Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Ja det virker underligt hvis Wesstrøm går med til det. Men måske har han noget mere interessant i kikkerten? Tror ikke han er dum.
    OB ledelsen ved naturligvis godt at Helander er ekstremt vigtig for os i de nedrykningskampe vi går i gang med om en måned. Det vil være et kæmpe sats hvis vi bliver svækket på den position nu og ingen tvivl om at de i Vejle, Randers og Viborg krydser fingre for at vi sender Helander væk nu da det vil svække vores hold markant.
    Det eneste der kunne opvejede det var hvis vi hentede eksempelvis Oliver Provstgaard fra Vejle eller Daniel Høegh fra Randers, men det tror jeg ikke på de to klubber går med til og hvis de var, så tror jeg ikke OB ville være villige til at betale det de koster.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

      OB ledelsen ved naturligvis godt at Helander er ekstremt vigtig for os i de nedrykningskampe vi går i gang med om en måned. Det vil være et kæmpe sats hvis vi bliver svækket på den position nu og ingen tvivl om at de i Vejle, Randers og Viborg krydser fingre for at vi sender Helander væk nu da det vil svække vores hold markant.
      Det eneste der kunne opvejede det var hvis vi hentede eksempelvis Oliver Provstgaard fra Vejle eller Daniel Høegh fra Randers, men det tror jeg ikke på de to klubber går med til og hvis de var, så tror jeg ikke OB ville være villige til at betale det de koster.
      så skal BW have væsenligt mere end 2 mill for Helander. Det er profiler for de 2 klubber, direkte konkurrenter - og så bare det det er fra DK - har BW jo været ud og sige før; det er for dyrt at handle lokalt...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

        OB ledelsen ved naturligvis godt at Helander er ekstremt vigtig for os i de nedrykningskampe vi går i gang med om en måned. Det vil være et kæmpe sats hvis vi bliver svækket på den position nu og ingen tvivl om at de i Vejle, Randers og Viborg krydser fingre for at vi sender Helander væk nu da det vil svække vores hold markant.
        Det eneste der kunne opvejede det var hvis vi hentede eksempelvis Oliver Provstgaard fra Vejle eller Daniel Høegh fra Randers, men det tror jeg ikke på de to klubber går med til og hvis de var, så tror jeg ikke OB ville være villige til at betale det de koster.
        AGF bød 2,5 mill euro på OP sidst i sommervinduet men det blev ikke til noget. Prisen var tilfredsstillende men den røg på klausuler i sidste øjeblik. Så han er uden for rækkevide

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Hvis han har noget mere interessant skal han da bare tilknyttes. Mens man beholder Helander. For han er jo væk om få måneder alligevel
          Reelt set ved vi jo ikke om BW stadigvæk forsøger at forlænge med Helander...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            AGF bød 2,5 mill euro på OP sidst i sommervinduet men det blev ikke til noget. Prisen var tilfredsstillende men den røg på klausuler i sidste øjeblik. Så han er uden for rækkevide
            Vi er helt enige, det var også det jeg skrev.. Det mest sandsynlige er at vi får lidt mønt for Helander og bruger ca. halvdelen på en erstatning vi aldrig har hørt om (Jimmi Nagel må have nogle forbindelser), hvilket der også kan være fint perspektiv i. Det er bare et stort sats at skulle spille en ny mand ind så kort før nedrykningskampene begynder for os, så for vores superligaeksistens skyld håber jeg vi kan holde på Helander sæsonen ud.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OŽnse Se indlæg

              Reelt set ved vi jo ikke om BW stadigvæk forsøger at forlænge med Helander...
              Det er muligt han forsøger. Men har svært ved at se det lykkedes

              Comment


                Mjällby meldes tæt på att købe Alassana Jatta fra Viborg.
                Nok et tegn på at de har opgivet Fenger.

