Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    Nej, vi skal højere end de to mill.

    Jeg er egentligt okay med konstellationen Mihajlo/Slots, ryger helander så er det mere 3 valget BP/Sauli jeg kan være i tvivl om. Kan man sende Helander afsted for en pose penge hvor der bliver råd til at hente en god spiller ind til centerforsvaret så er det fint med mig, der skal så også noget kvalitet ind.

    ​​​​​​
    4-5 mio for frikøbet af kontrakten, samt vel nok en mio for at dække det sign-on fee der vel er ved underskrift, det er vel prisen for en rutineret svensk landsholsspiller. Jeg tænker slet ikke på hvad nedrykning koster, men det ville vel dække lidt af tabet. Helander er proffessionel nok til at spille sæsonen færdig, såfremt en evt køber ikke vil kompensere OB for tabet.

    Comment


      Vejle henter AK i Horsens...han ligger pt nr 2 på topscorelisten i 1 div.

      - de har ikke opgivet håbet endnu

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        ilfg tipsbladet vil BW have det dobbelt for helander - altså små 2 mill kr...syntes stadig det er ALT for lavt - og hvis det er prisen så lugter det jo langt væk af at han ryger ud af døren lige om lidt...

        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...filip-helander
        Latterligt lavt. Også i betragtning af den situation vi står i.
        Hvis BW sælger for det beløb så taber han endnu mere i min bog.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          Vejle henter AK i Horsens...han ligger pt nr 2 på topscorelisten i 1 div.

          - de har ikke opgivet håbet endnu
          Vejle bliver ikke lige frem forstærket af AK

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            Vejle henter AK i Horsens...han ligger pt nr 2 på topscorelisten i 1 div.

            - de har ikke opgivet håbet endnu
            Så må vi hente nr 1 på topscorerlisten.

            Men enig i at Vejle med garanti vil kæmpe med alt hvad de har for at sende os i 1. division, så vi skal selv sørge for at stå skarpe til den kamp.
            1. Forstærk vores angreb.
            2. Behold Helander sæsonen ud.
            ​​​​3. Forlæng med Slotsager og HC.

            Comment


              Det er ikke svært at vurdere hvad Helanders afgang vil betyde for os - det understreger bare endnu engang problematikken ved de korte kontrakter - vi kan ikke stå i mod når spillerne præsterer godt og får et bud fra en mere attraktiv adresse, og de beløb vi får ud af det kan ikke betale en tilsvarende erstatning på andet end en ny kort kontrakt eller leje. Problemet har på det seneste bestået i, at flere af vore længere kontrakter ikke præsterer - Burey, Buray, Mustafic, Martin Hansen og Bjørn Paulsen - derfor har vi behov for at korte kontrakter som Gigovic, Trybull og Helander udgør rygraden på holdet. BW er sikkert ansat til at handle og skabe overskud - jeg blev forskrækket over at høre ham i seneste SFÅ interview - det virker til at han er godt tilfreds med resultatet af sommerens transfervindue - som efter min mening har efterladt os med en fragmenteret trup i alvorlig nedrykningsfare - ledet af en uprøvet cheftræner - rekrutteret indefra (læs billigt) - hvis det her IKKE går galt er det i hvert fald hverken sportsdirektør eller ejerkredsens skyld (jeg forudsætter at NT har været inde over) - det er at håbe på miraklet - at vi overlever i superligaen, skulle vi ryge ned bliver det svært at komme tilbage under det nuværende ejerskab som næppe ønsker at investere i noget som helst fra en evt. platform i 1. division.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
                Det er ikke svært at vurdere hvad Helanders afgang vil betyde for os - det understreger bare endnu engang problematikken ved de korte kontrakter - vi kan ikke stå i mod når spillerne præsterer godt og får et bud fra en mere attraktiv adresse, og de beløb vi får ud af det kan ikke betale en tilsvarende erstatning på andet end en ny kort kontrakt eller leje. Problemet har på det seneste bestået i, at flere af vore længere kontrakter ikke præsterer - Burey, Buray, Mustafic, Martin Hansen og Bjørn Paulsen - derfor har vi behov for at korte kontrakter som Gigovic, Trybull og Helander udgør rygraden på holdet. BW er sikkert ansat til at handle og skabe overskud - jeg blev forskrækket over at høre ham i seneste SFÅ interview - det virker til at han er godt tilfreds med resultatet af sommerens transfervindue - som efter min mening har efterladt os med en fragmenteret trup i alvorlig nedrykningsfare - ledet af en uprøvet cheftræner - rekrutteret indefra (læs billigt) - hvis det her IKKE går galt er det i hvert fald hverken sportsdirektør eller ejerkredsens skyld (jeg forudsætter at NT har været inde over) - det er at håbe på miraklet - at vi overlever i superligaen, skulle vi ryge ned bliver det svært at komme tilbage under det nuværende ejerskab som næppe ønsker at investere i noget som helst fra en evt. platform i 1. division.
                Helander var jo også en særlig case - hans lange skadesforløb taget i betragtning, så var det vidst OB der ikke turde binde an med en længere aftale. Og det forstår man jo godt, men ja det bider os så bare i røven nu

