Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB suspenderer assisterende fodboldddirektør

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Delvis enig. Det sker alle steder. Og meget kan og bliver der set igennem fingre med

    Det sprængende punkt bliver nok hvad han har gjort for at skjule de ting han har lavet.

    For hvis han direkte har forfalsket køresedler som er i strid med loven og solgt matchworn trøjer direkte fra trykkeren uden OBs viden og stoppet dem i lommen er det et problem. Og nok et man ikke overlever. Slet ikke hvis man aktivt har prøvet at begrave beviserne i den dybe ådal muld
    Enig, jeg mener bare at det er groft når der trækkes overskrifter om en klub i kaos, pga af sådanne ting. Ligesom at jeg mener, at pressen er godt igang med et karaktermord på BW, havde OB haft 5 point mere i tabellen så ville der jo ikke blive skrevet noget som helst.

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

      Enig, jeg mener bare at det er groft når der trækkes overskrifter om en klub i kaos, pga af sådanne ting. Ligesom at jeg mener, at pressen er godt igang med et karaktermord på BW, havde OB haft 5 point mere i tabellen så ville der jo ikke blive skrevet noget som helst.
      Ikke fordi jeg er uenig med dig. Men er det ikke mediernes job at finde problemerne i en klub?

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

        Der er sgu en bagatelgrænse.
        Hvis der er sandt at en anden (Younes Bast) blev fyret selvom Steffen Nielsen stod bag den bedrageri med den ulovlige trøjesalg så skider på din "bagatelgrænse" - så er det bare en svineri.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #79
          Forstår ikke det ned at fumle "sig til aftaler under bordet med andre divisionskkubber om billige løsninger ppu spillere som ikke fremgpr af regnskab da spillere blot er til prøvetræninger".
          Nogen som kan gør mig klogere?
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

            Hvis der er sandt at en anden (Younes Bast) blev fyret selvom Steffen Nielsen stod bag den bedrageri med den ulovlige trøjesalg så skider på din "bagatelgrænse" - så er det bare en svineri.
            Som jeg læser det, så er vi nederst i hierakiet, noget nær på praktikantniveau, tænker ikke ham du nævner har haft den helt store rolle i OB. Jeg siger det igen, flueknebberi. Jeg tænker at OB er igang med først og fremmest at få verificeret den anonyme skrivelse, og derfra vurderer hvad der er op og ned i sagen.

            Comment


              #81
              Det er fuldstændig vanvittigt hvis det er sandt. Det er dybt pinligt hvis en medarbejder har lavet disse ting, hvor flere i organisationen har været klar over det. Det med trusler om fyring kan jeg slet ikke holde ud at forholde mig til. Thorborg har ansvaret. Der må ske noget drastisk, hvis det her er sandt.

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                Som jeg læser det, så er vi nederst i hierakiet, noget nær på praktikantniveau, tænker ikke ham du nævner har haft den helt store rolle i OB. Jeg siger det igen, flueknebberi. Jeg tænker at OB er igang med først og fremmest at få verificeret den anonyme skrivelse, og derfra vurderer hvad der er op og ned i sagen.
                Nu taler vi all om det er med en stor "HVIS" foran. Hidtil er det ja bare anonyme beskyldninger som skal undersøges.
                Men det ville ja være endnu værre at skubbe ansvaret til en fælles bedrageri til én som står nederst i hierarkiet og lade ham betale derfor.. Der kunne man vel antage at initiativet havde den som står højere der. Så ville det ja ikke kun være den bedrageri men også en udnyttelse af et magtforhold.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                  Det lader ikke til det er nogen guldgrube at være ansat i OSE, hvis man skal tjene penge på sådan en gang svindel, for at få mad på bordet.
                  NT overbetaler ikke, altså bortset fra TC og så de kegler som JH, TC, MH og Poul købte.

