Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træneremner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
    Lige et positivt indspark oveni en iøvrigt positiv afslutning på efterårssæsonen. Søren Krogh fik ret hurtigt styr på drengene, og beviste vel at han allerede nu er en fin trænerkapacitet. Jeg ville være fint tilfreds såfremt han skulle fortsætte, det skal dog tilføjes, at Niels Frederiksen ikke har afvist at blive chefteræner i OB, men afvist at tage OB med det korte varsel inden de sidste 4 kampe, efter at Alm blev sendt væk. Jeg vil ikke lægge hovedet på blokken, jeg var ret sikker på det blev ham, da han er OBs helt klare 1. prioritet, lad os se hvem der står der d. 1. Januar, meget tyder på det bliver Niels Frederiksen.
    Vi krydser fingre. Kunne være klasse

    Comment


      Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
      Lige et positivt indspark oveni en iøvrigt positiv afslutning på efterårssæsonen. Søren Krogh fik ret hurtigt styr på drengene, og beviste vel at han allerede nu er en fin trænerkapacitet. Jeg ville være fint tilfreds såfremt han skulle fortsætte, det skal dog tilføjes, at Niels Frederiksen ikke har afvist at blive cheftræner i OB, men afvist at tage OB med det korte varsel inden de sidste 4 kampe, efter at Alm blev sendt væk. Jeg vil ikke lægge hovedet på blokken, jeg var ret sikker på det blev ham, da han er OBs helt klare 1. prioritet, lad os se hvem der står der d. 1. Januar, meget tyder på det bliver Niels Frederiksen.
      Niels Frederiksen som cheftræner med Søren Krogh, Thomas Helveg og Frank Hjortebjerg som assistenter vil være et trænermæssigt dreamteam i mine øjne.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
        Lige et positivt indspark oveni en iøvrigt positiv afslutning på efterårssæsonen. Søren Krogh fik ret hurtigt styr på drengene, og beviste vel at han allerede nu er en fin trænerkapacitet. Jeg ville være fint tilfreds såfremt han skulle fortsætte, det skal dog tilføjes, at Niels Frederiksen ikke har afvist at blive cheftræner i OB, men afvist at tage OB med det korte varsel inden de sidste 4 kampe, efter at Alm blev sendt væk. Jeg vil ikke lægge hovedet på blokken, jeg var ret sikker på det blev ham, da han er OBs helt klare 1. prioritet, lad os se hvem der står der d. 1. Januar, meget tyder på det bliver Niels Frederiksen.
        Med det Søren Krogh har bevist ved at tage et kæmpe ansvar i tiden efter Alm, så tror jeg måske også nogen af de mere skræmte trænere er en my mindre skræmte, hvis de kan få Krogh med i trænerteamet. Han har gjort fin reklame for sig selv og fået noget der ligner samling på en ellers temmelig skrøbelig trup. Om det kan få NF tør jeg ikke sige, men SK har i hvert fald medvirket til at vi til sidst mindede om et hold igen

        Comment


          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

          Med det Søren Krogh har bevist ved at tage et kæmpe ansvar i tiden efter Alm, så tror jeg måske også nogen af de mere skræmte trænere er en my mindre skræmte, hvis de kan få Krogh med i trænerteamet. Han har gjort fin reklame for sig selv og fået noget der ligner samling på en ellers temmelig skrøbelig trup. Om det kan få NF tør jeg ikke sige, men SK har i hvert fald medvirket til at vi til sidst mindede om et hold igen
          Krogh har i hvert fald haft et kæmpe fokus på at skab noget holdånd - og fornemmelse og er lykkedes fint med den sammenbragte trup af mange individualister. Det er klart Kroghs fortjeneste at vi har set mere homogene ud de sidste to kampe.

          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Vi rundede efteråret af i går sammen med Søren Krogh, hvor vi fik en rigtig god snak om den måneds tid, han har været cheftræner.

            Video: Afslutning på efteråret med Søren Krogh - OBstruktion

            Comment


              Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
              Lige et positivt indspark oveni en iøvrigt positiv afslutning på efterårssæsonen. Søren Krogh fik ret hurtigt styr på drengene, og beviste vel at han allerede nu er en fin trænerkapacitet. Jeg ville være fint tilfreds såfremt han skulle fortsætte, det skal dog tilføjes, at Niels Frederiksen ikke har afvist at blive cheftræner i OB, men afvist at tage OB med det korte varsel inden de sidste 4 kampe, efter at Alm blev sendt væk. Jeg vil ikke lægge hovedet på blokken, jeg var ret sikker på det blev ham, da han er OBs helt klare 1. prioritet, lad os se hvem der står der d. 1. Januar, meget tyder på det bliver Niels Frederiksen.
              Har du det fra de samme kilder som der sagde Falk tilbage til OB

              Ej sjov til side det kunne være spændnede - men tror nu mest på Søren fortsætter, og vil blive overrasket hvis Niels står i Odense.

