Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: BIF - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Odense5000 Se indlæg

    Jamen jeg er egentlig med dig, og var også sagt lidt med et glimt i øjet. Er selv vokset op med flere Brøndby venner, end OB venner, så var lidt i kådhed over endelig at få lidt ro fra den front, at jeg brugte det ord. Det er trods alt odenseanere, opvokset med odenseanske forældre, som alligevel har valgt vestegnen, så lidt i sjov (og en smule alvor) kalder jeg dem By forrædere hehe. Og selvfølgelig skifter man ikke hold, bare fordi man skifter by :)
    Er selv vokset op, med en del venner fra det fynske der holdt med FCK og særligt Brøndby.

    Det er svært at underkende den tiltrækningskraft det der BIF-fællesskab har haft på mange unge mennesker. Det har været enormt stærkt i årevis. Selvom jeg ikke har andre klubber end OB, er det svært ikke at forstå, hvorfor nogle kan blive draget af den voldsomhed og den trofasthed (også overfor hinanden) der har hersket i de kredse.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

      Er selv vokset op, med en del venner fra det fynske der holdt med FCK og særligt Brøndby.

      Det er svært at underkende den tiltrækningskraft det der BIF-fællesskab har haft på mange unge mennesker. Det har været enormt stærkt i årevis. Selvom jeg ikke har andre klubber end OB, er det svært ikke at forstå, hvorfor nogle kan blive draget af den voldsomhed og den trofasthed (også overfor hinanden) der har hersket i de kredse.
      Uden tvivl. Heldigvis virker det til OB langt om længe også selv har forstået det, og der er i dag et noget bedre fællesskab at følge, end for 15-20 år siden. Kan hvertfald ikke mindes så mange unge på stadion som man ser i dag, og mængden af Brøndby og fck trøjer i bybilledet er knapt så voldsomt som for år tilbage. Kan der nu bare lige komme lidt succes på banen, så tror jeg på et boom, som der virkelig kan bygges videre på.



      Comment


        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
        Nu fik jeg kun fulgt med halvt om halvt i går, men hvorfor brugte Brøndby ikke Jacob Rasmussen.

        Men så fedt med en sejr, så fedt at HC stod stabilt.
        De spurgte deres træner efter kampen. Han sagde at det var en hurtig beslutning og Hegheim havde spillet sidste weekend - det var argumentet. De spurgte om Jacob Rasmussen var klar og sagde ja. Det virkede som en panik handling, men fint at sætte en højrebenet stopper der gav os flere omstillinger i venstre side end deres 22 mil dyre venstrebenede stopper :p.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

          Dårlig forretning.
          Havde flere dårlige forudsigelser som heldigvis ikke holdte vand

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

            De spurgte deres træner efter kampen. Han sagde at det var en hurtig beslutning og Hegheim havde spillet sidste weekend - det var argumentet. De spurgte om Jacob Rasmussen var klar og sagde ja. Det virkede som en panik handling, men fint at sætte en højrebenet stopper der gav os flere omstillinger i venstre side end deres 22 mil dyre venstrebenede stopper :p.
            Han turde ikke, da han så at Bash flakkede over i højre side.......

            Comment


              Hold kræft det er en god dag i dag. Det er same vigtigt. Bashkim

              Comment


                Har genset det bash mål 10 gange idag, hvor er det bare fedt og længe siden man har haft så fed en følelse som OB fan

                Comment


                  Har set kampen igen i dag, og mener at kampens spiller er enten Bjørn Paulsen eller Sven Köhler. De var boss på hver deres position. Og så synes jeg at kommentatorerne har meget fokus på en af Brøndbys forsvarsspillere, og nævner ham hele tiden. Bjørn Paulsen var meget bedre, og blev overhovedet ikke nævnt. Bjørn Paulsen, Kampens spiller - for mig

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                    Har set kampen igen i dag, og mener at kampens spiller er enten Bjørn Paulsen eller Sven Köhler. De var boss på hver deres position. Og så synes jeg at kommentatorerne har meget fokus på en af Brøndbys forsvarsspillere, og nævner ham hele tiden. Bjørn Paulsen var meget bedre, og blev overhovedet ikke nævnt. Bjørn Paulsen, Kampens spiller - for mig
                    Köhler kampens spiller for mig men Rami var MVP

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Köhler kampens spiller for mig men Rami var MVP
                      Köhler er det bedste køb i 10 år (ved godt vi kun har spillet to kampe...)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        Köhler er det bedste køb i 10 år (ved godt vi kun har spillet to kampe...)
                        Hvis Bjørn er så god til at finde spillere skal han da have et større budget

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                          Köhler er det bedste køb i 10 år (ved godt vi kun har spillet to kampe...)
                          Vildt karriereforløb han har haft, når man ser hvor god han er, ham bliver der bud efter fra Bundesligaen.

                          Comment


                            KEP & Co har ingen OB spillere på rundens hold

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              KEP & Co har ingen OB spillere på rundens hold
                              Det kommer jo ikke bag på nogen. KEP har øjensynligt viet sin gerning til at undgå at anerkende OBs spillere for gode præstationer og til at være bitter på OB resten af hans triste liv.

                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                                Vildt karriereforløb han har haft, når man ser hvor god han er, ham bliver der bud efter fra Bundesligaen.
                                Det gør der helt sikkert .. godt han er vores i tre år.

                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X