Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Vi kommer helt sikkert ikke af med 7-8 spillere solgt/udlejet i løbet af vinteren. Det nægter jeg at tror på.
    Tænker mest det kommer til at handle om nogle få udlejninger til nordiske klubber.
    Der var allerede så mange spillere at nogen måtte side over når der blev spillet 11 mod 11 og det uden talenter der træner med i 1. holdstruppen for at snuse ..
    Det er ganske enkelt en usund træningskultur og det kommer til at smitte af på truppen. Alle skal kunne have en tro på at de kan spille sig på holdet eller være klar hvis der kommer skader/karantæner og det kan 3. 4. valg ikke og nok slet ikke hvis der er yngre og måske endda fynske talenter foran.
    Så tror jeg at det kan betale sig at fritstille/udleje nogle af de ældre spillere der er længst fra truppen med fuld løn.
    Truppen må/skal betyde mere end økonomien de næste par måneder og der skal nok gøres plads til ny eller to.

    Jeg tænker ikke en stor transferkarusel og selvfølgelig skal der tages højde for en masse afgange til sommer men holdet bliver næppe styrket af at 3. og 4. valg så spiller næste sæson.
    Mere de par tilgange der kan styrke holdet og så noget oprydning.
    Last edited by Plum; 29-12-2023, 11:10.
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

      Der var allerede så mange spillere at nogen måtte side over når der blev spillet 11 mod 11 og det uden talenter der træner med i 1. holdstruppen for at snuse ..
      Det er ganske enkelt en usund træningskultur og det kommer til at smitte af på truppen. Alle skal kunne have en tro på at de kan spille sig på holdet eller være klar hvis der kommer skader/karantæner og det kan 3. 4. valg ikke og nok slet ikke hvis der er yngre og måske endda fynske talenter foran.
      Så tror jeg at det kan betale sig at fritstille/udleje nogle af de ældre spillere der er længst fra truppen med fuld løn.
      Truppen må/skal betyde mere end økonomien de næste par måneder og der skal nok gøres plads til ny eller to.

      Jeg tænker ikke en stor transferkarusel og selvfølgelig skal der tages højde for en masse afgange til sommer men holdet bliver næppe styrket af at 3. og 4. valg så spiller næste sæson.
      Mere de par tilgange der kan styrke holdet og så noget oprydning.
      Tror du har helt ret i at det er usundt med for mange spillere i truppen, især hvis en alt for stor del af dem ikke har kvalitet til at gøre sig gældende i start 11’eren.
      Ligeledes tænker jeg, at en evig oprydning også er hæmmende for klubben, og panikløsninger/lappeløsninger som Helander og Gikovic kan heller ikke være fedt for kontinuiteten .

      Jeg syntes det bliver spændende at se hvor mange af fejlkøbene BW kan komme af med. Spændende at se om det kan lykkedes at forlænge med Helander, Trybul, Bernat og Slotsager. Men jeg frygter også samtidig at der hentes nogle nye lappe/panik løsninger på korte kontrakter.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        2 dage til at Bojang har udløb. Og intet nyt. Det syntes jeg er underligt

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

          Tror du har helt ret i at det er usundt med for mange spillere i truppen, især hvis en alt for stor del af dem ikke har kvalitet til at gøre sig gældende i start 11’eren.
          Ligeledes tænker jeg, at en evig oprydning også er hæmmende for klubben, og panikløsninger/lappeløsninger som Helander og Gikovic kan heller ikke være fedt for kontinuiteten .

