Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    kan jo være han vægter spilletid og endnu et eventyr højere
    Tænker det er savnet til konen og børnene som skulle bo i USA nu

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

      kan jo være han vægter spilletid og endnu et eventyr højere
      Og så er det tæt på familien ifølge det svenske medie. Virker logisk.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Tænker det er savnet til konen og børnene som skulle bo i USA nu
        Tror det også. Vist nok også det der gik galt i Sverige.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

          Tror det også. Vist nok også det der gik galt i Sverige.
          Altså helt nede på serieniveau er det klart lettest at falde til, såfremt man er dygtig. Når man er pivringe er alt svært. Turay er klart den ringeste jeg nogensinde har set i OB, som kom med meldingen klar starter.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Tænker det er savnet til konen og børnene som skulle bo i USA nu
            ja ok - det giver jo mening - troede han havde fået dem med til DK - og at det var derfor det ikke gik for ham i sverige i anden omgang...

            - men så håber jeg endnu mere det lykkedes for ham, det er sgu for langt væk at være fra sin familie.

            Comment


              Er det bare mig eller nærmer det sig efterhånden et tragikomisk scenarie, at BW snart har afsløret store dele af sit sommervindue som ubrugeligt i dette vintertransfervindue.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                Altså helt nede på serieniveau er det klart lettest at falde til, såfremt man er dygtig. Når man er pivringe er alt svært. Turay er klart den ringeste jeg nogensinde har set i OB, som kom med meldingen klar starter.
                Det har ihvertfald ikke fungeret i OB. Længe siden at man har hentet en 9'er ind som har fungeret. Det er pengene.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Tænker det er savnet til konen og børnene som skulle bo i USA nu
                  Underligt - en sf de tunge grunde til at BW lykkedes med at få ham til OB var jo at konen havde fået lov til bo her

                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                    Er det bare mig eller nærmer det sig efterhånden et tragikomisk scenarie, at BW snart har afsløret store dele af sit sommervindue som ubrugeligt i dette vintertransfervindue.
                    altså det vidste vi jo godt. Der vil altid være fejlskud - men hitraten har nok været liiige i underkanten af hvad man kan forvente. Og så er det jo også fordi der kom så mange ind at det ser markant voldsommere ud.

                    Havde man hente 2 spillere og kun den ene var en succes - stadig en hitrate på 50% (og det er vel deromkring vi ligger) - men ville næppe blive opfattet som værende så slemt at man så sendte en enkelt spiller videre.

                    jeg glæder mig sådan set bare over at man forsøger at fikse problemet, man kunne jo også stadigt have holdt fast i at potentialet var stort nok og så bare køre videre.

                    - Lad os håbe Mustafic, Tyler og Sauli gør det godt i foråret så de kan komme permanet videre.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                      altså det vidste vi jo godt. Der vil altid være fejlskud - men hitraten har nok været liiige i underkanten af hvad man kan forvente. Og så er det jo også fordi der kom så mange ind at det ser markant voldsommere ud.

                      Havde man hente 2 spillere og kun den ene var en succes - stadig en hitrate på 50% (og det er vel deromkring vi ligger) - men ville næppe blive opfattet som værende så slemt at man så sendte en enkelt spiller videre.

                      jeg glæder mig sådan set bare over at man forsøger at fikse problemet, man kunne jo også stadigt have holdt fast i at potentialet var stort nok og så bare køre videre.

                      - Lad os håbe Mustafic, Tyler og Sauli gør det godt i foråret så de kan komme permanet videre.
                      Jeg ser gerne de to sidste tilbage til sommer pg give dem en reel chance for at bevise deres værd

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                        Er det bare mig eller nærmer det sig efterhånden et tragikomisk scenarie, at BW snart har afsløret store dele af sit sommervindue som ubrugeligt i dette vintertransfervindue.
                        Ja det er bare dig. Cirka 50% af sommerens vidue er gode spillere som også starter og det er om vi kan lide det eller ej et fornuftigt realistisk tal, og det er svært atbrokke sig over Trybull, Köhler, Helander, Owusu og Deedsson. Der vil altid være fejlskud, det ved vi alle og det har Bjørn selv sagt ved hans tiltræden. Men der er bestemt spillere der har skuffet stort af den ene eller den anden årsag, men jeg synes Bjørn er handlekraftig. Han gør noget når der er noget der ikke fungerer og det gør han så nu igen. Det synes jeg er positivt.

