Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Har lige hørt Martins interview med Bjørn Wesstrøm. Efter en halv time og et par minutter frem, snakker han om en 6er og to 8ere, to kanter og en 9er. Han siger ikke det bliver sådan, men bed da lige mærke i det.
    Søren K har jo også sagt at det er hans drøm vi kan komme til det.

    Comment


      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-vil-koebe-mig
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
        Søren K har jo også sagt at det er hans drøm vi kan komme til det.
        Havde jeg ikke lige fået med, men så må vi da have en 8er som første prioritet i det her vindue ?

        (Hvis vi beholder Max Fenger)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

          Havde jeg ikke lige fået med, men så må vi da have en 8er som første prioritet i det her vindue ?

          (Hvis vi beholder Max Fenger)
          I fremtiden vil han spille 4-3-3

          Comment


            Jatak til Max - 6 mål i Allsvenskan er ikke så dårligt på et jævnt Mjällby-hold med et lavt udgangspunkt som jeg tror OB også vil satse på de næste kampe i grundspillet
            Last edited by manner; 12-01-2024, 10:27.
            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Jatak til Max - 6 mål i Allsvenskan er ikke så dårligt på et jævnt Mjällby-hold med et lavt udgangspunkt som jeg tror OB også vil satse på de næste kampe i grundspillet
              Ja. Og elsker bare hans arbejdsraseri på banen.
              Han blev stoppet af uheldige skadeforløb og håber stadig at han kan slå igennem hvis kroppen holder og han kan holde sig skadefri.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                Ja. Og elsker bare hans arbejdsraseri på banen.
                Han blev stoppet af uheldige skadeforløb og håber stadig at han kan slå igennem hvis kroppen holder og han kan holde sig skadefri.
                Ja, det er fint, men jeg foretrækker hellere en 9'er, der er "luddoven", men scorer en masse mål end en som brænder alt krudtet af og går fra banen målløs.

                Comment


                  Intet tilbud

                  "Jeg vil ikke afvise noget – heller ikke OB. Lige nu har jeg ikke et tilbud på bordet – hverken fra OB eller en anden klub, lyder det fra Filip Helander."

                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...lag-paa-bordet
                  Last edited by Online; 12-01-2024, 14:32.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                    Intet tilbud

                    "Jeg vil ikke afvise noget – heller ikke OB. Lige nu har jeg ikke et tilbud på bordet – hverken fra OB eller en anden klub, lyder det fra Filip Helander."

                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...lag-paa-bordet
                    Det er jo irrelevant lige nu. En spiller som Helander er fuldstændig udelukket ved en nedrykning og så længe den er så tæt på, så forholder Helander sig ikke til et tilbud fra os. Vi kan gå efter forlængelser med vores egne drenge som HC og Slotsagwe, hvor vi giver håndslag på de selvfølgelig sælges, hvis vi rykker ned. Helander vil lurer på noget mere attraktivt i perioden imens han kan forhandle frit, til den bitre ende.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                      Ja, det er fint, men jeg foretrækker hellere en 9'er, der er "luddoven", men scorer en masse mål end en som brænder alt krudtet af og går fra banen målløs.
                      Lige det er den rolle har tiltænkt mig for Max. :-)
                      Faktisk svært at bedømme hvor god han kan blive og hvor mange scoringer han kan komme med fordi i sin tid i truppen bøvlede han ja næsten hele tid med skaderne og blev kastet tilbage før han kunne komme rigtig i gang.
                      Vi skal se men det ville glæde mit OB-hjerte hvis han kunne blive løsningen på 9er positionen og banker boldene ind i serie. :-)
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        https://www.bt.dk/superligaen/bt-afs...ed-koebsoption

                        Comment


                          Så har OB også bekræftet. Vi håber han bliver en succes og bliver solgt

                          Comment


                            https://ob.dk/nyheder/2024/januar/al...-slask-wroclaw
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                              Intet tilbud

                              "Jeg vil ikke afvise noget – heller ikke OB. Lige nu har jeg ikke et tilbud på bordet – hverken fra OB eller en anden klub, lyder det fra Filip Helander."

                              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...lag-paa-bordet
                              Det er da helt godnat hvis man i det mindste ikke bare giver et tilbud på forlængelse.
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                                https://fyens.dk/ob/ob-s-nye-unge-ha...ent-til-en-bmw
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X