Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2024

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Mon ikke det er leje med option. Ville være rart at få denne dødvægt ud af truppen. Skulle være løntung. Så mangler vi lige 3-4 stykker mere ud før man kigger på noget ind

Comment

Mustafic ud må være en prioritet.

​​​​Jeg tror også på noget leje med option, ærgerligt det ikke lykkedes han virkede ellers lovende da han kom.

Comment

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...nespiller-i-ob

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Mon ikke det er leje med option. Ville være rart at få denne dødvægt ud af truppen. Skulle være løntung. Så mangler vi lige 3-4 stykker mere ud før man kigger på noget ind
          Historien har nu også ramt både Tipsbladet og bold.dk. Slask Wroclaw som nævnes er tophold og må (tror jeg) være bedre end OB så egentlig lidt paradoksalt at han ikke kan bruges hos os.
          Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

KEP foreslår at vi køber Peter Buck i SønderjyskE

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...enne-topscorer

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Historien har nu også ramt både Tipsbladet og bold.dk. Slask Wroclaw som nævnes er tophold og må (tror jeg) være bedre end OB så egentlig lidt paradoksalt at han ikke kan bruges hos os.
              Enig. Vi må håbe han får stor succes og at vi så kan sælge ham til sommer

Comment

Passer også perfekt til den hovedstøds stærke profil man åbenlyst har sagt man går efter! Med sine 175cm og 70 kilo kommer han til at dominere luftrummet, når vi skal have flere bolde i feltet :-)

Mr.1% slår til igen

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  kan jo lige så godt være hvordan han passer ind spillestilsmæssigt.

- bare ærgerligt hvis det er endnu et udlån, fint det giver lidt plads i truppen nu - men henter man nye folk ind så står vi med samme problem til sommer - alt for mange spillere i truppen.

Comment

I betragtning af forholdet KEP har til OB skule vi gøre det modsatte. Så: fingre væk.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

Comment

https://www.bt.dk/superligaen/bt-afs...er-yaya-bojang

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

kan jo lige så godt være hvordan han passer ind spillestilsmæssigt.

- bare ærgerligt hvis det er endnu et udlån, fint det giver lidt plads i truppen nu - men henter man nye folk ind så står vi med samme problem til sommer - alt for mange spillere i truppen.
                        Helt sikkert, men jeg synes da at han i de sporadiske indhop han har fået til tider har været ganske tydeligt hvad hans styrke er og hvorfor OB gav ham en kontrakt. Han passede ganske fint i 4-2-3-1 synes jeg men trænerne har jo så af forskellige grunde vurderet anderledes

Believe OB

Comment

Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

Passer også perfekt til den hovedstøds stærke profil man åbenlyst har sagt man går efter! Med sine 175cm og 70 kilo kommer han til at dominere luftrummet, når vi skal have flere bolde i feltet :-)

Mr.1% slår til igen
                          Det er virkelig verdens nemmeste job at være tv-ekspert nogle gange. Hvem er topscorer i 1. division? Nå så siger jeg bare en masse klubber skal købe ham. Har i øvrigt hørt, at de vil have mindst 5 millioner for Buch. Meget tvivlsomt at OB vil bruge så mange penge på en 24-årig spiller der har spillet godt i ét år i 1. division.

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

Det er virkelig verdens nemmeste job at være tv-ekspert nogle gange. Hvem er topscorer i 1. division? Nå så siger jeg bare en masse klubber skal købe ham. Har i øvrigt hørt, at de vil have mindst 5 millioner for Buch. Meget tvivlsomt at OB vil bruge så mange penge på en 24-årig spiller der har spillet godt i ét år i 1. division.
                            ENIG .. hans type tror jeg dog godt kan bruges i 4-2-3-1 systemet. Jeg opfatter ham som hurtig med en forholdsvis god teknik og bedre end Bashkim til dybdeløb. Noget tyder dog på at vi kommer til at gå mere pragmatisk til opgaverne i foråret så det er måske tvivlsom om det er hans type der sigtes efter og 5 mill. er dog en go' sjat at kaste efter ham.
                            Last edited by manner; 09-01-2024, 15:38.
                            Believe OB

Comment

Så blev Yaya officiel: https://ob.dk/nyheder/2024/januar/ya...orsteholdstrup

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

Han har jo spillet længere tid i både Superligaen og NordicBet.

Comment

Working...
                                X