Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træneremner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

    Jeg tænker man må kritisere hvad man vil, men personligt synes jeg ikke rigtigt det giver mening at kritisere assistenttrænere uden at have ekstra indsigt i personens arbejde. Man kan ganske enkelt ikke vurdere hans bidrag fra det samlede billede. Cheftræneren har ansvaret for det hold han sætter på banen og de resultater der kommer, så ham kan man vurdere på hvad man kan se.

    Jeg har intet forhold til Hjortebjerg og har inter behov for at forsvare ham. Han står måske primært for at træne det defensive, men man må gå ud fra det er under de rammer som Alm definerer. Det kan meget vel være han ville skifte tre forsvars spillere og system hvis han selv kunne vælge.
    Jeg har ingen indsigt i træningen i OB eller fordelingen af opgaver i teamet, men summen af deres arbejde er ikke godt nok. Sjovt nok kan en assistent shine når han står med ansvaret (Neestrup for ex.)

    Comment


      Dette indlæg kunne også være skrevet i "optakt til OB - Lyngby", men nu har jeg valgt tråden "træneremner"
      Leif R. har interviewet AA efter søndagstræningen, og jeg citerer: " 4-3-3 har været det, som jeg har arbejdet efter, siden jeg kom. Det har betydet meget at kunne arbejde sammen som en del af klubbens store plan. Det er vigtigt. Jeg tror meget på, at har man en strategi, har man også en vision - eller en drøm", siger AA efter den afsluttende søndagstræning på Nature Energy Park.
      " Hvis du har en ide og en drøm, har man større mulighed for, at udvikles. Men efter kampen mod Silkeborg har jeg fået lov til at spille på en måde, som ikke er nedfældet i strategien. Sådan har det ikke været før. Der har jeg ikke haft lov til at ændre i systemet. Vi havde en enkelt kamp, hvor vi ikke spillede 4-3-3 i forrige sæson. Nu kan jeg bruge det system, som jeg har brug for i den givne kamp," tilføjer OB-træneren.
      "Hvad betyder det, om I spiller med 3 stoppere eller ej ? "Det betyder alt. Og jeg mener virkelig alt".

      Min egen mening: Vor herre bevares, de dårlige resultater er alt sammen, de andres skyld !!

      PS.: Leif tror, at AA spiller 4-2-3-1 mod Lyngby med Bjørn P og Helander i midterforsvaret og Slotsager på bænken.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
        Dette indlæg kunne også være skrevet i "optakt til OB - Lyngby", men nu har jeg valgt tråden "træneremner"
        Leif R. har interviewet AA efter søndagstræningen, og jeg citerer: " 4-3-3 har været det, som jeg har arbejdet efter, siden jeg kom. Det har betydet meget at kunne arbejde sammen som en del af klubbens store plan. Det er vigtigt. Jeg tror meget på, at har man en strategi, har man også en vision - eller en drøm", siger AA efter den afsluttende søndagstræning på Nature Energy Park.
        " Hvis du har en ide og en drøm, har man større mulighed for, at udvikles. Men efter kampen mod Silkeborg har jeg fået lov til at spille på en måde, som ikke er nedfældet i strategien. Sådan har det ikke været før. Der har jeg ikke haft lov til at ændre i systemet. Vi havde en enkelt kamp, hvor vi ikke spillede 4-3-3 i forrige sæson. Nu kan jeg bruge det system, som jeg har brug for i den givne kamp," tilføjer OB-træneren.
        "Hvad betyder det, om I spiller med 3 stoppere eller ej ? "Det betyder alt. Og jeg mener virkelig alt".

        Min egen mening: Vor herre bevares, de dårlige resultater er alt sammen, de andres skyld !!

        PS.: Leif tror, at AA spiller 4-2-3-1 mod Lyngby med Bjørn P og Helander i midterforsvaret og Slotsager på bænken.
        Gad vide om det var BWs hemmelige plan
        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
          Dette indlæg kunne også være skrevet i "optakt til OB - Lyngby", men nu har jeg valgt tråden "træneremner"
          Leif R. har interviewet AA efter søndagstræningen, og jeg citerer: " 4-3-3 har været det, som jeg har arbejdet efter, siden jeg kom. Det har betydet meget at kunne arbejde sammen som en del af klubbens store plan. Det er vigtigt. Jeg tror meget på, at har man en strategi, har man også en vision - eller en drøm", siger AA efter den afsluttende søndagstræning på Nature Energy Park.
          " Hvis du har en ide og en drøm, har man større mulighed for, at udvikles. Men efter kampen mod Silkeborg har jeg fået lov til at spille på en måde, som ikke er nedfældet i strategien. Sådan har det ikke været før. Der har jeg ikke haft lov til at ændre i systemet. Vi havde en enkelt kamp, hvor vi ikke spillede 4-3-3 i forrige sæson. Nu kan jeg bruge det system, som jeg har brug for i den givne kamp," tilføjer OB-træneren.
          "Hvad betyder det, om I spiller med 3 stoppere eller ej ? "Det betyder alt. Og jeg mener virkelig alt".

