Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2024

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Ruben
    replied
    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
    Omkring 7 millioner for en ny målmand. Den havde jeg sgu ikke set komme. Jeg tænker at det også betyder et farvel til Bernat til sommer. Jeg har ellers længe været fortaler for Bernat, men de må jo vurdere at normanden er en del bedre, siden de er villige til at investere så meget i ham.
    Kender ham ikke, men Strømsgodset fra Drammen havde engang David Nielsen som succestræner og med et 15-årigt talent, der nu er anfører i Arsenal ;-) Jeg overværede en træning under et besøg hos en kammerat der.

Leave a comment:

• Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Ham her er også inde omkring et landshold og OC skiftede fra OB for kr. 21 mio.? og så er inflationen ikke taget med ..
    Alder, OC er også solgt på sit potentiale.

Leave a comment:

• OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
    Jeg læste der stadigvæk skulle komme en 6-er og en 8-er ind. Mindst.
    Det skal der også minimum ind. Håber også meget på en 9’er.

Mht. ny målmand så tænker jeg det er vurderet at vi nu hvor der arbejdes endnu mere med vores dødbolde, er behov for en keeper der fylder mere i feltet. HC har gjort det godt og jeg håber stadig vi forlænger med ham, men HC har til tider været lidt for let at screene eller skubbe væk og det har modstanderne tydeligvis indrettet deres offensive dødbolde på. Det er noget HC skal arbejde videre på at forbedre i sit spil. Jeg havde ikke en ny målmand øverst på min liste, men hvis vi kan få sendt Martin Hansen godt videre, så giver det faktisk super god mening med en rutineret keeper som er inde omkring det norske landshold.
    Last edited by OleKBH; 30-01-2024, 22:14.

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

Hvis du bruger Transfermarkt, så er det fordi den tager udgangspunkt i den seneste samling som var her i Januar. I vintersæsonen har Sverige (de seneste år?) haft en tradition for noget liga-landsholdssamling med de bedste spillere fra klubber der primært holder vinterpause. Gigovic var udtaget på samme tidspunkt sidste år.
    Ok. Giver mening. Han er også på sammen med Rami ..

Leave a comment:

• bjerghest
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Ok?

kiggede lige på det svenske landshold …. Det er mest spillere fra den hjemlige liga og nogen der er ved at skifte til USA … der er noget mere pondus på det norske landshold ..
    Hvis du bruger Transfermarkt, så er det fordi den tager udgangspunkt i den seneste samling som var her i Januar. I vintersæsonen har Sverige (de seneste år?) haft en tradition for noget liga-landsholdssamling med de bedste spillere fra klubber der primært holder vinterpause. Gigovic var udtaget på samme tidspunkt sidste år.

Leave a comment:

Working...
X