                Mjällby har ikke givet op på Viborgs Alassana Jatta og er tæt på at hente gambieren.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Det er muligt han forsøger. Men har svært ved at se det lykkedes
                  Det er ganske rigtigt at det er særdeles usandsynligt at vi kan konkurrerer med Anderlecht. Jeg mener de gav omkring 60 mill. for Bubacar Sanneh i sin tid. Yderligere har de i Belgien et skattesystem der næppe tåler sammenligning med vores. Vi har selvf. forskerordningen men jeg tænker ikke vi kan hamle op med lønniveauet.
                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Bold.dk skriver at Mjälby forsøger at gafle Jatta i VFF så mon ikke Max bliver hos os i denne omgang
                    Believe OB

                    œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Det er ganske rigtigt at det er særdeles usandsynligt at vi kan konkurrerer med Anderlecht. Jeg mener de gav omkring 60 mill. for Bubacar Sanneh i sin tid. Yderligere har de i Belgien et skattesystem der næppe tåler sammenligning med vores. Vi har selvf. forskerordningen men jeg tænker ikke vi kan hamle op med lønniveauet.
                      Hvis han holder sig skadesfri har vi ikke en chance. Han vil få massevis af andre meget bedre tilbud

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                        Vi er helt enige, det var også det jeg skrev.. Det mest sandsynlige er at vi får lidt mønt for Helander og bruger ca. halvdelen på en erstatning vi aldrig har hørt om (Jimmi Nagel må have nogle forbindelser), hvilket der også kan være fint perspektiv i. Det er bare et stort sats at skulle spille en ny mand ind så kort før nedrykningskampene begynder for os, så for vores superligaeksistens skyld håber jeg vi kan holde på Helander sæsonen ud.
                        Helt enig. for det fremtidige perspektiv, så giver det fint mening at cashe ind og finde en afløser i dette vindue. Udmeldingen er bare at hovedtemaet er overlevelse, og så virker det helt gak at overveje at sælge en stor profil for 2-3 mio kr.
                        Jeg kan bare fornemme det er det som sker og så håber jeg bare at Nagel og BW kan være heldige at finde en i nogenlunde samme liga. Helander dukkede jo op nøjagtig som Trybull gjorde, så det er jo muligt selv for OB at hente kvalitetsspillere ind. Det virker bare vanvittigt, hvis man vil spille så højt spil for ganske få millioner.

                        Comment


                          Hvis Fenger bliver kunne man vel godt tænke i at vi ikke henter mere til offensiven.

                          Men hvis vi spiller med 3 centrale midtbanespillere ( en 6`er og 8`ere ) er vi vel noget tyndt besat med kun Sven,Manneh,Trybull og Ejdum.
                          Så der skal vel næsten ske noget der

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Hvis Fenger bliver kunne man vel godt tænke i at vi ikke henter mere til offensiven.

                            Men hvis vi spiller med 3 centrale midtbanespillere ( en 6`er og 8`ere ) er vi vel noget tyndt besat med kun Sven,Manneh,Trybull og Ejdum.
                            Så der skal vel næsten ske noget der
                            Ja, antager Helander smutter nu. Det vil nok anspore Søren Krogh til at skifte til den ønskede 4-3-3 med to 8'ere allerede nu og ja, så mangler der en 8'er med kvalitet. Det vil lige pludselig være en topprioritet (som jeg ser det).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

                              Ja, antager Helander smutter nu. Det vil nok anspore Søren Krogh til at skifte til den ønskede 4-3-3 med to 8'ere allerede nu og ja, så mangler der en 8'er med kvalitet. Det vil lige pludselig være en topprioritet (som jeg ser det).
                              Jeg kan simpelthen ikke forestille mig at man slipper Helander for de håndører der nævnes. Han må bare gennemføre sin kontrakt som den profesionelle fodboldspiller han er og vente nogle måneder med sit næste eventyr

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Jeg kan simpelthen ikke forestille mig at man slipper Helander for de håndører der nævnes. Han må bare gennemføre sin kontrakt som den profesionelle fodboldspiller han er og vente nogle måneder med sit næste eventyr
                                Det vil være det bedste for os i hvert fald.

                                Alternativt burde man kigge på, om vi ikke kunne få en marginalspiller fra Anderlecht den anden vej. Der er helt sikkert noget der kunne hjælpe os markant. Ved dog godt, at sådant noget sjældent sker i praksis.
                                Last edited by Polle; 16-01-2024, 09:12.

                                Comment

                                Working...
                                X