Oprindeligt indsendt af jojo
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træneremner
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af jojo Se indlægLige et positivt indspark oveni en iøvrigt positiv afslutning på efterårssæsonen. Søren Krogh fik ret hurtigt styr på drengene, og beviste vel at han allerede nu er en fin trænerkapacitet. Jeg ville være fint tilfreds såfremt han skulle fortsætte, det skal dog tilføjes, at Niels Frederiksen ikke har afvist at blive cheftræner i OB, men afvist at tage OB med det korte varsel inden de sidste 4 kampe, efter at Alm blev sendt væk. Jeg vil ikke lægge hovedet på blokken, jeg var ret sikker på det blev ham, da han er OBs helt klare 1. prioritet, lad os se hvem der står der d. 1. Januar, meget tyder på det bliver Niels Frederiksen.
- Likes 5
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jojo Se indlægLige et positivt indspark oveni en iøvrigt positiv afslutning på efterårssæsonen. Søren Krogh fik ret hurtigt styr på drengene, og beviste vel at han allerede nu er en fin trænerkapacitet. Jeg ville være fint tilfreds såfremt han skulle fortsætte, det skal dog tilføjes, at Niels Frederiksen ikke har afvist at blive cheftræner i OB, men afvist at tage OB med det korte varsel inden de sidste 4 kampe, efter at Alm blev sendt væk. Jeg vil ikke lægge hovedet på blokken, jeg var ret sikker på det blev ham, da han er OBs helt klare 1. prioritet, lad os se hvem der står der d. 1. Januar, meget tyder på det bliver Niels Frederiksen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Med det Søren Krogh har bevist ved at tage et kæmpe ansvar i tiden efter Alm, så tror jeg måske også nogen af de mere skræmte trænere er en my mindre skræmte, hvis de kan få Krogh med i trænerteamet. Han har gjort fin reklame for sig selv og fået noget der ligner samling på en ellers temmelig skrøbelig trup. Om det kan få NF tør jeg ikke sige, men SK har i hvert fald medvirket til at vi til sidst mindede om et hold igen
Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 1
Comment
-
Vi rundede efteråret af i går sammen med Søren Krogh, hvor vi fik en rigtig god snak om den måneds tid, han har været cheftræner.
Video: Afslutning på efteråret med Søren Krogh - OBstruktion
- Likes 1
Comment
-
Ej sjov til side det kunne være spændnede - men tror nu mest på Søren fortsætter, og vil blive overrasket hvis Niels står i Odense.
Men håber du får ret.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Har du det fra de samme kilder som der sagde Falk tilbage til OB
Ej sjov til side det kunne være spændnede - men tror nu mest på Søren fortsætter, og vil blive overrasket hvis Niels står i Odense.
Men håber du får ret.
- Likes 1
Comment
-
Har du det fra de samme kilder som der sagde Falk tilbage til OB
Men håber du får ret.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
Jeg kan til den tilføje, at der var gjort bolig klar til Falk, så langt var man, men det var FCK der ikke ville lade ham gå, hvilket klart også var det rigtige. OB og Falk var enige.Jeg er meget tilfreds med de informationer jeg får. Lad os se hvordan det ser ud 1. januar, men de vibes der er om, at Niels Frederiksen har afvist OB er usande.
- Likes 1
Comment
-
Jeg kan til den tilføje, at der var gjort bolig klar til Falk, så langt var man, men det var FCK der ikke ville lade ham gå, hvilket klart også var det rigtige. OB og Falk var enige.Jeg er meget tilfreds med de informationer jeg får. Lad os se hvordan det ser ud 1. januar, men de vibes der er om, at Niels Frederiksen har afvist OB er usande.
Comment
-
Så din mavefornemmelse er Niels F?Last edited by jojo; 05-12-2023, 20:09.
Comment
-
- Likes 1
Comment
-
Jeg ved ikke hvad de beslutter, Søren Krogh har i mine øjne gjort det hamrende godt, personligt kan jeg bare godt lide den måde han har fået samlet stumperne på, på meget kort tid. Ville egentlig bare dele den viden jeg har om, at det ikke er alt hvad pressen og Stig Tøfting siger, der er virkeligheden.
Nederlag hjemme til rækkens klart ringeste hold, endda det ringeste hold i mange år.
Grim sejr, men dog en sejr over Randers i frit fald.
Uafgjort hjemme mod FCN.
Et pointsnit på 1,25 mod ikke særlig prangende modstandere.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 1
Comment
Comment