Vildt man bare kan hive en mand ned uden straf. Sådan skal altid give straffe. Så må de jo dømme 10 straffe per kamp

Annoncering

Collapse

No announcement yet.

Kamptråd OB - Silkeborg 18/9/2023

Collapse

X
- 

Jeg mangler også enormt meget lidt selvindsigt fra Thorborg og Co. Nu har man afskediget den ene træner efter den anden, ny sportsdirektør, ny strategi. Intet hjælper - Pilen peger efterhånden kun ét sted hen. Det kan ikke være andres skyld hele tiden. Men det kan godt være sandt, samtidig med, at Alm har den taktiske formåen som en gennemblødt sandal.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
de er jo så også bare kommet til en klub hvor der er langt mere styr på tingene. Kent duede jo heller ikke i OB - passer fantastisk i Silkeborg.Fas est et ab hoste doceri.
- Likes 1

Comment
 - 

Jeg vædder enhver krone jeg ejer på, at det ikke sker. Det bliver de samme tomme floskler og en heja-heja koral som var vi et middelmådigt håndboldhold fra Heden.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægFandme godt vi fik forlænget med Alm. Men Bjørn Wesstrøm har altså også et ansvar. Savner der kommer en udtalelse fra klubben i morgen formiddag.
TaK FoR dEnNe GanG DesvÆrrE BlEv dEt IkKe tIl eN sEjR.Fas est et ab hoste doceri.
Comment

Men lad Ivancevic blive. 

Comment