Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - Silkeborg 18/9/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Siger BW ikke at man ikke skal blive ved med at gøre ting der ikke virker?
    Tip: lad være med kun at hente billige/gratis spillere - det virker ikke - vi har prøvet i 12 år. Der er rigelig evidens


    Vi har prøvet det der siden fodbolden blev professionel.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Det udtryk Bjørn Wesstrøm havde da kampen blev fløjtet af hvad mon det betød? Møde hos Thorborg?
      Han troede lige han kunne holde er par ugers ferie. Men nu skal han ud og lede efter en ny træner.

      Comment


        OB er i alvorlig fare for at rykke ud. Al logik siger mig, at den kamp i aften, var Andreas Alms sidste kamp med OB, han er, og har aldrig været den rigtige i OB.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
          Det udtryk Bjørn Wesstrøm havde da kampen blev fløjtet af hvad mon det betød? Møde hos Thorborg?
          ja tænkte jeg også på. De kigger jo også på tabellen, han må simpelthen have gjort sig nogle tanker. En ting er at tabe - men vi var jo aldrig i nærheden af noget som helst. Bagude med 2 - hvad gør Alm....intet, han fortsætter på samme måde der ikke har virket.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            Det udtryk Bjørn Wesstrøm havde da kampen blev fløjtet af hvad mon det betød? Møde hos Thorborg?
            Man har da lov at håbe

            Comment


              Jeg resignerer endeligt, og det her er den sidste førsteholdskamp, jeg ser under nuværende ledelse. Befriende. Heldigvis kan man se u19- og 17 i Ådalen.

              Alm er ikke den rigtige, men NT og BW har smadret klubben. Vi er en helt ligegyldig købeklub nu - masser af lottokuponer, ingen sjæl, og det bliver uden mig. Har ingen interesse i at følge en aktie.



              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                Jeg resignerer endeligt, og det her er den sidste førsteholdskamp, jeg ser under nuværende ledelse. Befriende. Heldigvis kan man se u19- og 17 i Ådalen.

                Alm er ikke den rigtige, men NT og BW har smadret klubben. Vi er en helt ligegyldig købeklub nu - masser af lottokuponer, ingen sjæl, og det bliver uden mig. Har ingen interesse i at følge en aktie.
                Jeg er også ved at være mør - tror også jeg trækker stikket i en periode. Det er simpelthen spild af tid at se kampene.

                Comment


                  Har lige genset målene.
                  0:1: hvor simpel er det at score mod os og hvor uorganiseret kan man forsvare, herre bevares... Leeroy og Paulsen ligner statister som passer på hinanden.
                  0:2: SIF spiller kat og mus med vores forsvar og Paulsen hjælper på bedste evner med at ophæve offside
                  0:3: hvordan kan Paulsen lade slippe Lind der på den måde? Det er dilletantisk.

                  OB 2023: et latterligt forsvar og en inspiratiionsforladt offensive.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                    Jeg resignerer endeligt, og det her er den sidste førsteholdskamp, jeg ser under nuværende ledelse. Befriende. Heldigvis kan man se u19- og 17 i Ådalen.

                    Alm er ikke den rigtige, men NT og BW har smadret klubben. Vi er en helt ligegyldig købeklub nu - masser af lottokuponer, ingen sjæl, og det bliver uden mig. Har ingen interesse i at følge en aktie.


                    Elsker at følge aktier der stiger og udvikler sig. Det gør OBs også på andre parameter end på banen.

                    men desværre er fodbold snart kun ejet af kredse af rigmænd. Everton er ved at blive 6. Klub i sådan en sammenslutning der låner hinanden spillere. Sku en trist udvikling

                    Comment


                      Det er sgu trist at se bold i de her tider. Jeg ved simpelthen ikke hvad det er der er galt. Det er der for meget at analysere på. Jeg håber det vender, for jeg kan godt se at vi individuelt har nogle dygtige spillere, men jeg tror ikke konceptet og spillestilen kan bære det, med de spillere vi har. Æv.

                      Comment


                        Var det her et nyt lavpunkt under Alm? Det føles sgu sådan. Jeg tæller bare dagene til han er væk. Er Wesström så i stand til at finde den rigtige afløser? Jeg tvivler efterhånden på det.

                        Comment


                          Alm ser skidt ud i studiet. Han er måske ved at se i øjnene at de andre hold har bedre trænere .

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                            Jeg er også ved at være mør - tror også jeg trækker stikket i en periode. Det er simpelthen spild af tid at se kampene.
                            Det er jo ikke bare spild af tid - man bliver jo i pisse dårligt humør - jeg tager også en pause

                            Comment


                              Det er håbløst det vi er vidne til. Man har haft en enestående mulighed for st hente stærke profiler til holdet, men man vælger de billige løsninger som man tror udvikler dig og kan sælges dyrt videre.
                              Der er ingen der udvikler sig i Ådalen i disse år, man er godt og grundig ved at afvikle klubben og dens tidligere omdømme.
                              spillerne sejler rundt, uden mål og middel. Træneren står og glor og foretager sig intet.
                              Man satser benhårdt på unge spillere men det koster, det koster måske en tur i 1 div. Jeg synes det er fint at satse på egen avl og ungdom men man skal ikke være naive, og tro at Adelgaard Ejdum og Marcus Jensen kan gå ind og vende skuden. De skal have spilletid her og der men ikke mere, med mindre de brænder igennem.
                              Det er tankevækkende at spillere OB ikke kan bruge blomstre op i andre klubber, Østrøm, Klynge, Greve.
                              Der skal handling til nu Alm skal væk og Niels Frederiksen skal til. Sæt igang.

                              Håber at fansene bliver væk næste gang for klubben pisser på dem og forgøjler en masse som ikke har hold i virkeligheden. Vi er trætte af ord ord vi kræver handling og realistiske mål .


                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                                Jeg resignerer endeligt, og det her er den sidste førsteholdskamp, jeg ser under nuværende ledelse. Befriende. Heldigvis kan man se u19- og 17 i Ådalen.

                                Alm er ikke den rigtige, men NT og BW har smadret klubben. Vi er en helt ligegyldig købeklub nu - masser af lottokuponer, ingen sjæl, og det bliver uden mig. Har ingen interesse i at følge en aktie.


                                Der er da soergeligt at du foeler saadan, man kan ikke bebrejde dig for at vaere traet at tingene.

                                Men vi har vel vaeret en koebeklub I mange aar, og var vel mere en koebe klub foer/med djemba djema og co hvor vi brugte langt over evne. I det mindste er vi da ved at vaere en klub I balance oekonomisk med en god undgoms afdeling der investeres I og jeg tror/haaber paa at vi over de naeste aar vil se en stoerre investering I holdet igen, hvis vi kan skabe balance med et par gode salg per aar. Nu kan du I det mindste se ungdomshold der spiller med I toppen af deres ligaer, med et par talenter I blandt ;)

                                Jeg ved du ikke er tilhaenger af at give Alm skylden, og han har jo heller ikke hele skylden. Men mener du at Alm har forbedret noget I mens han har vaeret her?

                                Jeg er helt enig I at vi ikke har top top trup, men syntes den er bedre end som den praesterer, og det er Alms skyld, da ansvaret for at spillerne praesterer deres bedste altid, er Hans. Vores bund nivaeu er sinpelthen for lavt og det maa da ogsaa vaere Alms ansvar. Hvorfor er det at ingen spillere under Alm har spillet som et hold?

                                Comment

                                Working...
                                X