Oprindeligt indsendt af Online
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd: BIF - OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
I hvilken situation kunne han have kostet et mål? Det er muligt jeg har glemt det.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlægHC står en god kamp i dag fandme lækkert at stå på Brøndby stadion og se hvordan han bare var der
Det var faktisk først da han begynder at trække tiden at f.eks. Slots fejl kommer.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Når han prøvede at spille bolden ud (tog sig meget god tid til det), så SK var ved at gå amok. Enten spil den kort med det samme eller smadre den ud af kommunen !
Desuden synes jeg hele vores bagkæde samt de to på midten havde store problemer med at spille den ud, især i 1. halvleg..
I mine øjne stod Bernat tæt på fejlfrit, og jeg tror ikke vi havde været meget bedre eller dårligere hvis Martin Hansen havde stået.
- Likes 8
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Odense5000 Se indlægSynes sgu HC spiller en flot kamp, alt taget i betragtning. Man kan altid lede efter hullerne i osten, men lad os støtte en ung mand af egen avl, som virkelig ikke har haft det nemt. Mange havde dømt ham til at dumme sig i dag, så der er sgu meget pres på de unge skuldre.
- Likes 10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Jeg er meget glad for at han her efter kampen ikke er et samtaleemne i negativ forstand. Han er til eksamen HVER gang han spiller, og der bliver ofte ledt efter fejl i hans spil, både fra fans og mediers side. Derfor synes jeg man skal huske at rose ham når han står så fint i en svær udekamp.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEn lille indskudt bemærkning.
Flot at se Rami og Sven være i så god fysisk form allerede. Forleden løb de stadig og trænede sprints, fysik mm efter at alle var gået ind. Selv trænerne.
Det gjorde at Søren Krogh måtte ud og hente dem og bede dem op at holde op. Han blev faktisk lidt knotten på dem.
Det var selvfølgelig fordi man vil undgå overbelastningsskader at de bliver kaldt ind.
Specielt fordi det ikke kun var efter den almindelige træning. Det var efter den frivillige ekstratræning at de blev ved og ved…
Men hvor var det bare fedt at se på som fan
Comment
-
Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlægSolgt for 1 point på forhånd"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af René Se indlægManneh er klar MoM, ufatteligt stort område han kan dække og han tilbyder sig og er konstant spilbar.
Unfair at give ham skyld for målet, hvor vi bare slet ikke var afstemte. Han presser ud mod boldholder da ingen andre gør det og Sven og andre mangler til at samle op i bagrummet"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Hjemmekamp mod VIF i næste uge. Et hold der har ladet 6 kasser gå ind i de to første kampe - det må kunne give noget og allerede nu er der lagt bedre fra land end i sidste sæson .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 1
Comment
Comment