Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træneremner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    Lol - det er så vildt med de her røverhistorier. Falk har habil bolig i Odense - og har haft det længe.
    Såfremt det er tilfældet, så giver det ikke meget mening. Må indrømme, at jeg tror mere på det jeg har end dig, det kan vel være lejet ud?
    Last edited by jojo; 05-12-2023, 21:03.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

      Aner det ikke....., måske han selv har gjort noget klar siden. men det ved jeg intet om.
      Han købte hus i Odense i 2020 ;-)

      Han har fået et okay plaster på såret i form af CHL, nogle af kampene som anfører, når nu han ikke fik lov at spille med i nedrykningskampen i OB.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

        Han købte hus i Odense i 2020 ;-)

        Han har fået et okay plaster på såret i form af CHL, nogle af kampene som anfører, når nu han ikke fik lov at spille med i nedrykningskampen i OB.
        Kan det hus være udlejet? Jeg har ret stor tillid til det jeg har, måske der bor nogen der ikke lige kunne hældes ud.
        Last edited by jojo; 05-12-2023, 21:01.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

          Kan det hus være udlejet? Jeg har ret stor tillid til det jeg har, måske der bor nogen der ikke lige kunne hældes ud.
          Det kan selvfølgelig sagtens være lejet ud.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            https://obstemmer.dk/tirsdagsanalyse...d3VDxUQun9st9o
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

              Syntes det er en billig baggrund. Uafgjort mod svingende Lyngby.
              Nederlag hjemme til rækkens klart ringeste hold, endda det ringeste hold i mange år.
              Grim sejr, men dog en sejr over Randers i frit fald.
              Uafgjort hjemme mod FCN.

              Et pointsnit på 1,25 mod ikke særlig prangende modstandere.
              Jeg vil også tro at vi ihærdigt prøver at få en anden løsning end Krogh. Wesstrøm tror jeg taler Krogh op, fordi timeglasset løber og der ikke er nogen af de foretrukne kandidater man er nået til enighed omkring endnu. Det kan derfor sagtens ende med vi ender med Krogh, men det bliver mere på bekostning af end fordi han er den foretrukne. Med mindre vi præsentere ham på sæsonkortholdermødet i morgen, så tror jeg det er scenariet. Jeg vil dog også anerkende SK for virkelig at række ud efter det, så det er ikke utænkeligt han bliver præsenteret som følge af han har blæst BW bagover. Jeg tror bare mest på at han vil gå langt for at lokke nogen af de ledige bundrutinerede og profilerede danske trænere til, som er der netop nu. Det er jo lidt enestående at man har to danske mestertræner samt David Nielsen rendende på kødmarkedet ved vintertid, hvor de har de bedste forudsætninger til at skrue på nogen knapper med en lang opstart. Det bør man række ud efter når vi i den grad flirter med nedrykningsstregen uden spillet på banen i det store hele har været til mere.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                Jeg vil også tro at vi ihærdigt prøver at få en anden løsning end Krogh. Wesstrøm tror jeg taler Krogh op, fordi timeglasset løber og der ikke er nogen af de foretrukne kandidater man er nået til enighed omkring endnu. Det kan derfor sagtens ende med vi ender med Krogh, men det bliver mere på bekostning af end fordi han er den foretrukne. Med mindre vi præsentere ham på sæsonkortholdermødet i morgen, så tror jeg det er scenariet. Jeg vil dog også anerkende SK for virkelig at række ud efter det, så det er ikke utænkeligt han bliver præsenteret som følge af han har blæst BW bagover. Jeg tror bare mest på at han vil gå langt for at lokke nogen af de ledige bundrutinerede og profilerede danske trænere til, som er der netop nu. Det er jo lidt enestående at man har to danske mestertræner samt David Nielsen rendende på kødmarkedet ved vintertid, hvor de har de bedste forudsætninger til at skrue på nogen knapper med en lang opstart. Det bør man række ud efter når vi i den grad flirter med nedrykningsstregen uden spillet på banen i det store hele har været til mere.
                Det tror ikke vil ske. OB meldte ud i dag at Jimmi Nagels opgaver "omhandler transfers og rekruttering af både spillere, trænere og øvrig stab til førsteholdet". Og Jimmi tiltræder først den 1. Januar. Ville være en mærkelig start at udmelde der som hans opgaver og træffe den meget vigtige beslutning om cheftræneren uden at have ham med.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                  Jeg kan til den tilføje, at der var gjort bolig klar til Falk, så langt var man, men det var FCK der ikke ville lade ham gå, hvilket klart også var det rigtige. OB og Falk var enige.Jeg er meget tilfreds med de informationer jeg får. Lad os se hvordan det ser ud 1. januar, men de vibes der er om, at Niels Frederiksen har afvist OB er usande.
                  Tror naboen er ved at stege bacon.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                    Jeg ved ikke hvad de beslutter, Søren Krogh har i mine øjne gjort det hamrende godt, personligt kan jeg bare godt lide den måde han har fået samlet stumperne på, på meget kort tid. Ville egentlig bare dele den viden jeg har om, at det ikke er alt hvad pressen og Stig Tøfting siger, der er virkeligheden.
                    Krogh har absolut gjort det fint og formået at få holdet til at fremstå mere homogent, men det er godt nok også fra et markant defensivt udgangspunkt (på banen i hvert fald). Der er givetvis også gjort noget for at samle truppen uden for kridtstregerne, og det har helt sikkert også været nødvendigt med den heftige udskiftning der har været i sommerens vindue. Nu skal spillet gerne udvikles den næste periode med de forstærkninger der meldes om og som forhåbentlig landes.

