Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - Silkeborg 18/9/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

    Men hvorfor køber BW så spillere, som ikke passer ind i det system Alm spiller?

    Alm vil ikke stå lavt og spille i bagrum for at udnytte spillernes hurtighed. BW køberkun hurtige offensive spillere, som ikke kan afdrible men kun “afløbe” en modstander.

    Man signer langsomme midterforsvarere (den nye svensker er heller i Minteh) til en rolle, hvor man ofte kommer til at skulle i løbeduel med modstandernes angribere.

    Jeg synes det er meget mærkeligt.
    Mener faktisk at det er en meget stor strategisk fejl, at træneren åbenbart ikke er inde over indkøb sammen med indkøberen. Jeg synes han har alt for let ved, at fralægge sig ansvaret, og i min optik burde både scouten, indkøberen og træneren være enige, såfremt en spiller skal signes. Jeg synes for så vidt der er handlet godt, men træneren ser ud til at ville en anden retning, end man kan komme med de købte spillere. Men jeg tror egentlig bare aldrig Alm har været den rigtige for OB, det er slet ikke en type som ham OB har behov for. Jeg tror slet ikke OB kan tiltrække hverken Bo Henriksen, David Nielsen eller Niels Frederiksen, og Jess Thorup er lidt samme type som Alm, så man må kigge efter et talent til den post også.

    Comment

    Working...
    X