Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet!
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet vinteren 2024
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Hvorfor skulle han dog skifte til en dansk bundklub? Tænker ikke det er realistisk.Last edited by Striwetforlivet!; 19-01-2024, 17:36.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Hvis han skal forløses skal han virkelig forbedre sit blik for spillet/medspillere, nogen gange gøre det simple end konstant at prøve endnu en dribletur, som typisk ender i det rene ingenting
Man er virkelig blind, hvis man ikke kan se, at der er en guldfugl her, som under rette omstændigheder kan blive forløst. Vel nok også derfor, AGF gerne vil have ham, og de er som bekendt længere fremme sportsligt end os.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
Hahaha siger også lidt om AGF's storhedsvanvid... Når Tobias forlader OB, bliver det til en sværvægter og ikke til en tumpeklub af den størrelse
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
Håber jeg i hvert fald ikke. Topniveauet er højt og jeg har stadig en tro på, at han kan finde det mere konsistent. Det vil nok også være nemmere for ham hvis vi over tid formår at forbedre vores defensive organisation og i det hele taget får lidt medvind. Jeg tror det er ekstra svært at slå igennem for en spiller som ham på et hold, der hænger så dårligt sammen som vi har gjort.
Fra sommer (og måske i løbet af foråret) har jeg et håb og forventning om, at vi kommer til at spille en mere kompakt 4-3-3 med lidt bredere kanter og han sætter sig på den ene.
Men frygter BW laver en Breum med ham. Ville være et stort slag hvis han sælges til dem og bliver en profil. Det skal, i mine øjne, være 30-40+ millioner hvis vi skal sælge til AGF.
Gad dog godt vide hvad AGF har budt.
Ham der Peter Buch Christiansen fra SjE står som angriber, men har han ikke spillet en del på kanten også?, eller er det mig der husker forkert? Ham kunne jeg godt tænke mig at få til OB. Han er giftig.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlægNu har jeg gået og tænkt over det i et par dage, og tror faktisk godt at Charly snart ryger.
Mest baseret på, at det var på hans position den nye chefscout skulle lave en business case som en del af ansøgningen...
Og, ved nogle om Charly var skadet igår? Eller om det er transferrelateret?
Comment
-
Hvis ellers AGF har lagt et rimeligt bud, så er han snart solgt. Synes egentlig BW ofte gør de samme overvejelser som jeg gør. OB kommer til at spille med WBs, og dem ville Horneman komme til at stå i vejen for i det fremadrettede spil. Han er pt udelukkende en gammeldags venstre Wing, og meget en envejs spiller, jeg tror de har erkendt at der skal 2-vejs spillere til i højere grad. Deedson er også envejs, men han skaber så bare meget mere end Horneman. Er med på de spiller i hver sin side, men at have de 2 inde på samme tid er bare for naivt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jojo Se indlægHvis ellers AGF har lagt et rimeligt bud, så er han snart solgt. Synes egentlig BW ofte gør de samme overvejelser som jeg gør. OB kommer til at spille med WBs, og dem ville Horneman komme til at stå i vejen for i det fremadrettede spil. Han er pt udelukkende en gammeldags venstre Wing, og meget en envejs spiller, jeg tror de har erkendt at der skal 2-vejs spillere til i højere grad. Deedson er også envejs, men han skaber så bare meget mere end Horneman. Er med på de spiller i hver sin side, men at have de 2 inde på samme tid er bare for naivt.
Comment
-
Jeg har også ofte bandet over Charly, men jeg synes også, at når man ser tilbage på kampene, har han skabt en to tre farlige situationer - det er der ingen andre OB-spillere, der formår (pånær forsvarerne selvfølgelig), og det er også sjældent i superligaen. Desuden er han kun 19 år. Han skal da koste langt mere end 5 mio.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Det skal bare være over langt over 5 mil, og en god vidersalgssklausul.
Comment
Comment