal have OB på ret kurs igen, inden han trækker sig. Så hellere af med plasteret hurtigt og lad os komme videre.
            Måske lidt off-topic, men jeg er stadig slet ikke der hvor jeg håber på det. Jeg er megatræt af, at det sejler i OB og vi aldrig får succes. Men jeg hader ganske enkelt andre tendenser i moderne fodbold mere. Sælger Thorborg kan jeg næsten kun forestille mig, at der kommer noget værre ind. Især udenlandske ejere vil ødelægge meget for mig. Ønsker mig heller ikke en Jan Bech- eller Lars Seier-type ind.

            I bund og grund ønsker jeg OB får succes på lokale hænder med en nogenlunde bæredygtig økonomi. Dette er nok urealistisk, men derfor tager jeg også hellere 30 år mere med 7-10 pladser, et par nedrykninger og måske et par gange i top6 og pokalfinaler. Hvis alternativet er ejerskaber og/eller strategier som BIF/FCN/FCM. Jeg har lært at leve med frustrationen. Så længe der også kommer en fed udesejr i Brøndby og Århus i ny og næ.

            EDIT:
            For mig er se er OBs støste problemer mere:
            - Ansættelser af personer uden nødvendige kompetencer
            - At man lægger pres på sig selv ved at have en målsætning der hedder "top 6 hvert år og en 6. plads er en dårlig sæson", mens man ikke har økonomi, der matcher det.

            .. Mere end, at det er Thorborg, der er magtfuldkommen og micromanager alt. Jeg tror BW har relativt frie hænder. Det er vel næppe Thorborg, der har bestemt at hente Mustafic, Burey, Turay, Skjelvik, Selvén m.fl.
            Last edited by Agbre; 10-11-2023, 15:08.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

              Måske lidt off-topic, men jeg er stadig slet ikke der hvor jeg håber på det. Jeg er megatræt af, at det sejler i OB og vi aldrig får succes. Men jeg hader ganske enkelt andre tendenser i moderne fodbold mere. Sælger Thorborg kan jeg næsten kun forestille mig, at der kommer noget værre ind. Især udenlandske ejere vil ødelægge meget for mig. Ønsker mig heller ikke en Jan Bech- eller Lars Seier-type ind.

              I bund og grund ønsker jeg OB får succes på lokale hænder med en nogenlunde bæredygtig økonomi. Dette er nok urealistisk, men derfor tager jeg også hellere 30 år mere med 7-10 pladser, et par nedrykninger og måske et par gange i top6 og pokalfinaler. Hvis alternativet er ejerskaber og/eller strategier som BIF/FCN/FCM. Jeg har lært at leve med frustrationen. Så længe der også kommer en fed udesejr i Brøndby og Århus i ny og næ.
              Jeg forstår dig fuldt ud... men FCM er vel meget lokalt forankret nu

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                Måske lidt off-topic, men jeg er stadig slet ikke der hvor jeg håber på det. Jeg er megatræt af, at det sejler i OB og vi aldrig får succes. Men jeg hader ganske enkelt andre tendenser i moderne fodbold mere. Sælger Thorborg kan jeg næsten kun forestille mig, at der kommer noget værre ind. Især udenlandske ejere vil ødelægge meget for mig. Ønsker mig heller ikke en Jan Bech- eller Lars Seier-type ind.

                I bund og grund ønsker jeg OB får succes på lokale hænder med en nogenlunde bæredygtig økonomi. Dette er nok urealistisk, men derfor tager jeg også hellere 30 år mere med 7-10 pladser, et par nedrykninger og måske et par gange i top6 og pokalfinaler. Hvis alternativet er ejerskaber og/eller strategier som BIF/FCN/FCM. Jeg har lært at leve med frustrationen. Så længe der også kommer en fed udesejr i Brøndby og Århus i ny og næ.
                Jeg vil efterhånden hellere se OB spille i 2. Division. Så kan der skrues gevaldigt ned for mængden af (dubiøse) ledere i klubben og vi kan komme tilbage til sporten. Jeg synes allerede at OB med BWs transferstrategi er så tæt på at være et sted som ikke har noget med dansk fodbold at gøre mere.
                Jeg har bare ikke tillid til at Thorborg kan ansætte et kompetent team mere, som kan få OB på rette kurs igen. Historikken taler desværre ikke for at han kan.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                  Jeg forstår dig fuldt ud... men FCM er vel meget lokalt forankret nu
                  Ja ejerskabsmæssigt. Men de laver også skøre kneb med at købe udenlandske klub(ber) som skal fungere som rugeklub? Det med flere klubber med samme ejere og spillere, der skifter mellem dem, er godt nok suspekt.

                  Bare et eksempel på et område hvor de er fremme i skoene og som jeg ikke håber OB efterligner. Men erkender så bare, at jeg ikke kan sætte de begrænsninger og samtidig forvente meget succes :-)
                  Last edited by Agbre; 10-11-2023, 14:58.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                    Måske lidt off-topic, men jeg er stadig slet ikke der hvor jeg håber på det. Jeg er megatræt af, at det sejler i OB og vi aldrig får succes. Men jeg hader ganske enkelt andre tendenser i moderne fodbold mere. Sælger Thorborg kan jeg næsten kun forestille mig, at der kommer noget værre ind. Især udenlandske ejere vil ødelægge meget for mig. Ønsker mig heller ikke en Jan Bech- eller Lars Seier-type ind.

                    I bund og grund ønsker jeg OB får succes på lokale hænder med en nogenlunde bæredygtig økonomi. Dette er nok urealistisk, men derfor tager jeg også hellere 30 år mere med 7-10 pladser, et par nedrykninger og måske et par gange i top6 og pokalfinaler. Hvis alternativet er ejerskaber og/eller strategier som BIF/FCN/FCM. Jeg har lært at leve med frustrationen. Så længe der også kommer en fed udesejr i Brøndby og Århus i ny og næ.

