Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hvis man sælger Helander i en drabelig nedrykningskamp går jeg simpelthen bananas. Jeg er ligeglad med at det så giver 3-5 mill. Og jeg er endnu mere ligeglad med hvad Helander selv ønsker. Han bliver bare i OB kontrakten ud

    Comment


      Det er hårdt at være en af de nederste i fødekæden. Men det er ikke kommet over natten, vi har i lang tid bevæget os i den retning, med stribevis af dårlige beslutninger. Og jeg e principielt enig i, at det måske vil være katastrofalt at sælge Helander nu. Omvendt risikerer vi at stå med en utilfreds spiller, der ikke yder optimalt i hans resterende tid i klubben.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Hvis man sælger Helander i en drabelig nedrykningskamp går jeg simpelthen bananas. Jeg er ligeglad med at det så giver 3-5 mill. Og jeg er endnu mere ligeglad med hvad Helander selv ønsker. Han bliver bare i OB kontrakten ud
        Hvis økonomien er god og Helander gerne vil til Anderlecht, så er det vel igen måden OB skal opføre sig, for også på sigt at kunne hente andre dygtige spillere på de vilkår der nu engang er..Der bør være andre der kan hentes. Buddet bør også være godt, han har jo ikke være gratis at få underskrift på, trods det at der ikke var transfer til Rangers. Blev Jebali ikke solgt for 7,5 med et halvt år tilbage?, lidt en case i samme størrelse tænker jeg.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg
          Det er hårdt at være en af de nederste i fødekæden. Men det er ikke kommet over natten, vi har i lang tid bevæget os i den retning, med stribevis af dårlige beslutninger. Og jeg e principielt enig i, at det måske vil være katastrofalt at sælge Helander nu. Omvendt risikerer vi at stå med en utilfreds spiller, der ikke yder optimalt i hans resterende tid i klubben.
          Det er jo det man normalt konkludere .. spiller han der imod op til niveau kan han selv score sin transferværdi som signon-fee. Spiller han under niveau eller så dårligt at han placeres på bænken eller endnu værre er uden for truppen kan han han vel potentielt ødelægge sin karriere.

          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg
            Det er hårdt at være en af de nederste i fødekæden. Men det er ikke kommet over natten, vi har i lang tid bevæget os i den retning, med stribevis af dårlige beslutninger. Og jeg e principielt enig i, at det måske vil være katastrofalt at sælge Helander nu. Omvendt risikerer vi at stå med en utilfreds spiller, der ikke yder optimalt i hans resterende tid i klubben.
            En spiller i hans alder har vidst ikke råd til at få nykker, hvis han har ambitioner på det niveau. Han har også en plads på landsholdet der skal forsvares. Han må bide ærgrelsen I sig og gøre sit for at stå stærkt som kontraktfri til sommer.
            jeg kan simpelthen ikke se incitamentet fra vores side, når pengene aldrig kan blive rigtig store, ved et salg af en med 6 måneder tilbage. Nu har vi brugt de første 14 siden nytår på at italesætte at opgaven er overlevelse frem for alt. Så vil det være utroværdigt at sælge sin måske største profil, for at score et par håndører

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Hvis man sælger Helander i en drabelig nedrykningskamp går jeg simpelthen bananas. Jeg er ligeglad med at det så giver 3-5 mill. Og jeg er endnu mere ligeglad med hvad Helander selv ønsker. Han bliver bare i OB kontrakten ud
              Det er en knivskarp balancegang, men jeg er enig med dig her, selv om det sender et signal til andre spillere om, at vi engang imellem forhindrer et ønsket skifte. Spilleren har også et ansvar og Helander kan godt få noget på Anderlecht niveau til sommer alligevel, det er ikke en "once in a lifetime" mulighed.

              Comment


                Anderlecht skulle have budt lidt over 1 mill kroner

                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...aa-stor-profil

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Anderlecht skulle have budt lidt over 1 mill kroner

                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...aa-stor-profil
                  1 million det er nærmest en vittighed...
                  Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                  Comment


                    I denne artikel lyder det som om at det kun er et spørgsmål om tid inden han skifter

                    https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...pa-stor-profil

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Anderlecht skulle have budt lidt over 1 mill kroner

                      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...aa-stor-profil
                      Har Fredberg overhvoedet set Superliga denne sæson?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Anderlecht skulle have budt lidt over 1 mill kroner

                        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...aa-stor-profil
                        Det er da vist kun det han skal have i sign-on :-), så må vi se hvad de tilbyder OB for at lade ham gå. Men et bud så latterligt lavt kan vel også slukke for samtalen, så der bliver ikke noget ud af det der medmindre Anderlecht er mere seriøse.
                        Last edited by jojo; 15-01-2024, 09:45.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                          Har Fredberg overhvoedet set Superliga denne sæson?
                          Han står med alle kort på hånden. Helander vil væk og dette er OBs eneste mulighed for at få penge for ham (kan måske skabe et internt pres).

                          Ved at byde lavt, viser Anderlecht konkret interesse i spilleren, som kan være nok til at Helander gør alt hvad han kan for at komme væk.

                          At det så vil være katastrofalt rent sportsligt er en anden snak. Måske det alligevel kan vise sig som en redning, at hans kontrakt udløber om lidt, hvorved vi kan sige til ham, at han blot skal "holde ud" i nogle få måneder endnu.

                          Comment


                            1 mill? Muhaha, vi er ikke tvunget til at sælge Helander og slet ikke for en mill...

                            12 - 15 mill, så kan vi tale sammen. Så er der 1 mill euro som er det vi skal sælge for årligt og så er der til at vi kan hente en ny venstrefodet stopper ind, så lever jeg med Ivancevic og Slots på stopper positionerne, og så en ny på en 3 årig som erstatning for BP.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                              Det vil være er kæmpe tab hvis vi mister Helander nu og selv om vi får lidt penge for ham, så har vi jo ikke tradition for at investere mere end en brøkdel på en erstatning.
                              Det kan blive årets dyreste handel hvis vi rykker ned.
                              har godt nok svært ved at se at man ikke skulle have lært af sine fejl - og erkendt den alvorlige situation OB befinder sig i.

                              - Men hvis de beløb vi taler om er så latterligt lave så kan det jo være komplet ligegyldigt - det finder du jo ikke noget for.

                              Selv hvis man lavede 1 mill euro, som isoleret set ville være et fint salg, hvor finder du den slags kvalitet igen? Helander havnede jo kun i OB fordi han havde den lange skadespause og ikke havde spillet kampe i lang tid.

                              Comment


                                ilfg tipsbladet vil BW have det dobbelt for helander - altså små 2 mill kr...syntes stadig det er ALT for lavt - og hvis det er prisen så lugter det jo langt væk af at han ryger ud af døren lige om lidt...

                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...filip-helander

                                Comment

                                Working...
                                X