Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træneremner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Hørte podcasten med Troels på Fyens i går. Tror roligt vi kan ligge snakken ned. Det bliver Søren, så kan man være enig eller uenig.

    Kan ikke huske den præcise måde Troels formulerede sig på, men han forventer Søren er cheftræner når vi starter op.
    Troels Bech kan jo ikke sige andet så længe Søren Krogh står som cheftræner.
    SK er naturligvis cheftræner lige indtil han ikke er det mere

    Troels Bech sagde jo også i samme podcast at ingen cheftræner er naglet fast til sædet i nogen som helst klub. Han nævnte så at Kent Nielsen muligvis sidder en smuler mere sikkert i sædet i Silkeborg pt. , men igen: ingen sidder 100% sikkert.

    Leave a comment:


  • Mwape
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    det vil nok også være min anke.

    Jeg er ikke overbevist om at Krogh er den rigtige - men heller ikke sikker på han er et forkert valg.

    Men det vigtigste må være at TB og Krogh er på samme side ifht hvad vej vi skal. Og Krogh med baggrund i FCN og taler om Arsenal og Arteta og Sporting Lissabon som inspiration - kan det forenes med den "nye" vej (hvad end den så bliver) Og hvad med Hjortebjerg - hvordan passer han ind i det her?

    Dét skal de have styr på.
    Jeg tror også vi med hiv og sving a la Aab kan rykke op i næste sæson. Men jeg frygter vi kan misse det også grundet Kroghs spillemæssige forstørrelse og så det Troels Bech vil. Det er lidt i hver sin retning. Men ja, det er meget vigtigt at de får det afstemt nu også i forhold til transfervinduet. Så vi ikke sidder med dyrer spillere som ikke passer ind på holdet. Hjortebjerg er samme stil som Krogh, som jeg ser det og har også med ansvar for vores nedtur. Han burde også ryge i min bog.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

    Øverst her f.eks. https://rephonic.com/podcasts/abildt...-podcast-om-ob kan man høre podcasten. Tænkte andre også gerne vil høre det. Så har vi også lidt mere den samme reference ramme for vores diskussioner.

    Fra ca 15:55 min og lidt frem i podcasten kommer han ind på Søren Krogh og ja det lyder meget som om han fortsætter.... Han nævner igen at vi skal være lidt mere som Frem spillmæssigt, altså forstået således mere fight og pres. Der kan jeg så ikke se at Søren Krogh er den rigtige til den spillestil. Han er vel det modsatte mere eller mindre.

    Men bortset fra det, er Troels Bech yderst fornuftig at høre på.
    det vil nok også være min anke.

    Jeg er ikke overbevist om at Krogh er den rigtige - men heller ikke sikker på han er et forkert valg.

    Men det vigtigste må være at TB og Krogh er på samme side ifht hvad vej vi skal. Og Krogh med baggrund i FCN og taler om Arsenal og Arteta og Sporting Lissabon som inspiration - kan det forenes med den "nye" vej (hvad end den så bliver) Og hvad med Hjortebjerg - hvordan passer han ind i det her?

    Dét skal de have styr på.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg
    Jeg har også hørt podcasten med Troels Bech, og jeg glæder mig over, at det lyder til, at Søren fortsætter som træner. Jeg er helt enig i, når han siger, at der har været så meget uro omkring holdet, at man ikke kan sige, om han har været god eller dårlig.

    Og til dem herinde der nu brokker sig, og mener, at Troels har begået en fejl. Hvorfor?
    Troels har haft muligheden for at skifte Søren ud, men han gør det ikke, fordi han mener, han er en god træner, og har hvad der skal til for at rykke OB videre herfra.
    Hvordan kan det være en fejl, når det er en bevidst handling at vælge Søren? Måske er han bare ikke så stor en katastrofe, som nogen herinde synes at mene.
    Eller måske er han så stor en katastrofe som nogen mener? Hvem ved. Foreløbigt peger det meste på, at han ikke er særligt kompetent. Han var ikke kompetent nok til rollen som fodboldchef i AaB og røg hurtigt videre. Intet tyder på, at han var en særligt god assistenttræner for Alm her i klubben, og han var åbenlyst ikke kompetent nok til at holde OB oppe i Superligaen, selvom han fik 19/32 kampe i sæsonen i spidsen for holdet og overtog et hold der lå 3 point over stregen. Der er faktisk ikke særligt meget der peger på, at han skulle være særligt kompetent, men man har selvfølgelig lov at håbe.

    Det burde i hvert fald næsten ikke kunne undgå at blive bedre, og fortsætter han i cheftrænerjobbet og ikke lykkes med at få OB op eller bliver fyret i løbet af sæsonen, så må han nok tage til takke med titlen som den dårligste cheftræner i OBs historie.

    Leave a comment:


  • Mwape
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Hørte podcasten med Troels på Fyens i går. Tror roligt vi kan ligge snakken ned. Det bliver Søren, så kan man være enig eller uenig.

    Kan ikke huske den præcise måde Troels formulerede sig på, men han forventer Søren er cheftræner når vi starter op.
    Øverst her f.eks. https://rephonic.com/podcasts/abildt...-podcast-om-ob kan man høre podcasten. Tænkte andre også gerne vil høre det. Så har vi også lidt mere den samme reference ramme for vores diskussioner.

    Fra ca 15:55 min og lidt frem i podcasten kommer han ind på Søren Krogh og ja det lyder meget som om han fortsætter.... Han nævner igen at vi skal være lidt mere som Frem spillmæssigt, altså forstået således mere fight og pres. Der kan jeg så ikke se at Søren Krogh er den rigtige til den spillestil. Han er vel det modsatte mere eller mindre.

