Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2024

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Jeg synes det giver fin mening. Man kan næppe forvente at en klub som OB kan få mere end et par millioner for en reserveback på 24 år.

Han er i top 5 i lønhiearkiet, og bliver ikke brugt - det er fråds med lønkronerne i min optik. Om han så burde spille er en anden snak, men der er ikke kigget hans vej i lang tid, og så må han jo videre. Lønkronerne (en top 5-lønning) kan passende frigives til en spiller i startopstillingen.
    1. jeg tvivler på han er i top 5 af lønhierakiet.

2. du kan ikke bruge lønkronerne nu alligevel - så her og nu er det en svækkelse af truppen

3. selv om vi har masser af backs - så mangler vi kvalitet. Aske er pt ikke klar og har været for svingende. Mouritsen mener jeg ikke har overbevist - og skulle owusu få karantæne, blive skadet - så er Grubbe jo desværre heller ikke god nok.

Alt er til salg - hvis prisen er rigtigt, men 3 mill for en 24 årig landsholdsspiller, der som min. er vores næstbedste back i truppen - det er ikke nok. Og slet slet ikke vores nuværende situation taget i betragtning.

Leave a comment:

• O´nse
    replied
    Jeg synes det giver fin mening. Man kan næppe forvente at en klub som OB kan få mere end et par millioner for en reserveback på 24 år.

Han er i top 5 i lønhiearkiet, og bliver ikke brugt - det er fråds med lønkronerne i min optik. Om han så burde spille er en anden snak, men der er ikke kigget hans vej i lang tid, og så må han jo videre. Lønkronerne (en top 5-lønning) kan passende frigives til en spiller i startopstillingen.
    Jeg tror slet ikke han er i top 5 mht løn i OB!

Leave a comment:

• stonebear
    replied

Hvor har du fra at han skulle være top 5 i lønhirakiet - det har jeg umiddelbart svært ved at forestille mig.

Som backsituationen er lige nu ser jeg ikke grund til at sælge ham for 2-3 mill., han bør klart kunne konkurrere om spilletiden og så er han en lidt speciel case kva hans landsholdstatus og gode navn i asien - han kunne sagtens gå hen og blive en større transfer til en asiatisk liga.

Leave a comment:

• mckellberg
    replied

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    De kan bare byde 2-3 mill….. Men så kan de kun få Grubbe.
    Det er iøvrigt vildt som Grubbe er faldet i niveau sidste sæson. Hvad mon årsagen er til det? Han var et kæmpe talent da han tog til Tyskland.
    Håber han får snuden i sporet og karrieren på ret køl igen.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    De kan bare byde 2-3 mill….. Men så kan de kun få Grubbe.

Leave a comment:

• Mwape
    replied
    Oprindeligt indsendt af O´nse Se indlæg

Uhh jeg kan godt se at OB kan være fristet til at sælge og jeg kan i allerhøjeste grad se at Mickelson kan have interesse i at få mere spilletid, men hvor vil jeg dog hellere se Mickelson spille fejlvendt venstre bak end at have Mouritsen der.
    Helt enig, han er i mine øjne vores bedste back. Det er at skyde os selv i foden, hvis vi sælger ham nu. Især hvor vinduet er lukket i DK og i den situation vi er i.

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied
    Det lyder ikke som nogen god handel for os. Han er rimelig klart vores næstbedste back, og han har vist at han sagtens kan spille i venstre side. Så længe vi er så ringe besat med venstrebenet backs, så er 2-3 millioner alt for lidt.

Leave a comment:

• O´nse
    replied
    Uhh jeg kan godt se at OB kan være fristet til at sælge og jeg kan i allerhøjeste grad se at Mickelson kan have interesse i at få mere spilletid, men hvor vil jeg dog hellere se Mickelson spille fejlvendt venstre bak end at have Mouritsen der.

Leave a comment:

• Henning001
    replied
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...paa-ob-spiller

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

Tænker bare ikke der er et ret stort salgspotentiale i Christian Eriksen........ er OB ikke et andet sted end Christian Eriksen?
    OB kan næppe vælge CE, men CE kan selv tilvælge OB. Sådan må forholdet være og hvis det (usandsynlige) skulle ske er det ikke fordi OB senere skal forvente et lukrativt salg, men fordi han ønsker at vende hjem til rødderne og hjælpe i et vist omfang.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Desværre er OB og CE aktuelt på forskellige steder. Men det bedste hvad kunne ske ville være at det ændres, CE flytter tilbage til Odense og de kommer tilsammen igen. :-)
    jeg håber vi får CE og måske og Falk at se i striberne. MEN sker det så håber jeg OB er et sted hvor man er villig til at bruge flere midler, så vi kan stille et hold der går efter lidt mere end top 6/overlevelse.

Ville sgu da være deprimerende at få to så store spillere hjem kun for at se holdet væltet rundt i den nederste halvdel. Ambitionerne skal skrues op så spillerne omkring også er af en vis kvalitet

Leave a comment:

• jojo
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Seriøst?
    Han kommer ikke til OB som fodboldspiller....... det er 100% sikkert.

Leave a comment:

• jojo
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Tidlig fredagsbar
    Ja, det må være årsagen til at der er folk der tror CE kommer til OB som spiller igen, det kommer ikke til at ske. Jo, måske hvis han falder om 2 gange mere......, hvilket vi naturligvis ikke håber han gør..

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

Tænker bare ikke der er et ret stort salgspotentiale i Christian Eriksen........ er OB ikke et andet sted end Christian Eriksen?
    Tidlig fredagsbar

Leave a comment:

Working...
X