Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2024

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• O´nse
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Der står i andloxs link at Norge lukker 28/3. Altså først om 1 måned
    Jeg skriver om det svenske - ikke det norske, som jo lukker senere.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af O´nse Se indlæg
    Det svenske transfer vindue lukker i morgen.

Mon ikke Fenger har et ok navn i Sverige og dermed kunne være interessante for nogle af klubberne i den nedre halvdel.

Mickelson var også rygtet til AIK og Djurgården.

Mucolli har nok brændt broen pga hans idiotiske fejlring da IFK Göteborg reddet sig en sæson til i Allsvenskan.
    Der står i andloxs link at Norge lukker 28/3. Altså først om 1 måned

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Det lukker vel først den 3. april.
    https://www.transfermarkt.de/transfe..._id=6&option=0
    Så er der god tid til at få 2-3 stykker ud på leje hvis alt går vel

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Nogen der ved hvornår det norske vindue lukker?
    Det lukker vel først den 3. april.
    https://www.transfermarkt.de/transfe..._id=6&option=0

Leave a comment:

• Ruben
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Er vi et sted hvor vi har råd til at afskibbe Mickelson og Fenger det vil jeg bestemt ikke mene.
    Tænker begge hurtigt kan få en rolle her i foråret.
    Nej, det er nok mere den modsatte vej, der er relevant.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Nogen der ved hvornår det norske vindue lukker?

Leave a comment:

• jojo
    replied

Mon ikke Fenger har et ok navn i Sverige og dermed kunne være interessante for nogle af klubberne i den nedre halvdel.

Mucolli har nok brændt broen pga hans idiotiske fejlring da IFK Göteborg reddet sig en sæson til i Allsvenskan.
    Ville være fint at sende Niclas Mouritzen til Sverige..........3. bedste række deroppe er vel passende.

Leave a comment:

• Kielberg
    replied

Er vi et sted hvor vi har råd til at afskibbe Mickelson og Fenger det vil jeg bestemt ikke mene.
    Tænker begge hurtigt kan få en rolle her i foråret.

Leave a comment:

• O´nse
    replied

Leave a comment:

• Plum
    replied
    https://www.transfermarkt.com/ovie-e...spieler/337284

https://www.transfermarkt.com/juan-f...spieler/349567

Leave a comment:

• Orskov
    replied
    Helander lukker ingen døre (men har heller ikke fået noget udspil fra BW endnu): https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...rer-ikke-noget

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Synes faktisk vi er tynde på backs så giver ingen mening at sælge. Der går ikke lang tid før der bliver brug for ham.
    Jeg er enig, og det vil også være mod det SK har italesat om at det hele drejer sig om overlevelse for OB. Det vil være håbløst at sælge en af vores bedste backs specielt når vi ikke kan bruge pengene på en erstatning. Pengene kan dog blive "for store" til at sige nejtak, men der er vi slet ikke med 2,3-3 mill. for en landsholdsspiller.

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

Jeg er ikke enig i den. Owusu er måske nok blevet en smule overvurderet ift. hans reelle produktion. Især hans indlæg har været sløje. Men synes klart, at han er den af vores backs med mest fart og accelleration. Aka. evnen til at sætte en mand.

Omvendt synes jeg Mickelson nok er den mest sikre af vores backs rent defensivt. Det siger så også en del da jeg ikke vil kalde ham decideret stærk på det punkt.
    Jeg tør ikke spå om hvem der er hurtigst, men jeg synes Nico er bedre i sine udfordringer, når han er fremme. Til gengæld synes jeg Owusu er bedre til at time sine Rush fremad, så han er spilbar og breder vores spil ud. Det bliver ofte bare for alibi-agtigt når han er på sidste tredjedel imo. Deedson er måske heller ikke verdens bedste kant til at bruge sin back, da han rigtig gerne vil så meget selv, hvilket vanskeliggøre Owusus værdi fremad banen. Men jeg synes han forsømmer at bruge sin fart 1 mod 1 når han kan blive afgørende. Her har Mickelson mere pondus. Jeg synes bare indimellem han hænger lidt, fordi han givetvis ikke har lunger som Owusu har.

Leave a comment:

• Agbre
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Jeg har skrevet før, at jeg finder ham svært overvurderet. Det lyder til, at han er begyndt at vise noget her i opstarten, som jeg ikke har fulgt meget. Ser NM som et væsentligt stærkere kort offensivt, da han kan sætte en mand. Det har jeg til gode at se Owusu gøre. Den Owusu jeg så spillede bolden tilbage 9/10 gange ig virkede tung.
    Jeg er ikke enig i den. Owusu er måske nok blevet en smule overvurderet ift. hans reelle produktion. Især hans indlæg har været sløje. Men synes klart, at han er den af vores backs med mest fart og accelleration. Aka. evnen til at sætte en mand.

Omvendt synes jeg Mickelson nok er den mest sikre af vores backs rent defensivt. Det siger så også en del da jeg ikke vil kalde ham decideret stærk på det punkt.

Leave a comment:

• Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

A hva?!
    Jeg har skrevet før, at jeg finder ham svært overvurderet. Det lyder til, at han er begyndt at vise noget her i opstarten, som jeg ikke har fulgt meget. Ser NM som et væsentligt stærkere kort offensivt, da han kan sætte en mand. Det har jeg til gode at se Owusu gøre. Den Owusu jeg så spillede bolden tilbage 9/10 gange ig virkede tung.

Leave a comment:

Working...
X