    Men bortset fra det, er Troels Bech yderst fornuftig at høre på.
    Last edited by Mwape; 06-06-2024, 09:23.

    Leave a comment:


  • Mwape
    replied
    Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg
    Jeg har også hørt podcasten med Troels Bech, og jeg glæder mig over, at det lyder til, at Søren fortsætter som træner. Jeg er helt enig i, når han siger, at der har været så meget uro omkring holdet, at man ikke kan sige, om han har været god eller dårlig.

    Og til dem herinde der nu brokker sig, og mener, at Troels har begået en fejl. Hvorfor?
    Troels har haft muligheden for at skifte Søren ud, men han gør det ikke, fordi han mener, han er en god træner, og har hvad der skal til for at rykke OB videre herfra.
    Hvordan kan det være en fejl, når det er en bevidst handling at vælge Søren? Måske er han bare ikke så stor en katastrofe, som nogen herinde synes at mene.
    Du kan jo gå nogle sider tilbage i denne tråd og læse hvorfor vi er flere der mener det. For mit eget vedkommende gider jeg ikke at gentage mig selv Har argumenteret for hvorfor jeg synes Søren Krogh bør fyres. Jeg mener der er en langt større risiko for at vi ikke rykker op i første hug med ham ved roret.

    Man kan iøvrigt godt lave fejl, selv om de bevidste de handlinger.

    Leave a comment:


  • Jebola
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Hørte podcasten med Troels på Fyens i går. Tror roligt vi kan ligge snakken ned. Det bliver Søren, så kan man være enig eller uenig.

    Kan ikke huske den præcise måde Troels formulerede sig på, men han forventer Søren er cheftræner når vi starter op.
    Jeg har også hørt podcasten - ros til Troels - kommunikerer som vanligt i verdensklasse. Mit indtryk er det samme - vi starter med SK - jeg er heller ikke fan af SK., men omvendt lyder det til at der er så udtalt "kaos" omkring spillersituationen - hvem er på vej ind (fra leje) og ud ( mange vil væk) med en sammensurium af agenter, spillere og klubber blandet ind. I den situation og med kun 18 dage til træningsopstart er det nok den mindst dårlige løsning at holde fast i SK - kan man overhovedet få en bedre/mere erfaren træner ind inden truppen er på plads ?
    Det ser desværre ud til at vi skal et par måneder ind i den nye sæson før der er ro på truppen og spillestilen kan begynde at vise sig - jeg frygter en tung start på den ny sæson - på trods af Troels - som siger mange fornuftige ting omkring klubben og den situation vi har bragt os selv i gennem mange år.

    Leave a comment:


  • Aagaard
    replied
    Jeg har også hørt podcasten med Troels Bech, og jeg glæder mig over, at det lyder til, at Søren fortsætter som træner. Jeg er helt enig i, når han siger, at der har været så meget uro omkring holdet, at man ikke kan sige, om han har været god eller dårlig.

    Og til dem herinde der nu brokker sig, og mener, at Troels har begået en fejl. Hvorfor?
    Troels har haft muligheden for at skifte Søren ud, men han gør det ikke, fordi han mener, han er en god træner, og har hvad der skal til for at rykke OB videre herfra.
    Hvordan kan det være en fejl, når det er en bevidst handling at vælge Søren? Måske er han bare ikke så stor en katastrofe, som nogen herinde synes at mene.

    Leave a comment:


  • Mwape
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Hørte podcasten med Troels på Fyens i går. Tror roligt vi kan ligge snakken ned. Det bliver Søren, så kan man være enig eller uenig.

    Kan ikke huske den præcise måde Troels formulerede sig på, men han forventer Søren er cheftræner når vi starter op.
    Sikke en dårlig nyhed...var også begyndt at frygte det var/er tilfældet

    Leave a comment:


  • Polle
    replied
    Hørte podcasten med Troels på Fyens i går. Tror roligt vi kan ligge snakken ned. Det bliver Søren, så kan man være enig eller uenig.

    Kan ikke huske den præcise måde Troels formulerede sig på, men han forventer Søren er cheftræner når vi starter op.

    Leave a comment:


  • Elvic
    replied
    Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
    Hvis man virkelig forsætter med SK, har man intet lært og cirkusset ruller videre i samme dur
    Det vilde i det er at dette argument kunne du bruge på samtlige scenarier omkring OB, da vi ligesom har prøvet alt siden blodbadet.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Ja - ham havde jeg ikke husket som en mulig kandidat, enten som chef eller assistent, men også han må have været "i baghovedet" hvis det besluttes at der skal nyt trænerteam til klubben. Spændende hvad Troels og analysegruppen finder frem til, og forhåbentlig kommer der snart lidt frem.
    ja ved ikke hvor realistisk et bud han ville have været. Men fortid i OB, tidligere assistent og har cheftræner erfaring - og har selv udtalt ønske om at vende tilbage til OB, og gik vel ledig - så helt at udelukke ham før nu kunne man næppe.

    Leave a comment:


  • Maddog Murdock
    replied
    Hvis man virkelig forsætter med SK, har man intet lært og cirkusset ruller videre i samme dur

    Leave a comment:


  • Mwape
    replied
    [QUOTE=Online;n343975]
    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

    Det er helt fair

    Men der er altså mere andedam end du/I tror...

    Men håber selvfølgelig jeg tager fejl denne gang !
    Jo, men der er grænser selv for det. Håber jeg!

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    [QUOTE=Mwape;n343974]
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Ok, den køber jeg så ikke.
    Det er helt fair

    Men der er altså mere andedam end du/I tror...

    Men håber selvfølgelig jeg tager fejl denne gang !

    Leave a comment:

Working...
X