Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2024

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

Vi starter jo fra toppen af listen med at prøve og hente ind.

Og jeg må indrømme Fossum - Trybull midtbane, det lugter af nedrykning.

Så vi kan vi håbe på at vi kan lande noget ala Gigovic på sidstedagen, men det er satset at håbe på.

Ellers så kan vi måske få noget ind i sådan noget Buya Turay, Zohore eller Filip Helander, men det er jo lottokupon.

Og får vi noget ind så bliver det et eller andet der ikke har set en fodbold i 12 måneder og først skal spilles varm.

Den der Spaniens tur, jeg ville prøve Leroy af inde centralt.

Hvis man så gerne vil finde en spiller at spille der, så hellere gå med Juul-Sandberg fx.
    Det er lige så satset.

Jeg forstår simptelhen ikke hvorfor du vil prøve at opfinde noget på det her tidspunkt. Det er måske en af de vigtigste positioner, så skal vi altså ikke begynde at opfinde ting, og slet ikke når han er vores bedste back.

Kvalitet ind. Tak.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Jeg tænkte også ca 3 mill euro. Men vil nødig undvære ham i dette forår
      Hvis jeg var BW i vores situation ville jeg sætte den endnu dyrere. Vi er trods alt i en alvorlig situation, økonomisk behøver vi ikke sælge og Deedson er ca. den eneste rigtigt målfarlige på vores hold. 5 mill. euro.

Men svært at sige uden at kunne se det fulde billede. Både af hvad der er muligt at hente ind og hvilken form Deedson evt. ser ud til at være i osv.

Comment

Så vi kan vi håbe på at vi kan lande noget ala Gigovic på sidstedagen, men det er satset at håbe på.

Ellers så kan vi måske få noget ind i sådan noget Buya Turay, Zohore eller Filip Helander, men det er jo lottokupon.

Og får vi noget ind så bliver det et eller andet der ikke har set en fodbold i 12 måneder og først skal spilles varm.

Ellers så må Sandberg ind? Jeg ved godt han er meget ung, og det kan være voldsomt at komme ind i vores situation lige nu, men han har jo kvalitet. OG han kommer jo til at være pakket ind med tre cf'ere bag sig, samt en erfaren Trybull i motorrummet ved siden af ham

Comment

Så simpelt er det næppe. Mon ikke man også holder nummer 2, 3, 4, 5, osv. på listen varme, hvis dem ovenover ikke kommer i mål. Man kan sagtens have forhørt sig på Fossums status uden at det på nogen måde behøver betyde, at han er vores førstevalg.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Hvis man så gerne vil finde en spiller at spille der, så hellere gå med Juul-Sandberg fx.
            Det er lige så satset.

Jeg forstår simptelhen ikke hvorfor du vil prøve at opfinde noget på det her tidspunkt. Det er måske en af de vigtigste positioner, så skal vi altså ikke begynde at opfinde ting, og slet ikke når han er vores bedste back.

Kvalitet ind. Tak.
            Jeg er virkelig begejstret for Juul-Sandberg men han er 17 år gammel og spiller u 19 fodbold og skal, hvis du spørger mig, køres ind på en midtbane der spiller med 3.

Fordi jeg hellere vil have den kvalitet Leroy har inde centralt i banen end jeg vil have den på en back. Og vi har ikke den kvalitet og Fossum eller derunder kommer ikke til at bidrage med den. Så skal du som de fleste herinde håber på ud og finde noget virkelig kval, det bliver bare rigtigt svært når dit budget hedder Maks 4-5 mill.

Comment

Buya Turay blev officiel, det var godt for begge parter.

Comment

Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

Du glemmer at skrive, at Fossum har afvist os, og hellere vil til sydeuropa.
                Med mindre der er sket noget, efter Sven er blevet skadet, så er jeg ikke sikker på, det er sådan, det forholder sig.

Comment

Jeg tvivler på, at de nævnte klubber har råd til Deedson på nuværende tidspunkt. Men mon ikke hans agent gerne vil skubbe på en lønforhøjelse.

Comment

Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

Hvis jeg var BW i vores situation ville jeg sætte den endnu dyrere. Vi er trods alt i en alvorlig situation, økonomisk behøver vi ikke sælge og Deedson er ca. den eneste rigtigt målfarlige på vores hold. 5 mill. euro.

Men svært at sige uden at kunne se det fulde billede. Både af hvad der er muligt at hente ind og hvilken form Deedson evt. ser ud til at være i osv.
                    tror slet ikke vi er nået dertil endnu. De melder jo kun at klubberne har vist "interesse"

- ikke noget om at der er afgivet et bud.

