Oprindeligt indsendt af El New York
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - Silkeborg 18/9/2023
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlægHåber på Bomber Bo..
David Nielsen som en anden nævner kunne da være et frækt bud - om ikke andet kommer der da lidt energi på sidelinjen så
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
vi skal have odenseanerne til at holde sig helt væk til næste hjemmekamp - tror det vil være det eneste signal de forstårFas est et ab hoste doceri.
- Likes 1
Comment
-
Ved ikke så rer om jeg skal være stolt på indsatsen på lægterne eller ærgerligt fordi de går ikke hjemme om at lede efter fakler og højtyvler."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg
Jeg mangler også enormt meget lidt selvindsigt fra Thorborg og Co. Nu har man afskediget den ene træner efter den anden, ny sportsdirektør, ny strategi. Intet hjælper - Pilen peger efterhånden kun ét sted hen. Det kan ikke være andres skyld hele tiden. Men det kan godt være sandt, samtidig med, at Alm har den taktiske formåen som en gennemblødt sandal.
- Likes 1
Comment
-
Martin Hansen - tager ikke en døjt - ind med Bernat
Paulsen - siger sig selv
Adelgaard - spiller bolden bagud, vender og drejer indtil han er presset
Midtbane - mangler kvalitet når Köhler ude
Hajj - mangler kvalitet
Selvén - skaber ikke noget
Generelt en fyringsværdig stime vi er inde i. Spillere bliver bænket i måneder hvorefter de skal ind og præstere samtidig med andre får chancer i et væk.
Jeg forstår slet ikke sammensætningen af hold og måden man behandler spillerne på.
- Likes 4
Comment
Comment