              Men håber du får ret.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                Har du det fra de samme kilder som der sagde Falk tilbage til OB

                Ej sjov til side det kunne være spændnede - men tror nu mest på Søren fortsætter, og vil blive overrasket hvis Niels står i Odense.

                Men håber du får ret.
                Jeg vil lige støtte op. Falk kunne også ifølge mine kilder have været retur i OB, hvis Thorborg havde villet betale prisen.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                  Jeg vil lige støtte op. Falk kunne også ifølge mine kilder have været retur i OB, hvis Thorborg havde villet betale prisen.
                  Okay, fair nok - det var nu også kun ment i sjov

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                    Har du det fra de samme kilder som der sagde Falk tilbage til OB

                    Ej sjov til side det kunne være spændnede - men tror nu mest på Søren fortsætter, og vil blive overrasket hvis Niels står i Odense.

                    Men håber du får ret.
                    Jeg kan til den tilføje, at der var gjort bolig klar til Falk, så langt var man, men det var FCK der ikke ville lade ham gå, hvilket klart også var det rigtige. OB og Falk var enige.Jeg er meget tilfreds med de informationer jeg får. Lad os se hvordan det ser ud 1. januar, men de vibes der er om, at Niels Frederiksen har afvist OB er usande.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                      Jeg kan til den tilføje, at der var gjort bolig klar til Falk, så langt var man, men det var FCK der ikke ville lade ham gå, hvilket klart også var det rigtige. OB og Falk var enige.Jeg er meget tilfreds med de informationer jeg får. Lad os se hvordan det ser ud 1. januar, men de vibes der er om, at Niels Frederiksen har afvist OB er usande.
                      Hvorfor skulle OB have en bolig klar, når han allerede har én ?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                        Jeg kan til den tilføje, at der var gjort bolig klar til Falk, så langt var man, men det var FCK der ikke ville lade ham gå, hvilket klart også var det rigtige. OB og Falk var enige.Jeg er meget tilfreds med de informationer jeg får. Lad os se hvordan det ser ud 1. januar, men de vibes der er om, at Niels Frederiksen har afvist OB er usande.
                        Så din mavefornemmelse er Niels F?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                          Så din mavefornemmelse er Niels F?
                          Jeg ved ikke hvad de beslutter, Søren Krogh har i mine øjne gjort det hamrende godt, personligt kan jeg bare godt lide den måde han har fået samlet stumperne på, på meget kort tid. Ville egentlig bare dele den viden jeg har om, at det ikke er alt hvad pressen og Stig Tøfting siger, der er virkeligheden.
                          Last edited by jojo; 05-12-2023, 20:09.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Hvorfor skulle OB have en bolig klar, når han allerede har én ?
                            Aner det ikke....., måske han selv har gjort noget klar siden. men det ved jeg intet om.
                            Last edited by jojo; 05-12-2023, 20:06.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                              Jeg kan til den tilføje, at der var gjort bolig klar til Falk, så langt var man, men det var FCK der ikke ville lade ham gå, hvilket klart også var det rigtige. OB og Falk var enige.Jeg er meget tilfreds med de informationer jeg får. Lad os se hvordan det ser ud 1. januar, men de vibes der er om, at Niels Frederiksen har afvist OB er usande.
                              Lol - det er så vildt med de her røverhistorier. Falk har habil bolig i Odense - og har haft det længe.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                                Jeg ved ikke hvad de beslutter, Søren Krogh har i mine øjne gjort det hamrende godt, personligt kan jeg bare godt lide den måde han har fået samlet stumperne på, på meget kort tid. Ville egentlig bare dele den viden jeg har om, at det ikke er alt hvad pressen og Stig Tøfting siger, der er virkeligheden.
                                Syntes det er en billig baggrund. Uafgjort mod svingende Lyngby.
                                Nederlag hjemme til rækkens klart ringeste hold, endda det ringeste hold i mange år.
                                Grim sejr, men dog en sejr over Randers i frit fald.
                                Uafgjort hjemme mod FCN.

                                Et pointsnit på 1,25 mod ikke særlig prangende modstandere.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X