                        Men det ligger klart, synes jeg at vi stadig skal være bedre i vores scouting, men vi må stadig huske på at det er mennesker vi snakker om. Det er ikke alle der kan falde til, uanset hvor hyggelig ådalen er halvdelen af året, og uanset hvor meget vi forbedre os. Sådan var det også i sølvårene. Turay ligner et kæmpe flop - Nej han er det! Men hvis der er personlige afsavn eller problemer bliver det svært. Det ser vi også på alle andre arbejdspladser. Ser vi på Selvén så var han købt en som en udviklingsspiller, at han så ender med at få spilletid er vel pga andre ikke har slået til eller at Alm bare ville bruge ham. Mouritsen kan der sættes spørgsmålstegn ved, men han er stabil og hårdt arbejdende, samtidig har han vist sig bedre end en form dykkende Adelgaard, så det var set med mine øjne ok at hente ham.

                        Jeg håbede bestemt på mere i sommers, men synes ikke vinduet er så fejlslagen som det nogle gange bliver skreget op til. Men jeg er selv frustreret over vores situation, som vi retbeset har været i i 12-13 år. Men jeg synes at der er psoitivive tinge at tage med - Det kan godt være at "InBjørnWeTrust" er døende men så siger jeg "InBjørnITrust". Han skal nok føre os opad, men det tager desværre bare længere tid end både jeg og mange andre havde håbet på. Manden handler når det er påkrævet. Det har vi ALDRIG før set i de cirka 40 år jeg har fulgt OB, heller ikke under Brink.
                        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                        Comment


                          Jeg vil også melde mig på "inBjörnitrust" holdet, så kan det jo så blive inBjörnwetrust igen.

                          En ting er at der skal hentes meget ind noget andet er at det der skal hentes ind og pengene til at hente spillere ind det er alle de tomme flasker nede i Ådalen. Så bliver det jo svært.

                          Både Sauli, Turay og Mustafic er fine spillere på papiret der bare ikke er slået til, det er en del af det. Det vilde er at vi kan slippe af med dem igen, vi skal altså ikke særlig langt tilbage før vi skulle trækkes med Skjelvik, Okosun et al på lange kontrakter hvor vi alle sad og brokkede os over det.

                          ​​​​Jeg synes Tyler Burey er en ongo-bongo signing.

                          Og jeg synes Rami, Owosu og Deedson er ligeså gode og i nogle tilfælde (Deedson) tydeligt bedre end det der var før. Kan man lave et vindue igen hvor man får to startere ind så er vi kommet langt.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

                            Ja det er bare dig. Cirka 50% af sommerens vidue er gode spillere som også starter og det er om vi kan lide det eller ej et fornuftigt realistisk tal, og det er svært atbrokke sig over Trybull, Köhler, Helander, Owusu og Deedsson. Der vil altid være fejlskud, det ved vi alle og det har Bjørn selv sagt ved hans tiltræden. Men der er bestemt spillere der har skuffet stort af den ene eller den anden årsag, men jeg synes Bjørn er handlekraftig. Han gør noget når der er noget der ikke fungerer og det gør han så nu igen. Det synes jeg er positivt.