Tror ikke han ryger i dette vindue...men kan da godt være BW skal begynde at kigge på potentielle afløsere allerede så man ikke står med håret i postkassen til sommer...

Comment

Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

Ellers så må Sandberg ind? Jeg ved godt han er meget ung, og det kan være voldsomt at komme ind i vores situation lige nu, men han har jo kvalitet. OG han kommer jo til at være pakket ind med tre cf'ere bag sig, samt en erfaren Trybull i motorrummet ved siden af ham
                      Det er ikke realistisk springet fra U19 til superligaen er stort, han skal vænne sig til tempoet etc. Slots var en del af truppen i 6 til 12 måneder før han røg ind.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

tror slet ikke vi er nået dertil endnu. De melder jo kun at klubberne har vist "interesse"

- ikke noget om at der er afgivet et bud.

Tror ikke han ryger i dette vindue...men kan da godt være BW skal begynde at kigge på potentielle afløsere allerede så man ikke står med håret i postkassen til sommer...
                        Jeg tror heller ikke det bliver til et salg nu her. For jeg tænker der skal et højt beløb til. Der er så mange penge i fodbold idag. 2 mill. euro (som jeg så nogen nævne) er reelt ikke meget. OB skulle gerne derop, hvor det er i det prisleje vi køber vores profiler for. Skal vi det, skal vi også kunne sælge vores proffiler for mindst det dobbelte. Og på trods af alt skidt man kan sige om BW virker det som om, at han har godt styr på hvordan markedet fungerer. Skal man have flere penge for sine spillere må man starte med at kræve det og ikke få julelys i øjnene når man bliver præsenteret med et bud, der var højt for 5 år siden.

Comment

Der synes heller ikke at være nogen gode grunde til at sælge Don Deedson nu - vi er pressede i ligaen, han laver de fleste af vores mål og ikke mindst han har en lang kontrakt - vi skal da bare lade ham udvikle sig yderligere og så optimere prisen. Der er ikke meget som tyder på at han allerede har toppet.
                          Jeg er meget spændt på de næste par dage - vi skal meget gerne have noget kvalitet ind centralt (6/8) og i angrebet - med mindre man ser Luca som klar til at bryde igennem. Jeg synes han har set bedre ud i træningskampene - men har han fysikken og tempoet i sig når det bliver alvor….

Comment

Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
                            Der synes heller ikke at være nogen gode grunde til at sælge Don Deedson nu - vi er pressede i ligaen, han laver de fleste af vores mål og ikke mindst han har en lang kontrakt - vi skal da bare lade ham udvikle sig yderligere og så optimere prisen. Der er ikke meget som tyder på at han allerede har toppet.
                            Jeg er meget spændt på de næste par dage - vi skal meget gerne have noget kvalitet ind centralt (6/8) og i angrebet - med mindre man ser Luca som klar til at bryde igennem. Jeg synes han har set bedre ud i træningskampene - men har han fysikken og tempoet i sig når det bliver alvor….
                            Jeg skal se det før jeg tror, hvis han skal sælges til mere end 25-30 mio. kr.

Så hvis vi snakker de priser, så synes jeg godt nok, det vil være et flot sted at lande en pris på ham.
                            MEN, vi skal ikke sælge ham. Selv hvis vi risikerer, at hans output og dermed værdi daler her i foråret, og vi måske kun kan få mellem 10-20 mio. kr. for ham til sommer. Den risiko ville jeg være villig til at løbe for ikke at tage flere chancer med truppen indtil overlevelse er sikret.

Comment

Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg

Jeg skal se det før jeg tror, hvis han skal sælges til mere end 25-30 mio. kr.

Så hvis vi snakker de priser, så synes jeg godt nok, det vil være et flot sted at lande en pris på ham.
                              MEN, vi skal ikke sælge ham. Selv hvis vi risikerer, at hans output og dermed værdi daler her i foråret, og vi måske kun kan få mellem 10-20 mio. kr. for ham til sommer. Den risiko ville jeg være villig til at løbe for ikke at tage flere chancer med truppen indtil overlevelse er sikret.
                              Enig. Jeg ved ikke om han er en spiller der nogensinde vil blive meget mere værd.
                              Det er lidt noget skidt at sælge sin topscorer når man står i den situation som vi gør, men jeg kan godt forstå hvis klubben vil have svært ved at afvise 25-30 mio.

Comment

Han ser fin ud på den video der. Han ser også ud til at være ret hurtig på bolden, der går ikke lang tid fra Han modtager den til Han har afleveret den igen, fint tempo i ham.
                                Koval så også god ud på YouTube ;-)
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

Comment

Working...
                                X