Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træneremner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Hvis han bliver permanent træner er det noget af et sats. Synes slet ikke han har noget pondus.
    Men måske er der ingen træner der tør tage udfordringen med OB. Måske vil OB spare lønnen, Søren er jo p kontrakt i forvejen
    Om det giver pondus overfor spillertruppen ved jeg ikke, men jeg synes han har har rakt ud efter den chance han har fået.
    Han får kommunikeret ønsket fra spillerne om en udflugt igennem. Han har som man kan læse sig til brugt rigtig mange ressourcer på i sin korte tid at finde en fælles kultur. Op til sidste kamp her får han og ændret træningstider og indlogeret spillerne på hotel op til en hjemmekamp for igen at samle spillerne, så fokus er det rette sted. I sidste ende er det så Wesstrøm som formentlig rådføre sig med nogen ledende spillere om han foruden passionen også har kompetencerne.
    før igår havde jeg ikke set noget kampene som indikerede nogen fremgang, men jeg må sige nu når jeg også lige har sovet på det, at vi spiller en af de bedste kampe længe. Fcn holdes på et acceptabelt antal chancer, hvor vi mest selv er skyld i det mål de får. Vi tilspiller os til gengæld 3 kæmpe store chancer og scorer på en tæt offside, foruden den foræring vi selv får fra deres forsvar. Det var meget bedre end både imod Lyngby, Hvidovre og Randers.
    Det er selvfølgelig ikke nok at spille en god kamp ud af 4. 5 point i 4 kampe imod 3 hold udenfor top 6 er heller ikke godt nok, men der er fremgang at tyde, og det må særligt komme op til diskussion om ikke tremandsforsvaret er en løsning på både den korte og længere bane.

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Hvis han bliver permanent træner er det noget af et sats. Synes slet ikke han har noget pondus.
    Men måske er der ingen træner der tør tage udfordringen med OB. Måske vil OB spare lønnen, Søren er jo p kontrakt i forvejen

    Leave a comment:


  • jojo
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Hvis han bliver permanent træner er det noget af et sats. Synes slet ikke han har noget pondus.
    Men måske er der ingen træner der tør tage udfordringen med OB. Måske vil OB spare lønnen, Søren er jo p kontrakt i forvejen
    Hvis ingen seriøse trænere tør tage udfordringen, så siger det vel en del om dem. Mener at Søren Krogh i den grad har vist han vil OB, og kan lide at være i OB, ikke typiske udtalelser af en lejesvend han kommer med, ikke al den ligegyldighed som Alm kom med, Alm, som egentlig virkede fuldstændig ligeglad med klubben, og iøvrigt en del af spillerne, som han jo afviste at tage ansvar for indkøbet af. OB får ikke en bedre træner/trænerteam, ja så skal der gå noget som vi ikke har hørt om. Bo, Niels, David, Glenn eller hvad faen de hedder, drop den snak tænk nyt.

    Leave a comment:


  • Brogaard99
    replied
    Tror Søren Krogh fortsætter. Håber det ikke.

    Men kan ikke se hvorfor BW skulle ændre noget nu.

    Man kigger nok på det til sommer, hvor man så har mulgihed for at starte på en frisk.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
    Søren K har gjort det ok, men hans tid er ikke nu…der skal mere erfaring til
    Hvis han bliver permanent træner er det noget af et sats. Synes slet ikke han har noget pondus.
    Men måske er der ingen træner der tør tage udfordringen med OB. Måske vil OB spare lønnen, Søren er jo p kontrakt i forvejen

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
    Søren K har gjort det ok, men hans tid er ikke nu…der skal mere erfaring til
    Krogh har samlet truppen som viser gejst og vikdskab igen nu.
    Holdet var taktisk godt indspillet og følgte hans plan disciplineret.
    Han ved at kompensere den mærkelige samnenstilling af truppen med en taktisk ændring og tilpasning.
    Han har en attitude og emotional tilgang som går langt mere under huden af spillere end Alm nogensinde kunne og dermed skaber han tro til ham og selvtillid holdet har så meget brug for. Om han er den rigtige på den lange bane skal fremtiden vise. Men at han er den rigtige at stabilisere holdet og holde os væk fra nedrykningen har fuld tiltro til.

    Leave a comment:


  • Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Jeg tror Krogh får hele sæsonen for ikke at kaste truppen ud i endnu omstilling til en ny træner og en måske større risiko for flere kvababbelser i fht. relationerne på holdet.
    Tror jeg også. Og håber det også.

    Har en god fornemmelse med Krogh.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
    Søren K har gjort det ok, men hans tid er ikke nu…der skal mere erfaring til
    Jeg tror Krogh får hele sæsonen for ikke at kaste truppen ud i endnu omstilling til en ny træner og en måske større risiko for flere kvababbelser i fht. relationerne på holdet.

    Leave a comment:


  • Maddog Murdock
    replied
    Søren K har gjort det ok, men hans tid er ikke nu…der skal mere erfaring til

    Leave a comment:


  • jojo
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Så er vi også sikker på at rykke ned.
    Vil du vædde med mig på den?

    Leave a comment:


  • jojo
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Jeg prøver igen... hvorfor er mange efter Burey ? Synes ikke han virkelig at fået chancen, men de minutter han har været på banen har gjort det godt.
    Jeg tror også Burey slår voldsomt igennem efter vinterpausen, kunne faktisk godt se ham som 9er med den fysik han har.

    Leave a comment:


  • Ruben
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Så er vi også sikker på at rykke ned.
    En træner der ikke kender klubben eller spillerne og måske ikke Superligaen vil kunne rykke ned med de nuværende spillere. Ingen grund til at tro på at vi denne gang får et par markante forstærkninger.
    Hvor god SK er aner ingen af os, men han er da bedre end Alm og skal lære.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Maxbeam Se indlæg
    Wesstrøm har sagt i prematch interviewet (3 dec. OB-FCM), at Søren Krogh er favorit til trænerposten.
    Så er vi også sikker på at rykke ned.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
    Vi har den bedste træner vi kan få. Glem de andre emner. Kontrakt med Søren K.tak.
    Krogh ligner en træner der er bygget i et laboratorie til at skaffe 8-9. pladser, så det virker oplagt, at han skal have jobbet ja.

    Leave a comment:


  • Ruben
    replied
    Vi har den bedste træner vi kan få. Glem de andre emner. Kontrakt med Søren K.tak.

    Leave a comment:

Working...
X