Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - Silkeborg 18/9/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg

    Tror faktisk Alm er væk i morgen og Frank H overtager
    jeg ved ikke hvem der skal overtage...men Alm bør være væk. Medmindre vi skulle begynde at hente sejre over FCK og FCN så kommer vi ikke i nærheden af top 6 i år. Sidste år var vi trods alt i spil helt frem til sidste runde. Det kan jeg simpelthen ikke se i år.

    Comment


      Jeg vælger den positive tilgang. Med et klart og tydeligt nederlag kan man ikke skyde skylden på tilfældigheder.
      og så håber jeg på en stor reaktion fra publikum efter sidste fløjt.

      Comment


        Først udskiftninger efter 76 min.. hold nu kæft altså.. det er for vildt. Ingen af kanterne har vist noget i anden halvleg og vi er bagud 3-0..
        Jeg har forsvaret Alm meget, men... det kan snart ikke forsvares længere.. Men som flere siger så har Wesstrøm også en del af ansvaret. Det er simpelthen for svagt at skulle stille med Paulsen, Mustafic, Selvén og Mouritzen.
        Owusu og Helander kan være deres indsatser bekendt i dag. Ellers er der 00 hele vejen rundt

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

          Nej, det understreger bare at han skal ud på røv og albuer.
          Der må simpelthen gå nogle ledige trænere rundt som han gøre det mindst ligeså godt som Alm. Tror dog ikke der sker noget før Vejle har ædt sig helt ind på os og overladt den nedrykningsplads til os.

          Comment


            Paulsen er helt væk. Han løber rundt der som en blind høne.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Skulle vi ikke Tage og prøve ham der træneren fra Silkeborg, det ser sgu da ret fornuftigt ud det bold de spiller der.

              Fucking Odense.

              Comment


                Håber på Bomber Bo..

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                  Der må simpelthen gå nogle ledige trænere rundt som han gøre det mindst ligeså godt som Alm. Tror dog ikke der sker noget før Vejle har ædt sig helt ind på os og overladt den nedrykningsplads til os.
                  Niels Frederiksen og David Nielsen begge klasser bedre. Men tror heller ikke, at Alm får sparket endnu...desværre

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                    Først udskiftninger efter 76 min.. hold nu kæft altså.. det er for vildt. Ingen af kanterne har vist noget i anden halvleg og vi er bagud 3-0..
                    Jeg har forsvaret Alm meget, men... det kan snart ikke forsvares længere.. Men som flere siger så har Wesstrøm også en del af ansvaret. Det er simpelthen for svagt at skulle stille med Paulsen, Mustafic, Selvén og Mouritzen.
                    Owusu og Helander kan være deres indsatser bekendt i dag. Ellers er der 00 hele vejen rundt
                    Det jo ikke første gang, at han alt for sent laver de udskiftninger. Det er mere reglen end undtagelsen.

                    Comment


                      Man kan rigtig se hvordan Silkeborg nyder der st spille på vores stadion. Det gør ondt, der gør meget ondt at se os blive rundbaberet på Odense Stadion på den måde.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg
                        Jeg vælger den positive tilgang. Med et klart og tydeligt nederlag kan man ikke skyde skylden på tilfældigheder.
                        og så håber jeg på en stor reaktion fra publikum efter sidste fløjt.
                        vi skal have odenseanerne til at holde sig helt væk til næste hjemmekamp - tror det vil være det eneste signal de forstår

                        Comment


                          Bo Henriksen ville være et scoop. Om man kan lide ham eller ej, så vil han være meget bedre end Alm.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg

                            Tror faktisk Alm er væk i morgen og Frank H overtager
                            Men er der noget der tyder på at Hjortebjerg er dygtig?

                            Comment


                              Stop den ulige kamp - det er jo feje hold. Det ene hold ved jo, hvad de vil; det andet har ikke en idé.

                              Som minimum bør Alm fyres snarest. Jeg er absolut heller ikke tilhænger af Bjørn og hans transfercirkus. Vi må starte forfra og bygge op fra bunden - igen igen.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                                Det jo ikke første gang, at han alt for sent laver de udskiftninger. Det er mere reglen end undtagelsen.
                                Det eneste Alm kan føre os til er 1. Div.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X