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                  Det vil da være en falliterklæring, der er til at føle på. Jeg synes også det er ret absurd, hvis argumentet er, at Helander ellers bliver demotiveret. Han har underskrevet en kontrakt med klubben for 3 måneder siden for christ's sake. Og endnu mere absurd, hvis det rent faktisk er sådan, det forholder sig (men Dahlslykke har i flere omgange forudsagt, at Helander muligvis ikke er her efter vintervinduet fordi han ikke virker særlig investeret i klubben, så måske er der noget om det...)
                  Jeg køber slet ikke argumentet omkring Helanders eventuelle demotivering. Manden er fast mand på landsholdet og har en karriere at spille for efter sommerferien, hvis bare vi lader ham blive. Han har alle incitamenter for at fortsætte med at spille på et højt niveau, selvom han hellere vil til Anderlecht nu her.
                  Det er ren og skær cash in, hvis OB vælger at sælge og et udtryk for at vi ikke for alvor føler nedrykningen er så faretruende som det gives udtryk for.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                    Jeg køber slet ikke argumentet omkring Helanders eventuelle demotivering. Manden er fast mand på landsholdet og har en karriere at spille for efter sommerferien, hvis bare vi lader ham blive. Han har alle incitamenter for at fortsætte med at spille på et højt niveau, selvom han hellere vil til Anderlecht nu her.
                    Det er ren og skær cash in, hvis OB vælger at sælge og et udtryk for at vi ikke for alvor føler nedrykningen er så faretruende som det gives udtryk for.
                    OB er netop ikke højt niveau. Og nedrykningen er faretruende. Jeg tror BW skal betale hvad Helander ('s agent) kræver - selvfølgelig med forbehold.

                    Comment


                      Hvis vi skal overveje at sælge Helander, så skal vi have 1 mio euro.
                      Hvis vi sælger ham for 2 mio kroner er det bare til grin.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
                        Hvis vi skal overveje at sælge Helander, så skal vi have 1 mio euro.
                        Hvis vi sælger ham for 2 mio kroner er det bare til grin.
                        Ja det virker underligt hvis Wesstrøm går med til det. Men måske har han noget mere interessant i kikkerten? Tror ikke han er dum.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                          Ja det virker underligt hvis Wesstrøm går med til det. Men måske har han noget mere interessant i kikkerten? Tror ikke han er dum.
                          Hvis han har noget mere interessant skal han da bare tilknyttes. Mens man beholder Helander. For han er jo væk om få måneder alligevel

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Hvis han har noget mere interessant skal han da bare tilknyttes. Mens man beholder Helander. For han er jo væk om få måneder alligevel
                            Enig. At sælge Helander for 2 mio er så lille et beløb så det ikke vil have nogen betydning. Med alle de penge vi solgte for i sommer skulle man da tro at vi havde råd til at holde på en af vores profiler, når vi kun får tilbudt småbeløb.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Hvis han har noget mere interessant skal han da bare tilknyttes. Mens man beholder Helander. For han er jo væk om få måneder alligevel
                              Det kan man sige, men vi må jo kun stille med 11 mand alligevel.
                              Tænker ikke vi kan komme af med de andre, jo måske Slotsager, men han skal ingen steder lige nu. Lad os se hvor den lander.

                              Comment


                                2 mio....... Hvor lang tid kan det betale Slotsagers lønforhøjelse?

                                Comment

                                Working...
                                X