          Min egen mening: Vor herre bevares, de dårlige resultater er alt sammen, de andres skyld !!

          PS.: Leif tror, at AA spiller 4-2-3-1 mod Lyngby med Bjørn P og Helander i midterforsvaret og Slotsager på bænken.
          Der har gennem de sidste mange år været forskellige undskyldninger, så som oprydning efter forgængeren, fansene som var kritiske og forventede sølvmedaljer.
          Vi er ikke kommet et eneste skridt videre på de 13 år. Det der har været mest stabilt i den lange ørkenvandring er udeblivelsen af selvindsigt i ledelsen.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

            Jeg har ingen indsigt i træningen i OB eller fordelingen af opgaver i teamet, men summen af deres arbejde er ikke godt nok. Sjovt nok kan en assistent shine når han står med ansvaret (Neestrup for ex.)
            Forstår ikke helt din kommentar med Neestrup. Det er jo netop min pointe, at man først kan begynde at vurdere en træner når vedkommende bliver cheftræner og får ansvaret. Hjortebjerg kan være den mest geniale træner nogensinde, der bare får alle sine ideer nedstemt af Alm. Måske usandsynligt, men for mig vil det altid være cheftrænerens hold. Hjortebjerg må få sin mulighed for at vise hvor middelmådig. Om det så skal være i OB er en anden sag.

            At dømme en assistenttræner alene ud fra resultater svarer i mine øjne nærmest til at bebrejde sygeplejersken for ventetiden på hospitalet.
            Last edited by Agbre; 02-10-2023, 18:01.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
              Forstår ikke helt din kommentar med Neestrup. Det er jo netop min pointe, at man først kan begynde at vurdere en træner når vedkommende bliver cheftræner og får ansvaret. Hjortebjerg kan være den mest geniale træner nogensinde, der bare får alle sine ideer nedstemt af Alm. Måske usandsynligt, men for mig vil det altid være cheftrænerens hold. Hjortebjerg må få sin mulighed for at vise hvor middelmådig. Om det så skal være i OB er en anden sag.

              At dømme en assistenttræner alene ud fra resultater svarer i mine øjne nærmest til at bebrejde sygeplejersken for ventetiden på hospitalet.
              Kommentaren om Neestrup var for at sige at måske vil Hjortebjerg være god som cheftræner, det kan lade sig gøre. Med andre ord er vi enige.

              Comment


                https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...var-er-faelles
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  er der vel ikke så meget nyt i. Har og kan aldrig være Alms ansvar/skyld alene. Derfor kan man godt have mistet troen på ham - syntes jeg da heller ikke BW afviser;

                  "- Jeg ved nu ikke, om det er ét resultat, der skal afgøre det. Det er snarere en tro på fremtiden."

                  Jeg har mistet troen på Alm, spændende om BW har.

                  Comment


                    https://fyens.dk/sport/andreas-alm-e...ndag-formiddag

                    BW freder Alm.
                    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                      Det er vist lidt en stramning. Han siger, at han leder dagens træning.

                      Comment


                        Mon Esben Hansen er tiltænkt en rolle i OB ?

                        Synes jobopslaget mht. en ny scout virker lidt amatøragtigt ved på forhånd at stille en case.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                          Mon Esben Hansen er tiltænkt en rolle i OB ?

                          Synes jobopslaget mht. en ny scout virker lidt amatøragtigt ved på forhånd at stille en case.
                          På ingen måde forhåbentlig. Fra andre kilder lyder det, at han slet ikke var kompetent overhovedet.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Flammer Se indlæg

                            På ingen måde forhåbentlig. Fra andre kilder lyder det, at han slet ikke var kompetent overhovedet.
                            Jeg hørte Esben Hansen tale til et VIP arrangement i Sønderjydske. Han fremstod utoligt ringe til at udføre det arbejde. Han kunne ikke spillernes navne der var med i start opstillingen til den pågældende kamp, hvilket virker en smule amatøragtigt. Derudover var han på ingen måde veltalende eller overbevisende i det han sagde.

                            Han virkede mest som en der lige vr der for maden og så hovsa skulle sige noget. Skal siges at det var første kamp efter de havde fyret HH.

                            Comment


                              De filmer vidst “En gang Odense - Altid Odense” sæson 2 lige nu.

                              er jeg den eneste der glæder mig til de afsnit fra den her periode med trænerfyring og pres. Det bliver spændende at se, hvad der foregår bag dørene lige nu.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
                                De filmer vidst “En gang Odense - Altid Odense” sæson 2 lige nu.

                                er jeg den eneste der glæder mig til de afsnit fra den her periode med trænerfyring og pres. Det bliver spændende at se, hvad der foregår bag dørene lige nu.
                                Er AA fyret i dag

                                Comment

                                Working...
                                X