Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: BIF-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

    Åh nej .
    Ja vi må håbe han ikke ser lige så skidt ud som MH i søndags
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

      Ja vi må håbe han ikke ser lige så skidt ud som MH i søndags
      MH er altså en klasse eller 2 over HC “all week long and twice on sunday”. Det er meget tydeligt til træning
      I min verden er Magnus allerede nu meget tæt på HC hvis ikke lige så god. Så det kunne lige så godt have været ham i morgen

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        MH er altså en klasse eller 2 over HC “all week long and twice on sunday”. Det er meget tydeligt til træning
        I min verden er Magnus allerede nu meget tæt på HC hvis ikke lige så god. Så det kunne lige så godt have været ham i morgen
        Helt enig. Og jeg kan heller ikke se mig fri for at have Magnus på kassen som en lille outsider til en overraskelse i morgen.

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

          Helt enig. Og jeg kan heller ikke se mig fri for at have Magnus på kassen som en lille outsider til en overraskelse i morgen.
          Ville det ikke være at brænde HC temmelig meget .. har han ikke været rygtet til en klub eller to her i vinduet? Det er vel en chance for at vise ham frem til et salg .. specielt hvis vi har en anden naturlig 2’er ..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

            Helt enig. Og jeg kan heller ikke se mig fri for at have Magnus på kassen som en lille outsider til en overraskelse i morgen.
            HC stod på 1. Holdet i hele afsluttende træning. Så næppe

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

              Ville det ikke være at brænde HC temmelig meget .. har han ikke været rygtet til en klub eller to her i vinduet? Det er vel en chance for at vise ham frem til et salg .. specielt hvis vi har en anden naturlig 2’er ..
              Jeg har meget meget svært ved at se OB slippe HC. Specielt med de problemer at MH render rundt med. Så skal man ud og rekruttere en ny 2. Målmand. Og HC vil ikke indbringe det store. Det kommer ik til at ske

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                HC stod på 1. Holdet i hele afsluttende træning. Så næppe
                Okay. Jeg så ikke træningen i dag.

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Jeg har meget meget svært ved at se OB slippe HC. Specielt med de problemer at MH render rundt med. Så skal man ud og rekruttere en ny 2. Målmand. Og HC vil ikke indbringe det store. Det kommer ik til at ske
                  Forstod det på dig og andre at Magnus stort set er på niveau med HC men beklager ..
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                    Forstod det på dig og andre at Magnus stort set er på niveau med HC men beklager ..
                    Det er også korrekt. Det syntes jeg efterhånden de er. Men da det ikke virker til at nogen fra akademiet er klar til at blive rykket op og Magnus stadig er ung og uerfaren ville man nok ikke tage chancen med ham lige nu. Derfor ville der skulle hentes en ny 1/2 målmand. Og her tror jeg bare at man vælger det nuværende

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Det er også korrekt. Det syntes jeg efterhånden de er. Men da det ikke virker til at nogen fra akademiet er klar til at blive rykket op og Magnus stadig er ung og uerfaren ville man nok ikke tage chancen med ham lige nu. Derfor ville der skulle hentes en ny 1/2 målmand. Og her tror jeg bare at man vælger det nuværende
                      men kunne vel afskibe HC og hente en erfaren/ældre keeper der kunne kæmpe om 1./2. keeperpladsen indtil Magnus er klar … HC skal spille, OB skal tjene lidt på ham og Magnus skal kunne se en fremtid ..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        MH er altså en klasse eller 2 over HC “all week long and twice on sunday”. Det er meget tydeligt til træning
                        I min verden er Magnus allerede nu meget tæt på HC hvis ikke lige så god. Så det kunne lige så godt have været ham i morgen
                        Det er der ingen tvivl om. Men det gør ikke MH til en klasse målmand.
                        Jeg ønsker bare for Bernat at han i dag må stå en fremragende kamp, og ikke se lige så sløj ud ved eventuelle Brøndby mål som HM gjorde i søndags.
                        Hvis vi skal have noget med hjem i dag, så er det vigtigt at alle fejl bliver minimeret, især hos forsvar og målmand.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                          men kunne vel afskibe HC og hente en erfaren/ældre keeper der kunne kæmpe om 1./2. keeperpladsen indtil Magnus er klar … HC skal spille, OB skal tjene lidt på ham og Magnus skal kunne se en fremtid ..
                          Det kunne være en mulighed. Så ville det nok være en kort aftale da man stadig ønsker en akademi fødekæde.
                          Jeg hører OC vibes omkring vores 15 årige målmand Tobias Elnegaard og Sebastian Willie fra U19 er også stadig et emne til kontrakt

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                            Det er der ingen tvivl om. Men det gør ikke MH til en klasse målmand.
                            Jeg ønsker bare for Bernat at han i dag må stå en fremragende kamp, og ikke se lige så sløj ud ved eventuelle Brøndby mål som HM gjorde i søndags.
                            Hvis vi skal have noget med hjem i dag, så er det vigtigt at alle fejl bliver minimeret, især hos forsvar og målmand.
                            I superligaen er MH en klasse målmand i min verden. Tror ikke vi kan få meget bedre uden at sprænge banken eller lave dem selv

                            Comment


                              #74
                              Jeg drømmer nok bare men kunne sagtens se Delac som erstatning for HC hvis han skulle lejes eller sælges ud.

                              Comment


                                #75
                                Mustafic stadig ikke med i truppen

                                https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/her-er...-til-broendby/

                                Comment

                                Working...
                                X