                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                      Det tror ikke vil ske. OB meldte ud i dag at Jimmi Nagels opgaver "omhandler transfers og rekruttering af både spillere, trænere og øvrig stab til førsteholdet". Og Jimmi tiltræder først den 1. Januar. Ville være en mærkelig start at udmelde der som hans opgaver og træffe den meget vigtige beslutning om cheftræneren uden at have ham med.
                      kan godt være nagel fremadrettet vil være med til at træffe den slags beslutninger - men OB kan ikke vente til 1 januar med at begynde processen med at finde en ny træner, holdet starter vel op med træning i starten af det nye år - og der skal træneren til foråret være på plads.
                      - Så de par dage Nagel vil kunne nå at være med i processen...det giver ingen mening.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Krogh har absolut gjort det fint og formået at få holdet til at fremstå mere homogent, men det er godt nok også fra et markant defensivt udgangspunkt (på banen i hvert fald). Der er givetvis også gjort noget for at samle truppen uden for kridtstregerne, og det har helt sikkert også været nødvendigt med den heftige udskiftning der har været i sommerens vindue. Nu skal spillet gerne udvikles den næste periode med de forstærkninger der meldes om og som forhåbentlig landes.
                        håber man fortsætter lidt af den vej man har gjort hidtil - få styr på det grundlæggende. Ting som at stå ordenligt på banen og kunne forsvarer - virkede lidt som om Alm havde en tendens til at springe det skridt over.

                        - Få bygget fundamentet ordenligt og så kan der lægges på.

                        SK lavede jo selv den fejl mod Hvidover - ville for meget, det var holdet ikke klart til. Så ladd os nu holde det simpelt, få resultaterne og sikret overlevelse - så kan man så småt bygge ovenpå

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                          kan godt være nagel fremadrettet vil være med til at træffe den slags beslutninger - men OB kan ikke vente til 1 januar med at begynde processen med at finde en ny træner, holdet starter vel op med træning i starten af det nye år - og der skal træneren til foråret være på plads.
                          - Så de par dage Nagel vil kunne nå at være med i processen...det giver ingen mening.
                          Bjørn har sagt at en ny træner skal være på plads slut december.

                          Comment


                            Bo Henriksen om OB:
                            "– Det har altid været min drøm på et eller andet niveau, at ende i OB igen. Men det ligger ikke for lige nu, men på et eller andet tidspunkt kunne det da være mega fedt."

                            https://campo.dk/2023/12/06/aerlig-b...-at-ende-i-ob/

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                              kan godt være nagel fremadrettet vil være med til at træffe den slags beslutninger - men OB kan ikke vente til 1 januar med at begynde processen med at finde en ny træner, holdet starter vel op med træning i starten af det nye år - og der skal træneren til foråret være på plads.
                              - Så de par dage Nagel vil kunne nå at være med i processen...det giver ingen mening.
                              Nej fanden tage at vi skal vente frem til januar med at få en træner på plads. Inden da er Søren K for længst udnævnt, hvis ikke noget mere interessant er kommet til. Det er vigtigt i relation til transfervinduet at vi meget hurtigt finder en træner.

                              Comment


                                Synes man hører mange "eksperter" og træneremner udtale sig om det ledige trænerjob i OB, men jeg har ikke hørt noget fra David Nielsen og det tager jeg som et godt tegn... Jeg håber stadig at han bliver præsenteret som vores nye træner. Men mon ikke at Søren Krogh får tjansen som minimum frem til sommer.

                                Comment

                                Working...
                                X