          Jeg syntes det bliver spændende at se hvor mange af fejlkøbene BW kan komme af med. Spændende at se om det kan lykkedes at forlænge med Helander, Trybul, Bernat og Slotsager. Men jeg frygter også samtidig at der hentes nogle nye lappe/panik løsninger på korte kontrakter.
          Og det er ikke længe siden der sidst skulle ryddes op i truppen. Jesper Hansen kunne vel ikke have sammensat en ringere trup, til gengæld har Wesstrøm haft nogle fine salg.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

            Og det er ikke længe siden der sidst skulle ryddes op i truppen. Jesper Hansen kunne vel ikke have sammensat en ringere trup, til gengæld har Wesstrøm haft nogle fine salg.
            Vi har vel groft sagt været i konstant oprydning i 13 år.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              2 dage til at Bojang har udløb. Og intet nyt. Det syntes jeg er underligt
              Tyder på man har fravalgt at satse på Bojang. Det kan vel ikke tolkes anderledes.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                Tyder på man har fravalgt at satse på Bojang. Det kan vel ikke tolkes anderledes.
                OBs kommunikationsevner kan også bare sejle rundt…

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  Vi har vel groft sagt været i konstant oprydning i 13 år.
                  Ja, jeg har det som Peter Brix siger i Tipsbladet, sidste sætning:

                  'Men omvendt har Brix jo mere ris end ros tilovers til Thorborgs forvaltning af OB. Så er han ikke fanget i en udsigtsløs situation, når nu alternativet i hans øjne er så meget værre?

                  ”Jo. Det indrammer det meget godt for mig,” siger han.

                  Peter Brix understreger, at det er hans egen opfattelse; dem, der har det på en anden måde, er velkommen til det. Men som han siger:

                  ”For mig er det nået til et håbløst sted.”



                  Et rigtig godt interview i Tipsbladet, for i øvrigt.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                    Tyder på man har fravalgt at satse på Bojang. Det kan vel ikke tolkes anderledes.
                    Det håber jeg godt nok ikke. Så virkelig et lys i ham

                    Comment


                      Kan se Viborg har budt 4 millioner for Florian Danho. Hvis de kan hente sådan en spiller kan OB også. Så er det bare jeg tænker, hvad i hulen laver de i Ådalen? Sover de året rundt?

                      Comment


                        Som i de sidste halve snes år skal OB virkelig op på hesten for at få gode spillere til vores leverpostej nedrykningscirkus. Thorborg skal betale ekstra mange penge og/eller spillerens kæreste/kone have et super tilbud som stilling eller uddannelse. Den slags.
                        Flere væsentlige spillere har udløb snart og forlænger kun hvis der er håb om bedre tider - inkl økonomi. Det kan et par rigtig gode indkøb ændre. Og det er eneste chance.
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Det håber jeg godt nok ikke. Så virkelig et lys i ham
                          Alt håb er vel ikke ude, Minteh skulke vel også kigges an over to gange?
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Transfervinduet er åbent. Vi skal nok hen sidst på måneden før der sker justeringer, og forventer ikke der sker det store.
                            Man prøver nok at leje et par spillere ud da truppen er for stor. Mon ikke de første 14 dage bliver brugt på at besigtige de tilbagevendte spillere.
                            Tænker ikke der bliver hentet forstærkning, medmindre der er bud efter vores bærende folk.
                            Den nuværende trup er stærk nok til at sikre endnu en sæson i superligaen.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Transfervinduet er åbent. Vi skal nok hen sidst på måneden før der sker justeringer, og forventer ikke der sker det store.
                              Man prøver nok at leje et par spillere ud da truppen er for stor. Mon ikke de første 14 dage bliver brugt på at besigtige de tilbagevendte spillere.
                              Tænker ikke der bliver hentet forstærkning, medmindre der er bud efter vores bærende folk.
                              Den nuværende trup er stærk nok til at sikre endnu en sæson i superligaen.
                              Vi mangler i hvert fald en topangriber. Og hvis Fenger eller Kjerrumgård viser sig ikke som løsning så skal der handles asap.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                                Vi mangler i hvert fald en topangriber. Og hvis Fenger eller Kjerrumgård viser sig ikke som løsning så skal der handles asap.
                                Hvis Fenger og/eller Kjerrumgård var topangribere var de nok ikke blevet lejet ud.

                                Beholder gerne MF som back-up, men der skal købes en erfaren rendyrket 9'er. som eksempelvis Atanas Iliev, som burde være indenfor vores økonomiske råderum.

                                Comment

                                Working...
                                X