Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: BIF - OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Seriøs ?

Godkendt, men bestemt ikke mere end det. Kunne nemt have kostet et mål
    I hvilken situation kunne han have kostet et mål? Det er muligt jeg har glemt det.

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

I hvilken situation kunne han have kostet et mål? Det er muligt jeg har glemt det.
      Når han prøvede at spille bolden ud (tog sig meget god tid til det), så SK var ved at gå amok. Enten spil den kort med det samme eller smadre den ud af kommunen !

Comment

Seriøs ?

Godkendt, men bestemt ikke mere end det. Kunne nemt have kostet et mål
        Mit indlæg er mere seriøst end dit spørgsmål.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg
          HC står en god kamp i dag fandme lækkert at stå på Brøndby stadion og se hvordan han bare var der
          Det var klart en del af det taktiske oplæg at han skulle spille den op nede bagfra og han gjorde det fint med at holde flow... Det er subjektivt hvis nogen synes han var usikker i dag .

Det var faktisk først da han begynder at trække tiden at f.eks. Slots fejl kommer.

Comment

Når han prøvede at spille bolden ud (tog sig meget god tid til det), så SK var ved at gå amok. Enten spil den kort med det samme eller smadre den ud af kommunen !
            Han var klart langsom i sine beslutninger på bolden, men at sige at han nemt kunne have kostet et mål er nok lige groft nok.
            Desuden synes jeg hele vores bagkæde samt de to på midten havde store problemer med at spille den ud, især i 1. halvleg..
            I mine øjne stod Bernat tæt på fejlfrit, og jeg tror ikke vi havde været meget bedre eller dårligere hvis Martin Hansen havde stået.

Comment

Synes sgu HC spiller en flot kamp, alt taget i betragtning. Man kan altid lede efter hullerne i osten, men lad os støtte en ung mand af egen avl, som virkelig ikke har haft det nemt. Mange havde dømt ham til at dumme sig i dag, så der er sgu meget pres på de unge skuldre.

Comment

Manneh er klar MoM, ufatteligt stort område han kan dække og han tilbyder sig og er konstant spilbar.

Unfair at give ham skyld for målet, hvor vi bare slet ikke var afstemte. Han presser ud mod boldholder da ingen andre gør det og Sven og andre mangler til at samle op i bagrummet

Comment

Oprindeligt indsendt af Odense5000 Se indlæg
                  Synes sgu HC spiller en flot kamp, alt taget i betragtning. Man kan altid lede efter hullerne i osten, men lad os støtte en ung mand af egen avl, som virkelig ikke har haft det nemt. Mange havde dømt ham til at dumme sig i dag, så der er sgu meget pres på de unge skuldre.
                  Jeg er meget glad for at han her efter kampen ikke er et samtaleemne i negativ forstand. Han er til eksamen HVER gang han spiller, og der bliver ofte ledt efter fejl i hans spil, både fra fans og mediers side. Derfor synes jeg man skal huske at rose ham når han står så fint i en svær udekamp.

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Jeg er meget glad for at han her efter kampen ikke er et samtaleemne i negativ forstand. Han er til eksamen HVER gang han spiller, og der bliver ofte ledt efter fejl i hans spil, både fra fans og mediers side. Derfor synes jeg man skal huske at rose ham når han står så fint i en svær udekamp.
                    Helt enig

Comment

Så ramte Sabbigate også BT

https://www.bt.dk/superligaen/jeg-er...mystisk-besked

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        En lille indskudt bemærkning.

Flot at se Rami og Sven være i så god fysisk form allerede. Forleden løb de stadig og trænede sprints, fysik mm efter at alle var gået ind. Selv trænerne.
                        Det gjorde at Søren Krogh måtte ud og hente dem og bede dem op at holde op. Han blev faktisk lidt knotten på dem.
                        Det var selvfølgelig fordi man vil undgå overbelastningsskader at de bliver kaldt ind.
                        Specielt fordi det ikke kun var efter den almindelige træning. Det var efter den frivillige ekstratræning at de blev ved og ved…

Men hvor var det bare fedt at se på som fan
                        Det var godt for os at de var der til at spille 90 min I dag. Imod Randers ødelægger vi mere end vi gavner os som hold at skifte Rami ud så tidligt. I dag synes jeg faktisk bare han bliver bedre og bedre som kampen skrider frem. Brøndby får aldrig for alvor lagt et seriøst pres på os som tilfældet var med Randers og det skyldes bl.a. at spillere som Sven og Rami er cool på bolden. De får holdt i bolden, selvom Brøndby pressede som gale. Og så er det jo bare fedt at Rami dybt inde i overtiden ofre sig med et tungt genpres som starter opstillet til Kadriis kasse. Det havde en dødtræt offensivspiller ikke gjort, så det vidner om der fortsat var energi i tanken til det sidste. Det frygtede jeg han manglede efter hans tidlige udskiftning sidst.

Comment

Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg
                          Solgt for 1 point på forhånd
                          Dårlig forretning.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                            Manneh er klar MoM, ufatteligt stort område han kan dække og han tilbyder sig og er konstant spilbar.

Unfair at give ham skyld for målet, hvor vi bare slet ikke var afstemte. Han presser ud mod boldholder da ingen andre gør det og Sven og andre mangler til at samle op i bagrummet
                            Og vidste ikke at han har sådan et hestespark. Han hamrede den ja stenhård ind på målmandhjørne. Fedt! Fedt! Fedt!
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

Comment

Hjemmekamp mod VIF i næste uge. Et hold der har ladet 6 kasser gå ind i de to første kampe - det må kunne give noget og allerede nu er der lagt bedre fra land end i sidste sæson ..
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Kadrii skuffet over indskifter rolle

https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...ndskifterrolle

Comment

Working...
                                X