Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    25,0 mio. Sydafrikanske Rand svarer til ca. kr. 9,1 mio.?
    og det er jo stadig mange penge - efter OB standard. Men vil da mene det lyder langt mere sandsynligt hvis det er de priser vi kommer ned i.

    Der er ingen tvivl om at skal vi tilbage til top 4 eller top 3 på bare nogenlunde fast basis - jamen så skal vi på et tidspunkt op i de prisklasser (3 mill euro) når der hentes profiler. Men gør man det nu - på den måde sprænger banken så ville jeg da være en smule bekymret. Og undre mig helt vildt - for hvorfor gjorde man det så ikke i sommers?

    Meeen mon dog der er noget om den - syntes ikke jeg kan se historien dukke op andre steder endnu så...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

      og det er jo stadig mange penge - efter OB standard. Men vil da mene det lyder langt mere sandsynligt hvis det er de priser vi kommer ned i.

      Der er ingen tvivl om at skal vi tilbage til top 4 eller top 3 på bare nogenlunde fast basis - jamen så skal vi på et tidspunkt op i de prisklasser (3 mill euro) når der hentes profiler. Men gør man det nu - på den måde sprænger banken så ville jeg da være en smule bekymret. Og undre mig helt vildt - for hvorfor gjorde man det så ikke i sommers?

      Meeen mon dog der er noget om den - syntes ikke jeg kan se historien dukke op andre steder endnu så...
      Prisen var nok højere i sommer pga. af hans sæson.

      Tror vores indkøbspriser i de kommende vinduer vil ligge i lejet 5 -10 millioner (for de dyreste/"proven ones")

      Comment


        OB kommer ikke til at betale over 7,5 mio kr for en spiller, og da slet ikke en på 25 år fra Sydafrika. Det vrimler med spillere i Afrika, som man kan hente frit.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
          OB kommer ikke til at betale over 7,5 mio kr for en spiller, og da slet ikke en på 25 år fra Sydafrika. Det vrimler med spillere i Afrika, som man kan hente frit.
          Tænker også det er agent hypning på højeste klinge

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

            og det er jo stadig mange penge - efter OB standard. Men vil da mene det lyder langt mere sandsynligt hvis det er de priser vi kommer ned i.

            Der er ingen tvivl om at skal vi tilbage til top 4 eller top 3 på bare nogenlunde fast basis - jamen så skal vi på et tidspunkt op i de prisklasser (3 mill euro) når der hentes profiler. Men gør man det nu - på den måde sprænger banken så ville jeg da være en smule bekymret. Og undre mig helt vildt - for hvorfor gjorde man det så ikke i sommers?

            Meeen mon dog der er noget om den - syntes ikke jeg kan se historien dukke op andre steder endnu så...
            Top 3-4? Det må jeg indrømme jeg ikke tror jeg når at opleve i min levetid. Dansk fodbold gik endnu mere i stykker i aftes. Vi er på vej mod afgrunden med expresfart.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

              Top 3-4? Det må jeg indrømme jeg ikke tror jeg når at opleve i min levetid. Dansk fodbold gik endnu mere i stykker i aftes. Vi er på vej mod afgrunden med expresfart.
              Uden en massiv investering / ny ejer(e) indhenter vi aldrig eller kommer i nærheden af FCK, FCM, FCN og BIF (afhængig af deres tvivlsomme økonomiske aftale)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                Top 3-4? Det må jeg indrømme jeg ikke tror jeg når at opleve i min levetid. Dansk fodbold gik endnu mere i stykker i aftes. Vi er på vej mod afgrunden med expresfart.
                det er vi ikke uenige i.

                Ved heller ikke om jeg tror på det - men det er vel stadig målet at vi skal derop...først skal vi lige se om vi kan etablere os i top 6.

                MEN - pointen var også at skal vi derop - så skal vi før eller siden ud og bruge væsenligt flere penge på at hente profiler.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                  det er vi ikke uenige i.

