Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træneremner
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Ung, ikke den store cheftrænererfaring, flotte resultater ud fra få ressourcer, kender SL, spiller typisk 3-4-3, bundsympatisk og kan falde ind i kulturen i Ådalen fra dag 1 (min subjektive vurdering)Last edited by sinus; 10-11-2023, 13:17.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
Kender superligaen. Jo han spillede i FC K fra 2004 til 2005. Jeg håber på at i givet fald ,Krogh ikke klarer cuttet. OB så ser sig om efter en mere rutineret herre, med erfaring i at vende en krise. Og bedre kendskab til suppen end Hoseth.
Hvilken rutineret herre med kendskab til "suppen" vil du anbefale
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Så du tror ikke han har noget kendskab til SL efter 2005
Hvilken rutineret herre med kendskab til "suppen" vil du anbefaleLast edited by sinus; 10-11-2023, 13:16.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
Jeg ville have været glad, hvis vi havde signet Niels Frederiksen. Men forstår fuldt ud hvis han har takket nej.
Ville også være mærkeligt om ikke man havde øjne på flere kandidater så længe man ikke er meget tæt på den endelige løsning.
Comment
-
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/skan..._rytThsKnuHBOw
Åh nej, det må fandme ikke ske!! Så kan jeg næsten leve med Bo Henriksen...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlægFandme uambitiøst at gå efter Høseth i mine øjne. Det er sku ikke tid til at have en uerfaren herre på trænersædet, i vores kaos klub.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæghttps://www.tipsbladet.dk/nyhed/skan..._rytThsKnuHBOw
Åh nej, det må fandme ikke ske!! Så kan jeg næsten leve med Bo Henriksen...
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
HA! jeg kaldte den - uden at have noget viden om det overhovedet - godt gået mig
- nogen der kender noget til ham som træner?
Men den er også meget nem at lave et rygte om. Træner med erfaring fra ligaen, som frier til alle hold i superligaen om et cheftræner job, og OB leder efter en cheftræner..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
Ja det var godt kaldt.
Men den er også meget nem at lave et rygte om. Træner med erfaring fra ligaen, som frier til alle hold i superligaen om et cheftræner job, og OB leder efter en cheftræner..
jeg kaldte absolut intet.
-men en artikel med en yngre skandinavisk træner der gerne vil til DK - og OB der om ikke andet nok var på udkig efter den næste, så var det da om ikke andet et bud ud over den short list med david, bo og niels der lidt var blevet skabt.
Comment
Comment