Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træneremner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

    Ja, og Søren Krogh overtager midlertidigt. Kan ikke være anderledes. Så er spørgsmålet hvor stort ansvar Bjørn W, der nu igen skal fyre Alm, har for situationen.
    Jeg har virkelig heller ikke fidus til Søren Krogh, men jeg håber han modbeviser mig, såfremt han overtager (midlertidigt eller permanent).

    Comment


      Gad vide om vi skal gøre som AGF og finde en god tysker. Vi har jo to gode tyskere på midtbanen. Og ikke et ord om de forkerte stribede ;-)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
        Gad vide om vi skal gøre som AGF og finde en god tysker. Vi har jo to gode tyskere på midtbanen. Og ikke et ord om de forkerte stribede ;-)
        ja så kan spekulationerne da for alvor begynde.

        Nogen der har nogle nye gode forslag siden sidst der for alvor var gang i denne debat?

        Der er vel stadig David N og Niels F der går ledige...nogle der drømmer om Bo

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

          Jeg har virkelig heller ikke fidus til Søren Krogh, men jeg håber han modbeviser mig, såfremt han overtager (midlertidigt eller permanent).
          Af ren og skær nysgerrighed, hvad får dig så til at sige, at du virkelig ikke har fidus til ham?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

            ja så kan spekulationerne da for alvor begynde.

            Nogen der har nogle nye gode forslag siden sidst der for alvor var gang i denne debat?

            Der er vel stadig David N og Niels F der går ledige...nogle der drømmer om Bo
            Jeps .. Bo synes jeg vil være fedt, men sikkert usandsynlig pt
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg

              Af ren og skær nysgerrighed, hvad får dig så til at sige, at du virkelig ikke har fidus til ham?
              Ja, det er jo udelukkende 'min måde at vurdere tingene på' og derfor naturligvis også enormt subjektivt.
              Men jeg synes ikke han har sagt noget under kampene der for alvor har løftet min tro på ham som cheftræner - men det kan jo være han har været bundet af opgaver fra Alm.
              Jeg håber jeg overbevises.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                ja så kan spekulationerne da for alvor begynde.

                Nogen der har nogle nye gode forslag siden sidst der for alvor var gang i denne debat?

                Der er vel stadig David N og Niels F der går ledige...nogle der drømmer om Bo
                Mon ikke der kommer en jobannonce på jobindex lige om lidt
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  Mon ikke der kommer en jobannonce på jobindex lige om lidt

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                    Mon ikke der kommer en jobannonce på jobindex lige om lidt

                    Comment


                      Grunden til vi venter til vinterpausen er, Bo Svensson skal lige være ledig først
                      • Ikke indavlet OB’er
                      • Tysk hårdhed, grundighed. Har været i Tyskland siden 2007.
                      • Og så lyder Svensson lidt svensk. Det har vi jo haft tildens til

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Stigekongen Se indlæg
                        Grunden til vi venter til vinterpausen er, Bo Svensson skal lige være ledig først
                        • Ikke indavlet OB’er
                        • Tysk hårdhed, grundighed. Har været i Tyskland siden 2007.
                        • Og så lyder Svensson lidt svensk. Det har vi jo haft tildens til
                        Keep on dreaming

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Keep on dreaming
                          Beklager, mine smileys kom ikke med i teksten;-)

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Stigekongen Se indlæg

                            Beklager, mine smileys kom ikke med i teksten;-)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Keep on dreaming
                              Haha ja - jeg mener du på et tidspunkt skrev noget om at Alms ageren i klubben til tider godt kunne antyde at ønskede en fyreseddel (eller husker jeg helt forkert). Kan du evt. lette lidt på hvad det er for ting han efter forlydende skulle have gjort

                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Haha ja - jeg mener du på et tidspunkt skrev noget om at Alms ageren i klubben til tider godt kunne antyde at ønskede en fyreseddel (eller husker jeg helt forkert). Kan du evt. lette lidt på hvad det er for ting han efter forlydende skulle have gjort
                                Nej det er ikke mig.. Det har jeg ingen kendskab til at han skulle have ageret på den måde. Har altid set ham som loyal overfor OB og kunne ikke forestille mig at han spiller det spil bag kulisserne.

                                Comment

                                Working...
                                X