Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: BIF - OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Al Hajj eller Messi? Bliver sgu i tvivl
    FORZAAAA ODENSE HVOR DET VIGTIGT

Comment

Ikke fortjent, men heller ikke stærkt ufortjent. Offensivt manglede vi en del. Tongya kommer ikke med andet end hårdt arbejde og Charly lykkedes med en del mindre end han gjorde i sidste uge. Buya har det svært som eneangriber, men han får trods dog holdt lidt mere i bolden i dag og skaber også Ramis store chance.
      Rami synes jeg så lidt tung ud i 1. Halveg, hvor han mister den er par gange, men han spiller sig op og ender med at spille end bedre kamp end imod Randers. Han kommer meget mere på bolden i dag og det klæder vores spil, fordi han spiller hurtigt og klogt. Han skal dog score på sin store chance, men det er heldigvis lige meget nu.

Defensivt haltede det igen ovre ved Aske, hvor Slotsager også bidrog med et par fejl i vores venstre side. Owusu gør det fint ovre i sin side og BP spiller en flot kamp i dag. Det passer meget bedre til ham at stå over for en stor tagetangriber end de små hurtige. HC med en fejlfri præstation. Flot gået af ham at han er der når der er brug for ham.

på midten holder Köhler virkelig niveauet. Han er bare hvor han skal være, sikker på bolden og erobre et hav af bolde. Jeg tør ikke endnu sige at han er bedre end Tverskov, men det ligner godt nok ikke vi er svækket som han har spillet de to første kampe. Manneh var bedre i dag end imod Randers. Det er en fornøjelse at have to centralt som bare vil have bolden hele tiden, selvom Brøndby presser meget højt. De har massere selvtillid og det samme gør sig gældende for Rami.

Dejlig sejr og som Bashkim sagde, så fik vi de 2 point vi skulle have haft i sidste uge. Det er fantastisk og må give en rigtig god stemning i vores trup, hvilket er vigtigt med så mange nye.

en sidste kommentar skal lige knyttes til Selven. Han virkede meget motiveret. Ikke alt lykkedes, men han arbejder stenhårdt og har virkelig ekstraordinær fart. Han efterlader et noget bedre indtryk end Deedson gjorde i sidste uge.

Comment

Også vigtigt at vise overfor Sabbi at vi sagtens kan uden ham

Comment

Virkelig dejlig sejr i en ret lige kamp, som hele tiden vippede. Jeg begynder at blive lidt frustreret over Aske. Han fremstår som den svageste i dag. Et hav af fejlafleveringer, forkerte beslutninger og fejlplaceringer på banen. Stærk kamp af Bernat og Bjørn. Slotsager har noget godt og noget skidt - men kæmpe potentiale. Köhler er kæmpe stærk og Manneh det samme. Tongia lykkes ikke med ret meget, men der er bare et eller andet der siger mig, at det kan blive godt. Og indsatsen var der

Comment

Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
            Også vigtigt at vise overfor Sabbi at vi sagtens kan uden ham
            Joooooo. Men vi kunne også godt have brugt ham idag på kanten. Og over en sæson er det vigtigt med kvalitet på mere end 11 pladser
            Jeg tænker han starter på kanten mod Viborg

Comment

Jeg synes kadrii ret tydeligt viser hvad et venstreben kan gøre ude fra højrekanten og derfor er jeg sgu stadig på at få byttet Sabbi ud.

Comment

Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                Jeg synes kadrii ret tydeligt viser hvad et venstreben kan gøre ude fra højrekanten og derfor er jeg sgu stadig på at få byttet Sabbi ud.
                Nu sagde Bashkim jo selv at han aldrig scorer den slags mål, men at han er mere komfortabel med at afslutte fra den anden side af banen. Jeg tror der er en meget god grund til at vi aldrig har set ham spille med udgangspunkt i højresiden.

Comment

En lille indskudt bemærkning.

Flot at se Rami og Sven være i så god fysisk form allerede. Forleden løb de stadig og trænede sprints, fysik mm efter at alle var gået ind. Selv trænerne.
                  Det gjorde at Søren Krogh måtte ud og hente dem og bede dem op at holde op. Han blev faktisk lidt knotten på dem.
                  Det var selvfølgelig fordi man vil undgå overbelastningsskader at de bliver kaldt ind.
                  Specielt fordi det ikke kun var efter den almindelige træning. Det var efter den frivillige ekstratræning at de blev ved og ved…

Men hvor var det bare fedt at se på som fan

Comment

Kohler, Owusu, Rami og Selven var sku gode idsg synes jeg.
                    Selven kunne godt blive et godt indkøb

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Nu sagde Bashkim jo selv at han aldrig scorer den slags mål, men at han er mere komfortabel med at afslutte fra den anden side af banen. Jeg tror der er en meget god grund til at vi aldrig har set ham spille med udgangspunkt i højresiden.
                      True true Bashkim har sagt at han ikke vil bryde sig om at skulle spille en højrekant. Men prøv og se målet der det er helt naturligt banket ind med det rette ben for en indadgående kant, der er ganske enkelt flere mål i et venstreben derude.

Comment

Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                        Ingen af dem skal væk. Det er vigtigt med bredde. Uanset hvordan man vender og drejer det er det de 2 spillere i truppen der har scoret flest mål for OB de sidste 6-12 måneder. Det er sgu slemt nok at Frø ikke er erstattet endnu(også selvom Rami gør det godt)

Comment

HC står en god kamp i dag fandme lækkert at stå på Brøndby stadion og se hvordan han bare var der

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Ungerne skal jo alligevel lære hvor vigtig OB, og sejre er
                            De fik lov at stå op og se gengivelsen og juble med

Comment

Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlæg

De fik lov at stå op og se gengivelsen og juble med

Comment

Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg
                                HC står en god kamp i dag fandme lækkert at stå på Brøndby stadion og se hvordan han bare var der
                                Seriøs ?

Godkendt, men bestemt ikke mere end det. Kunne nemt have kostet et mål

Comment

Working...
                                X