                  Ved heller ikke om jeg tror på det - men det er vel stadig målet at vi skal derop...først skal vi lige se om vi kan etablere os i top 6.

                  MEN - pointen var også at skal vi derop - så skal vi før eller siden ud og bruge væsenligt flere penge på at hente profiler.
                  Der er ingen vej udenom. Skal vi komme dertil kræver det også at et solidt overskud som det vi ser ud til at få i år ikke er en engangsforestilling. De første hold vi skal nå bliver fcn og agf og de har opereret med store overskud igennem flere år nu (fcn godt nok med stort underskud i 2022). Derudover ånder SIF og VFF os i nakken med en bæredygtig fodboldforretning, som indenfor kort tid vil overhale os, hvis ikke vi får noget kontinuitet i i driften.
                  Håbet her er at vi lykkelig vis har stor succes på vores U-hold. Der må alt andet lige lægge et par guldæg, hvorimod hold som AGF, SIF og VFF ikke klare sig nær så godt. Her kan alt selvfølgelig ikke aflæses af deres placering i tabellen, men det er da en indikator, der peger i en positiv retning. Her har vi dog fortsat en stor opgave i overgangen fra U-hold til superliga, hvor vi indtil videre ikke har vist os dygtige nok til trods for vi har haft spillere som Desler, Greve og Klynge rendende, som faktisk havde kvaliteterne. PT er det så Charly, Aske og Markus vi skal have udover rampen, men hvor det især ser lidt vanskeligt ud for de to førstnævnte. Det er her vi virkelig kan gøre en forskel med at lykkedes noget bedre, så vi booster indtjeningen og forhåbentlig derigennem får NT til at øge budgetterne yderligere.

                  Comment


                    https://www.transfermarkt.com/bard-f...spieler/202925

                    Ikke at OB har haft held med norske angribere og 1.73 er ikke meget for en spidsangriber men 16 mål i 30 kampe kan vel noget og JNJ kender ham ..
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      https://www.transfermarkt.com/bard-f...spieler/202925

                      Ikke at OB har haft held med norske angribere og 1.73 er ikke meget for en spidsangriber men 16 mål i 30 kampe kan vel noget og J

                      har været i Tyskland og SDR ..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        https://www.transfermarkt.com/bard-f...spieler/202925

                        Ikke at OB har haft held med norske angribere og 1.73 er ikke meget for en spidsangriber men 16 mål i 30 kampe kan vel noget og J

                        har været i Tyskland og SDR ..
                        Godt spottet Plum. Største udfordring er måske, at han her i 2023 har forlænget sin kontrakt til udløb 31.12.26.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          https://www.transfermarkt.com/bard-f...spieler/202925

                          Ikke at OB har haft held med norske angribere og 1.73 er ikke meget for en spidsangriber men 16 mål i 30 kampe kan vel noget og J

                          har været i Tyskland og SDR ..
                          Synes ikke han var noget særligt i Sdr.jyske, tænker ikke han med den prissætning er aktuel i OB, og slet ikke så lav som han er. BW sagde vist på mødet forleden, at man ville have en hovedstødsstærk angriber.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                            Godt spottet Plum. Største udfordring er måske, at han her i 2023 har forlænget sin kontrakt til udløb 31.12.26.
                            Jeg er nu mere interesseret i at kigge på hans tid i SønderjyskE, hvor han var ret ringe, og scorede 0 mål. Desuden bliver han 29 til Februar, så det må være et nej tak til Finne her fra.

                            Comment


                              Men nu SønderjyskE nævnes. Nogen der kender ham Peter Christiansen? Skal love for han har fundet vej til netmaskerne.
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Men nu SønderjyskE nævnes. Nogen der kender ham Peter Christiansen? Skal love for han har fundet vej til netmaskerne.
                                Ja tænker ikke han er noget som OB bør gå efter. Kan virkelig ikke se han kan gøre det til top 4.

                                Comment

                                Working...
                                X