Oprindeligt indsendt af Brogaard99
Se indlæg
Jeg tror ikke det er givet, at BW havde ansat Alm hvis han var kommet ind først og det skulle være hans første opgave. Jeg tror BW har et ok forhold til Alm (mener jeg hørte dem begge udtrykke respekt for hinandens kompetencer, men at de ikke var venner privat, i deres første interviews). Selvom han har fyret Alm tidligere kan han jo godt mene han er dygtig. Og nu vi er ude i spekulation så kunne jeg da godt forestille mig, at BW egentlig har haft det ok med, at Alm ikke blander sig så meget i spillerindkøb.
Alligevel var jeg overrasket over, at han ikke blev fyret sidste efterår (det var han sikkert blevet hvis vi havde tabt hjemme til Horsens) og var siden uforstående overfor forlængelsen. Det virkede ikke så nødvendigt. Men tænker også, BW har været bevist om, at han havde ændret på ret mange poster i klubben over få år. De må have prioriteret rimelig højt at holde lidt kontinuitet nu hvor trænerteamet endelig var på plads - og i øvrigt vise Alm lidt ekstra tillid.
Men tænker da også vi efterhånden er der hvor det må krible ret meget i BWs hænder for at sætte sit helt eget præg på cheftrænerposten også.
Comment