Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Det er da helt godnat hvis man i det mindste ikke bare giver et tilbud på forlængelse.
    Det siger han vel reelt set heller ikke, at OB ikke har gjort. Kun at der pt. ikke er nogle tilbud på bordet. Han kan jo have afvist et tidligere tilbud.

    Comment


      I og med at vi har en relativ god hit rate på spillere fra Hobro, kunne en fyr som Muamer Brajanac ikke også være interessant for OB?
      9 mål i 16 kampe i 1.div, havde vidst et rigtig fint partnerskab med Don Deedson og med sine 1.89cm passer han vel også på den profil man søger?
      Eneste minus er så at han vel definitivt vil skubbe Luca helt ud i kulden.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
        I og med at vi har en relativ god hit rate på spillere fra Hobro, kunne en fyr som Muamer Brajanac ikke også være interessant for OB?
        9 mål i 16 kampe i 1.div, havde vidst et rigtig fint partnerskab med Don Deedson og med sine 1.89cm passer han vel også på den profil man søger?
        Eneste minus er så at han vel definitivt vil skubbe Luca helt ud i kulden.
        kender ham ikke, men kontraktudløb til sommer, så vågner man lidt op. Ligner i hvert fald en type man lige kan kigge nærmere på.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

          kender ham ikke, men kontraktudløb til sommer, så vågner man lidt op. Ligner i hvert fald en type man lige kan kigge nærmere på.
          Han har samme agent som Nicklas, Markus og Theo

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
            I og med at vi har en relativ god hit rate på spillere fra Hobro, kunne en fyr som Muamer Brajanac ikke også være interessant for OB?
            9 mål i 16 kampe i 1.div, havde vidst et rigtig fint partnerskab med Don Deedson og med sine 1.89cm passer han vel også på den profil man søger?
            Eneste minus er så at han vel definitivt vil skubbe Luca helt ud i kulden.
            Det er bestemt pæne stats, Men han vil stadig være udviklingsspiller hos os. Og hvorfor har større klubber ikke set potientalet. Den situation vi står i ,gør at der også skal en spiller ind fra højere hylde. Det bliver dyrt, men der er ikke andet end penge at lokke med.
            Last edited by sinus; 14-01-2024, 12:33.
            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

              Det er bestemt pæne stats, Men han vil stadig være udviklingsspiller hos os. Og hvorfor har større klubber ikke set potientalet. Den situation vi står i ,gør at der også skal en spiller ind fra højere hylde. Det bliver dyrt, men der er ikke andet end penge at lokke med.
              Det samme ville man kunne sige om Rajovic, da han blev solgt fra vores (daværende?) samarbejdsklub Næstved for et par år siden. Nu scorer han godt med mål i Championship. Det betyder selvfølgelig ikke, at det bliver samme historie her, men der er i hvert fald ikke nogen grund til at afskrive en førstedivisionsspiller på vej frem og med den rigtige profil ift. det, vi søger. I vores position er det vel enten det eller spillere, der tidligere har leveret men ikke længere gør det (a la Turay), vi kan tiltrække. Og der vil jeg hellere have spilleren på vej frem.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                Det samme ville man kunne sige om Rajovic, da han blev solgt fra vores (daværende?) samarbejdsklub Næstved for et par år siden. Nu scorer han godt med mål i Championship. Det betyder selvfølgelig ikke, at det bliver samme historie her, men der er i hvert fald ikke nogen grund til at afskrive en førstedivisionsspiller på vej frem og med den rigtige profil ift. det, vi søger. I vores position er det vel enten det eller spillere, der tidligere har leveret men ikke længere gør det (a la Turay), vi kan tiltrække. Og der vil jeg hellere have spilleren på vej frem.
                Jeg kan ikke være mere enig. Sporene i fht. Buya så hellere en med sulten og lysten på plads. Største minus ved sådan en handel må være at Luca så ikke vurderes som værd at satse på trods det han scorede pænt med mål i NFA
                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                  Det samme ville man kunne sige om Rajovic, da han blev solgt fra vores (daværende?) samarbejdsklub Næstved for et par år siden. Nu scorer han godt med mål i Championship. Det betyder selvfølgelig ikke, at det bliver samme historie her, men der er i hvert fald ikke nogen grund til at afskrive en førstedivisionsspiller på vej frem og med den rigtige profil ift. det, vi søger. I vores position er det vel enten det eller spillere, der tidligere har leveret men ikke længere gør det (a la Turay), vi kan tiltrække. Og der vil jeg hellere have spilleren på vej frem.
                  Ja, det gik jo også meget godt med bl.a. Utaka

                  Comment


                    Så vi ved at være halvvejs igennem vinduet, og ikke det mindste rygte. Ikke at jeg er overrasket, for jeg forventer ikke det store.
                    Meeeeen, det er bare lidt kedeligt uden rygter. Ved godt der skal flere ud først og fremmest.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Så vi ved at være halvvejs igennem vinduet, og ikke det mindste rygte. Ikke at jeg er overrasket, for jeg forventer ikke det store.
                      Meeeeen, det er bare lidt kedeligt uden rygter. Ved godt der skal flere ud først og fremmest.
                      Nej det bliver nok lidt kedeligt. Og i OB`s øjne er det jo 4 ind og 2 ud pt. Der kommer helt sikkert til at ske en hel del mere.
                      Mit gæt er 4 ud og 1 ind. Og kandidaterne til ud må være Fenger,Grubbe,Kjerrumgaard,Mucolli og Sauli

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Nej det bliver nok lidt kedeligt. Og i OB`s øjne er det jo 4 ind og 2 ud pt. Der kommer helt sikkert til at ske en hel del mere.
                        Mit gæt er 4 ud og 1 ind. Og kandidaterne til ud må være Fenger,Grubbe,Kjerrumgaard,Mucolli og Sauli
                        Jeg tror Fenger bliver.

                        De 4 sidste ryger - enten leje eller fast aftale.

                        Comment


                          Nå men så ryger Helander vidst….
                          Så skal der også hentes en CB

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                            Nå men så ryger Helander vidst….
                            Så skal der også hentes en CB
                            tja...han har været god og med til at stabilisere forsvaret. Så bliver spørgsmålet hvor meget man mener han er værd i nedrykningskampen - kan vi klare os uden ham sat op imod hvad vi kan få for ham.
                            Isoleret set vil det jo være fint at lave et salg på en spiller vi ikke engang har haft i et halvt år. Omvendt så kan det ikke være mange basseøre han indbringer...et gæt; 0.5 mill euro???

                            Comment


                              hvis ikke folk har set den

                              https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...-pa-ob-stopper

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                                Nå men så ryger Helander vidst….
                                Så skal der også hentes en CB
                                Det vil være er kæmpe tab hvis vi mister Helander nu og selv om vi får lidt penge for ham, så har vi jo ikke tradition for at investere mere end en brøkdel på en erstatning.
                                Det kan blive årets dyreste handel hvis vi rykker ned.

                                Comment

                                Working...
                                X