Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg tror ikke på mere… vil hellere blive overrasket.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
      I know - tænkte nu også mest på evt kommende transfers resten af dagen...lander BW 2 mand kl 23 i aften og de så skal til spanien inden de kan blive præsenteret - så kommer vi til at vente længe

      Comment


        https://www.bt.dk/superligaen/bt-afs...uamer-brajanac
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          En 6er, en 8er og et stort skur oppe foran. Evt. En venstre back med lidt mere mojo. Kom så!

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg
            En 6er, en 8er og et stort skur oppe foran. Evt. En venstre back med lidt mere mojo. Kom så!
            er sådan set enig, men 4 mand på lidt over 6 timer? og så skal man også helst have lidt ud...en til midten må være et krav - 2 vil jeg blive glad for. Mere tør jeg ikke tro på

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

              er sådan set enig, men 4 mand på lidt over 6 timer? og så skal man også helst have lidt ud...en til midten må være et krav - 2 vil jeg blive glad for. Mere tør jeg ikke tro på
              Ja det sker ikke. Tror vi skal stille os tilfreds hvis vi får en god midtbanespiller ind og holder på profilerne.

              Comment


                Det vile også give en absurd stor trup, især når der som udgangspunkt blev meldt ud at truppen i forvejen var for stor (og så er jeg med på, at der stadig kan afskibes til Sverige, Norge mm., men alligevel)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Ja det sker ikke. Tror vi skal stille os tilfreds hvis vi får en god midtbanespiller ind og holder på profilerne.
                  Tror overhovedet heller ikke selv på det. .

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Ja det sker ikke. Tror vi skal stille os tilfreds hvis vi får en god midtbanespiller ind og holder på profilerne.
                    Efter jeg har læst på Fyens, at Søren Krogh vil bruge Rami som 6’er tror jeg sku ik på mere..

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Ja det sker ikke. Tror vi skal stille os tilfreds hvis vi får en god midtbanespiller ind og holder på profilerne.
                      Synes hele tiden snakken har gået på en i hver kæde. Der er en keeper og en forsvarer på plads, så jeg tror der kommer en midtbanemand samt en angriber, pga Køhlers skade
                      har man måske lavet det om til 2 midtbanefolk og en angriber, det kan også være at Luca og Fenger har gjort det så godt efter hjemkomsten, at man satser på dem og ikke henter en angriber. men vi må se.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                        Efter jeg har læst på Fyens, at Søren Krogh vil bruge Rami som 6’er tror jeg sku ik på mere..
                        Manden laver nul mål, men er pissedygtig, så der kan være noget om snakken.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                          Synes hele tiden snakken har gået på en i hver kæde. Der er en keeper og en forsvarer på plads, så jeg tror der kommer en midtbanemand samt en angriber, pga Køhlers skade
                          har man måske lavet det om til 2 midtbanefolk og en angriber, det kan også være at Luca og Fenger har gjort det så godt efter hjemkomsten, at man satser på dem og ikke henter en angriber. men vi må se.
                          Jeg vil personligt have det ok med at satse på Luca, Fenger og Bashkim i foråret og gå all in på en midtbanespiller. Synes Luca var virkelig imponerende imod Elfsborg.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                            Manden laver nul mål, men er pissedygtig, så der kan være noget om snakken.
                            Han har et spark som cykelmyggen Egon. Så lad os bare prøve ham længere bagude. Men ingen futsal der, tak

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                              Efter jeg har læst på Fyens, at Søren Krogh vil bruge Rami som 6’er tror jeg sku ik på mere..
                              Hmm hmm hmm.

                              Altså vi har hele sæsonen manglet noget fodbold inde på den midtbane.

                              Jeg synes stadigvæk man skulle gå med Leroy på den position. Vi får noget mere dynamik derind med ham, der er fodbold i ham og så er manden hurtig og bygget som en bybus.

                              Jeg synes også at vi kommer til at mangle Rami oppe foran hvis vi skubber ham ned. Der synes jeg vi er bedre stillet med Nico på hwb.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                                Hmm hmm hmm.

                                Altså vi har hele sæsonen manglet noget fodbold inde på den midtbane.

                                Jeg synes stadigvæk man skulle gå med Leroy på den position. Vi får noget mere dynamik derind med ham, der er fodbold i ham og så er manden hurtig og bygget som en bybus.

                                Jeg synes også at vi kommer til at mangle Rami oppe foran hvis vi skubber ham ned. Der synes jeg vi er bedre stillet med Nico på hwb.
                                Jeg ved sgu ikke om det er tiden at eksperimentere med Owusu centralt. Desuden tror jeg ikke hans kvaliteter passer ind på en 2-mands midtbane. Hvis han vitterligt kan begå sig derinde, så ville jeg hellere se at de ændrer lidt på spillestilen så han går ind og er de facto midtbanespiller når vi har bolden.

                                Comment

                                Working...
                                X