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                    Det er fuldstændig vanvittigt hvis det er sandt. Det er dybt pinligt hvis en medarbejder har lavet disse ting, hvor flere i organisationen har været klar over det. Det med trusler om fyring kan jeg slet ikke holde ud at forholde mig til. Thorborg har ansvaret. Der må ske noget drastisk, hvis det her er sandt.
                    Ansvaret ligger vel ved Enrico

                    Comment


                      #85
                      Jeg notere mig at den pågældende medarbejder er suspenderet og at omfanget undersøges.

                      Anonyme skrivelser på twitter giver jeg ikke 2 potter pis for, det kunne lige så godt være en forsmået Mad X, svinet eller en tredje tegning der keder sig der hjemme. Er der reelt tale om en bekymret medarbejder, så grow a pair og gå af de rette kanaler, det andet fis er tåkrummende skvattet.

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                        Jeg notere mig at den pågældende medarbejder er suspenderet og at omfanget undersøges.

                        Anonyme skrivelser på twitter giver jeg ikke 2 potter pis for, det kunne lige så godt være en forsmået Mad X, svinet eller en tredje tegning der keder sig der hjemme. Er der reelt tale om en bekymret medarbejder, så grow a pair og gå af de rette kanaler, det andet fis er tåkrummende skvattet.
                        2 ting.

                        1. Jeg er den tidligere Mad X og ville aldrig begive mig ud i den slags, der er mildt sagt heller ikke grund til at opdigte, for dem der måtte have de lyster, OSE klarer det SÅ fint selv.
                        2. Hvis det bare var en random dude uden noget belæg, så havde OSE selvfølgelig ikke suspenderet nogen på baggrund af det.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                          Jeg notere mig at den pågældende medarbejder er suspenderet og at omfanget undersøges.

                          Anonyme skrivelser på twitter giver jeg ikke 2 potter pis for, det kunne lige så godt være en forsmået Mad X, svinet eller en tredje tegning der keder sig der hjemme. Er der reelt tale om en bekymret medarbejder, så grow a pair og gå af de rette kanaler, det andet fis er tåkrummende skvattet.
                          Jeg er principielt enig, men det er jo det, vedkommende skriver, at han ikke tør af frygt for fyring.

                          Og det er sgu vildt - hvis det er sandt. At en fyr har fusket med det ene og andet, det går nok, men hvis OB styres med frygt og mafioso-metoder, så er det altså… ikke ret godt, og i øvrigt ikke noget jeg vil være en del af som tilhænger.

                          Igen - hvis det er sandt.

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                            Jeg notere mig at den pågældende medarbejder er suspenderet og at omfanget undersøges.

                            Anonyme skrivelser på twitter giver jeg ikke 2 potter pis for, det kunne lige så godt være en forsmået Mad X, svinet eller en tredje tegning der keder sig der hjemme. Er der reelt tale om en bekymret medarbejder, så grow a pair og gå af de rette kanaler, det andet fis er tåkrummende skvattet.
                            Det er jo mailen som er blevet lækket. Så det ef kilden!

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                              Jeg er principielt enig, men det er jo det, vedkommende skriver, at han ikke tør af frygt for fyring.

                              Og det er sgu vildt - hvis det er sandt. At en fyr har fusket med det ene og andet, det går nok, men hvis OB styres med frygt og mafioso-metoder, så er det altså… ikke ret godt, og i øvrigt ikke noget jeg vil være en del af som tilhænger.

                              Igen - hvis det er sandt.

                              Lad mig lige forstå det ret. Den anonyme person, (whistlebloweren) har sendt ledelsen en mail med sine beskyldninger mod en person.
                              Han/hun har samtidig sendt samme mail til diverse medier?
                              Er det rigtigt forstået?

                              Comment


                                #90
                                Den lækkede tekst på Twitter er så ubehjælpsomt skrevet, at OB-ledelsen med lidt simpel research kan finde frem til skribenten. Typen af fejl vil gå igen i mails og evt. andre tekster. Det er bare at nærlæse. Så er de heller ikke flere derinde.

                                Comment

                                Working...
                                X