Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2024

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Nok ikke men nogen skal afsted .. Foretrækker da også Mucolli, Grubbe og Luca men det kræver jo at tre parter kan blive enige ..
    Men det er jo kun for at komme ned på ønskede 22 markspillere ... Selven er for gammel til akademiet så han er et bud ..nogen/flere skal ud før der kommer ind .. Det kunne være Paulsen eller Turay for at styrke holdet med en ny .. ønsker man at styrke vb så skal enten Adelgaard eller Mouritsen afsted ..
    Nogen skal afsted ja. Men det bliver nok nærmere Grubbe,Mucolli,Luca, Selven og Fenger der står for skud i denne omgang. Er 99% sikker på at det ikke bliver andre mm der kommer et købstilbud der er for godt til at afslå. Altså noget stort på Helander,Slots,Rami eller DD. Men det kan jeg næppe forestille mig.
    Måske Turay hvis Fenger bliver/ny angriber og han har nogle personlige forhold der trækker ham i en anden retning

Comment

Tongya bør blive i Odense. Jeg er vild med ham. Skal vi til at spille med to 8'ere så kunne han godt være den ene.

Comment

I forhold til hit/fejl rate på transfers så er der jo også lige den detalje at spillerne i langt størstedelen af tilfældende skal hentes fra den hylde hvor der står bortgives. Så kan det jo ikke være diamanter det hele, man har gjort nogen gedigne scoops med Deedson, Al Hajj og Owosu og så har man ramt nogle stykker forbi, det er vel fair nok.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Nogen skal afsted ja. Men det bliver nok nærmere Grubbe,Mucolli,Luca, Selven og Fenger der står for skud i denne omgang. Er 99% sikker på at det ikke bliver andre mm der kommer et købstilbud der er for godt til at afslå. Altså noget stort på Helander,Slots,Rami eller DD. Men det kan jeg næppe forestille mig.
          Måske Turay hvis Fenger bliver/ny angriber og han har nogle personlige forhold der trækker ham i en anden retning
          Var der ikke noget med Turay ikke er faldet så godt til i byen? Måske ønsker han noget andet så selvom han får en kongeløn her.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Var der ikke noget med Turay ikke er faldet så godt til i byen? Måske ønsker han noget andet så selvom han får en kongeløn her.
            Jeg husker ikke der er nævnt noget om at han ikke er faldet godt til men der har vist nævnt noget om personlige/familiære problemer .. hvad det så end betyder

Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Tror det var Buray. Ikke Turay…

Comment

Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                Tongya bør blive i Odense. Jeg er vild med ham. Skal vi til at spille med to 8'ere så kunne han godt være den ene.
                Jeg mener at Tongya ligesom Ivancevic var et offer for fejldispositioner fra tidligere træner, og ja ind på 8eren med ham.

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

Jeg mener at Tongya ligesom Ivancevic var et offer for fejldispositioner fra tidligere træner, og ja ind på 8eren med ham.
                  Det var nok den transfer ud der gav mindst mening. Vi kunne godt have brugt ham i efteråret.

Comment

Er der nogen update på Hansborg? Er han med i weekenden?

Comment

AGF har budt på Nouck: https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...er-pa-ob-juvel
                      Det håber jeg godt nok, de får et pænt nej tak til. Men jeg kan godt frygte at BW kan lade sig friste, hvis buddet er stort nok, ikke mindst fordi Nouck måske ikke passer perfekt ind i det system, Krogh vil spille fra start.

Comment

Det håber jeg bestemt ikke bliver til noget... salg til en "direkte" konkurrent !

https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...er-pa-ob-juvel
                        Last edited by Online; 19-01-2024, 11:54.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                          Det håber jeg bestemt ikke bliver til noget... slag til en "direkte" konkurrent !

No deal. Det er et forsøg på et powerplay fra AGF der lige skal vise at de har vokset sig store. Fandme nej.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                            Det håber jeg bestemt ikke bliver til noget... slag til en "direkte" konkurrent !

Vildt nok alligevel…. Det lyder dyrt… Og kommer nok ikke til at ske

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Vildt nok alligevel…. Det lyder dyrt… Og kommer nok ikke til at ske
                              Håber jeg i hvert fald ikke. Topniveauet er højt og jeg har stadig en tro på, at han kan finde det mere konsistent. Det vil nok også være nemmere for ham hvis vi over tid formår at forbedre vores defensive organisation og i det hele taget får lidt medvind. Jeg tror det er ekstra svært at slå igennem for en spiller som ham på et hold, der hænger så dårligt sammen som vi har gjort.

Fra sommer (og måske i løbet af foråret) har jeg et håb og forventning om, at vi kommer til at spille en mere kompakt 4-3-3 med lidt bredere kanter og han sætter sig på den ene.

Men frygter BW laver en Breum med ham. Ville være et stort slag hvis han sælges til dem og bliver en profil. Det skal, i mine øjne, være 30-40+ millioner hvis vi skal sælge til AGF.

Comment

Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

Håber jeg i hvert fald ikke. Topniveauet er højt og jeg har stadig en tro på, at han kan finde det mere konsistent. Det vil nok også være nemmere for ham hvis vi over tid formår at forbedre vores defensive organisation og i det hele taget får lidt medvind. Jeg tror det er ekstra svært at slå igennem for en spiller som ham på et hold, der hænger så dårligt sammen som vi har gjort.

Fra sommer (og måske i løbet af foråret) har jeg et håb og forventning om, at vi kommer til at spille en mere kompakt 4-3-3 med lidt bredere kanter og han sætter sig på den ene.

Men frygter BW laver en Breum med ham. Ville være et stort slag hvis han sælges til dem og bliver en profil. Det skal, i mine øjne, være 30-40+ millioner hvis vi skal sælge til AGF.
                                Enig. Men mon ikke deres bud er 3-5 mill

Comment

Working...
                                X