                    EDIT:
                    For mig er se er OBs støste problemer mere:
                    - Ansættelser af personer uden nødvendige kompetencer
                    - At man lægger pres på sig selv ved at have en målsætning der hedder "top 6 hvert år og en 6. plads er en dårlig sæson", mens man ikke har økonomi til mere.


                    .. Mere end, at det er Thorborg, der er magtfuldkommen og micromanager alt. Jeg tror BW har relativt frie hænder. Det er vel næppe Thorborg, der har bestemt at hente Mustafic, Burey, Turay, Skjelvik, Selvén m.fl.
                    Det er et kæmpe problem - giver dig fuldstændig ret. Men hvem har ansat BW? Det er Thorborgs ansvar i sidste ende. Hvis det bare var et hans almindelige selskaber der var ved at falde fra hinanden, ville det naturligvis være surt for de ansatte. Men en fodboldklub med så stolte traditioner er meget meget større og vigtigere end en virksomhed. Det er kultur, forankring, patriotisme, selvforståelse. Det er ikke i orden at drive en klub så skødesløst.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                      Jeg vil efterhånden hellere se OB spille i 2. Division. Så kan der skrues gevaldigt ned for mængden af (dubiøse) ledere i klubben og vi kan komme tilbage til sporten. Jeg synes allerede at OB med BWs transferstrategi er så tæt på at være et sted som ikke har noget med dansk fodbold at gøre mere.
                      Jeg har bare ikke tillid til at Thorborg kan ansætte et kompetent team mere, som kan få OB på rette kurs igen. Historikken taler desværre ikke for at han kan.
                      Jeg ville nok miste noget interesse hvis vi rykkede i 2, division. Lige nu ligger vi fortsat stabilt i superligaen. Fans af Esbjerg og SønderjyskE vil nok mene det kan blive værre.

                      Jeg er enig omkring BW - og Thorborg. Er træt af vores indkøbsstrategi. Og har ikke meget tiltro til, at Thorborg ansætter mere kompetente folk næste gang. Frygter bare mere hvad der kan ske hvis der kommer andre ind til, at jeg på nogen måde ønsker ham væk. Blind høne kan også finde korn. Det satser jeg hellere på.

                      Comment


                        #26
                        Det er en mail udsendt til flere journalister der er årsagen til at Steffen nu er suspenderet. Derfor må der være nok substans i mailen. Men indtil videre aner vi intet for ingen journalister har røbet noget endnu. Måske er Steffen afsløret som ludoman eller lignende. Og de kommer jo ofte i pengenød.

                        PS: husk nu at det nok er Thomas Christensen, Thorborgs wingman, der er problemet i ledelsen.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                          Jeg ville nok miste noget interesse hvis vi rykkede i 2, division. Lige nu ligger vi fortsat stabilt i superligaen. Fans af Esbjerg og SønderjyskE vil nok mene det kan blive værre.

                          Jeg er enig omkring BW - og Thorborg. Er træt af vores indkøbsstrategi. Og har ikke meget tiltro til, at Thorborg ansætter mere kompetente folk næste gang. Frygter bare mere hvad der kan ske hvis der kommer andre ind til, at jeg på nogen måde ønsker ham væk. Blind høne kan også finde korn. Det satser jeg hellere på.
                          Jeg tror faktisk at jeg ville få passionen tilbage. Den har jeg desværre mistet gradvist de sidste 12 år. Resultatet: jeg føler intet når OB taber mere. Det er en katastrofe. Tidligere var min uge ødelagt efter et OB-nederlag og jeg ventede bare på næste kamp, så OB kunne komme på ret kurs igen. Nu er det hele efterhånden lige meget. De har sgu dræbt sjælen i det hele, når man har været med i over 40 år.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                            Ja ejerskabsmæssigt. Men de laver også skøre kneb med at købe udenlandske klub(ber) som skal fungere som rugeklub? Det med flere klubber med samme ejere og spillere, der skifter mellem dem, er godt nok suspekt.

                            Bare et eksempel på et område hvor de er fremme i skoene og som jeg ikke håber OB efterligner. Men erkender så bare, at jeg ikke kan sætte de begrænsninger og samtidig forvente meget succes :-)
                            Er holdene i Øens Hold ikke rugeklubber ?

                            Så vi ikke Slots give en check på 100.000,- til Morud ?

                            Økonomien er bestemt ikke den samme, men konceptet (delvist) er... bare i en meget større skala.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                              Er holdene i Øens Hold ikke rugeklubber ?

                              Så vi ikke Slots give en check på 100.000,- til Morud ?

                              Økonomien er bestemt ikke den samme, men konceptet (delvist) er... bare i en meget større skala.
                              Tæknte på den portugisiske klub de har købt.

                              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...lland-satsning

                              Det er for mig noget andet end lokale Øens Hold-klubber :-)

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                                Jeg tror faktisk at jeg ville få passionen tilbage. Den har jeg desværre mistet gradvist de sidste 12 år. Resultatet: jeg føler intet når OB taber mere. Det er en katastrofe. Tidligere var min uge ødelagt efter et OB-nederlag og jeg ventede bare på næste kamp, så OB kunne komme på ret kurs igen. Nu er det hele efterhånden lige meget. De har sgu dræbt sjælen i det hele, når man har været med i over 40 år.
                                Jeg har det som dig. Er blevet ligeglad med - ja, ikke klubben, men førsteholdet. Den måde førsteholdet drives på af NT + udvalg og BW siger mig intet, og jeg er bare blevet indifferent. Følger med af vane, det gør man jo som odenseaner der har fulgt klubben længe.

                                Comment

                                Working...
                                X