                            Men det ligger klart, synes jeg at vi stadig skal være bedre i vores scouting, men vi må stadig huske på at det er mennesker vi snakker om. Det er ikke alle der kan falde til, uanset hvor hyggelig ådalen er halvdelen af året, og uanset hvor meget vi forbedre os. Sådan var det også i sølvårene. Turay ligner et kæmpe flop - Nej han er det! Men hvis der er personlige afsavn eller problemer bliver det svært. Det ser vi også på alle andre arbejdspladser. Ser vi på Selvén så var han købt en som en udviklingsspiller, at han så ender med at få spilletid er vel pga andre ikke har slået til eller at Alm bare ville bruge ham. Mouritsen kan der sættes spørgsmålstegn ved, men han er stabil og hårdt arbejdende, samtidig har han vist sig bedre end en form dykkende Adelgaard, så det var set med mine øjne ok at hente ham.

                            Jeg håbede bestemt på mere i sommers, men synes ikke vinduet er så fejlslagen som det nogle gange bliver skreget op til. Men jeg er selv frustreret over vores situation, som vi retbeset har været i i 12-13 år. Men jeg synes at der er psoitivive tinge at tage med - Det kan godt være at "InBjørnWeTrust" er døende men så siger jeg "InBjørnITrust". Han skal nok føre os opad, men det tager desværre bare længere tid end både jeg og mange andre havde håbet på. Manden handler når det er påkrævet. Det har vi ALDRIG før set i de cirka 40 år jeg har fulgt OB, heller ikke under Brink.
                            Det er så tumpet en præmis. "Man må forvente at 50% af det der hentes ind bare er noget lort man skal have skippet afsted igen kort efter".

                            Nej, det må man absolut ikke. Prøv lige at tage et kig på de kontinuerligt succesfulde klubber på alle niveauer. Er halvdelen af det de henter lige til skraldespanden? Nej, det er det meget langt fra. Det er et vanvittigt postulat nogle er kommet med for at bedøve sig selv og hinanden med, at middelmådighed faktisk er acceptabelt.

                            Hvis hitraten på vinduerne der foreløbigt har været under Bjørn er en indikation på, hvordan det også bliver i fremtiden, går OB en i bedste fald fuldstændigt ligegyldig fremtid i møde.

                            Comment


                              Melder mig i InBjørnWeTrust koret.

                              Ja hans succesrate er 50% ca. Og Ja der gik alt for meget tivoli i den i sommers. Men hvor er det dog fedt at se at man tager tingene seriøst og tør indrømme sine fejl og vi ikke skal spilde tiden med en masse nitter hele foråret. Brug det der virker og ud med det der ikke gør. Det lyder også til at vi kommer nogenlunde skadesfri ud på de fleste. Eller ihverfald indtil sommer for nogle

                              Men denne “ud af døren” øvelse virker nem. Nu skal ham og Jimmi til den svære øvelse at hente lidt der forstærker os markant

                              Comment


                                Melder mig også i koret af dem, der ikke finder det tragikomisk, at så mange af sommerens signings allerede er på vej videre.

                                Jeg vil ikke så meget forholde mig til om 50% hitrate er godt eller skidt. Jeg tror, vi alle kan blive enige om, at der var for stor udskiftning i sommer. At man så ikke rammer med alle, må også være en del af det lod vi har i vores nuværende forfatning. Vi har i mange år ikke haft råd til at gå ud og købe "proven" players i ligaer der er på lige fod eller bedre end Superligaen. Derudover har vi ikke ressourcerne til et scouting setup, der gør os i stand til at finde mere sikre "investeringer".

                                Jeg ser det som et kæmpe sundhedstegn, og en markant ændring siden Jesper Hansen-dagene, at man så hurtigt gør noget ved, at nogle spillere tydeligvis ikke har den store værdi for truppen. Det er vel det mest optimale udfald, når man nu har taget en chance med nogle af disse spillere. Få dem videre inden både vi og spilleren kører totalt sur i det og skaber dårlig energi i truppen, mens deres værdi daler yderligere.

                                Bjørn viser sig handlekraftig her. Hans sommervindue var ikke prangende, men kæmpe respekt for, at han ikke lader stædighed og stolthed stå i vejen for, at alle parter kan komme videre hurtigt.

                                Comment

                                Working...
                                X