Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet vinteren 2024
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af O´nse Se indlægDet svenske transfer vindue lukker i morgen.
Mon ikke Fenger har et ok navn i Sverige og dermed kunne være interessante for nogle af klubberne i den nedre halvdel.
Mickelson var også rygtet til AIK og Djurgården.
Mucolli har nok brændt broen pga hans idiotiske fejlring da IFK Göteborg reddet sig en sæson til i Allsvenskan.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægNogen der ved hvornår det norske vindue lukker?
https://www.transfermarkt.de/transfe..._id=6&option=0
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af O´nse Se indlægDet svenske transfer vindue lukker i morgen.
Mon ikke Fenger har et ok navn i Sverige og dermed kunne være interessante for nogle af klubberne i den nedre halvdel.
Mucolli har nok brændt broen pga hans idiotiske fejlring da IFK Göteborg reddet sig en sæson til i Allsvenskan.
Leave a comment:
-
Tænker begge hurtigt kan få en rolle her i foråret.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Det svenske transfer vindue lukker i morgen.
Leave a comment:
-
Helander lukker ingen døre (men har heller ikke fået noget udspil fra BW endnu): https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...rer-ikke-noget
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægSynes faktisk vi er tynde på backs så giver ingen mening at sælge. Der går ikke lang tid før der bliver brug for ham.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
Jeg er ikke enig i den. Owusu er måske nok blevet en smule overvurderet ift. hans reelle produktion. Især hans indlæg har været sløje. Men synes klart, at han er den af vores backs med mest fart og accelleration. Aka. evnen til at sætte en mand.
Omvendt synes jeg Mickelson nok er den mest sikre af vores backs rent defensivt. Det siger så også en del da jeg ikke vil kalde ham decideret stærk på det punkt.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Jeg har skrevet før, at jeg finder ham svært overvurderet. Det lyder til, at han er begyndt at vise noget her i opstarten, som jeg ikke har fulgt meget. Ser NM som et væsentligt stærkere kort offensivt, da han kan sætte en mand. Det har jeg til gode at se Owusu gøre. Den Owusu jeg så spillede bolden tilbage 9/10 gange ig virkede tung.
Omvendt synes jeg Mickelson nok er den mest sikre af vores backs rent defensivt. Det siger så også en del da jeg ikke vil kalde ham decideret stærk på det punkt.
- Likes 6
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
A hva?!
Leave a comment:
Leave a comment: