Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: BIF-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
    Jeg er som sædvanligt rimeligt enig i meget af det du skriver - vi ser fodbold ret ens. Jeg forstår dog ikke helt du skriver Mustafic ind i start 11 - sidste kamp var han ikke i truppen - og i træningskampen mod B93 synes jeg ikke han overbeviste - jo enkelte drev med bolden, men også boldtab på farlige områder og manglende energi og tempo i tilbageløb mod en modstander der både tempo og fysisk er langt under Brøndby. Jeg synes stadig han ser tung ud når der skal løbes de sure meter baglæns. Mod Randers brugte vi Ejdum - hvis vi ønsker en ekstra mand på midten må den efter min mening være hans plads. Jeg tror som du dog ikke at Alm ændrer system - og det kan jeg godt se fordelen i, vi får en højintens kamp mere i vores foretrukne opstilling - Brøndby er ikke Twente - så måske bærer det og vi er kommet fremad i udviklingen med alle de nye. Måske bærer det ikke - så har vi tabt en kamp vi alligevel må forvente at tabe min. 6 ud af 10 gange - jeg tror at de bygger på en udvikling i formationen for at stå stærkest muligt op til Viborg kampen og de efterfølgende modstandere - Brøndby og FCK ude vil stadig være svært på vores nuværende udviklingstrin. Dette ikke som argument for at give op - den skal da have fuld smadder og så må vi se hvor langt det rækker.
    Mustafic er stadig et stykke foran Ejdum, i min bog, Ejdum har jo også blodtab i kampen mod B93. Så er det også det i det at hvis man valgte at spille med en ekstra midt istedet for Rami, så ville du kunne ligge lidt mere offensive drev på Mustafic, fordi du så ville kunne spille med en mand foran din bagkæde til at sikre defensiven. Han er altså udmærket til at drive en bold frem Alen.

    Hvis du spillede med tre så ville du kunne spille Ejdum efter 60 så han fik en god halv time istedet for 5 minutter i slutningen af kampen.

    Men det er noget der bør overvejes i forhold til at spille med to centrale folk på midten. Det bliver svært at få de midtbane talenter vi har spillet ind på holdet når deres arbejdsopgaver er så omfattende, så skal vi op i noget kaliber Slotsager, det er måske lige hidsigt nok.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

      Mustafic er stadig et stykke foran Ejdum, i min bog, Ejdum har jo også blodtab i kampen mod B93. Så er det også det i det at hvis man valgte at spille med en ekstra midt istedet for Rami, så ville du kunne ligge lidt mere offensive drev på Mustafic, fordi du så ville kunne spille med en mand foran din bagkæde til at sikre defensiven. Han er altså udmærket til at drive en bold frem Alen.

      Hvis du spillede med tre så ville du kunne spille Ejdum efter 60 så han fik en god halv time istedet for 5 minutter i slutningen af kampen.

      Men det er noget der bør overvejes i forhold til at spille med to centrale folk på midten. Det bliver svært at få de midtbane talenter vi har spillet ind på holdet når deres arbejdsopgaver er så omfattende, så skal vi op i noget kaliber Slotsager, det er måske lige hidsigt nok.
      Jeg kan godt se det gode i at have 3 midtbanespillere defensivt, men jeg vil føle vi mangler noget offensivt kreativitet.

      Hvis man så testkampen mod VFF, så man faktisk Alm prøvede at forsvarer i 451, hvis jeg husker rigtigt. Med Sven, Manneh og Rami.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

        Jeg kan godt se det gode i at have 3 midtbanespillere defensivt, men jeg vil føle vi mangler noget offensivt kreativitet.

        Hvis man så testkampen mod VFF, så man faktisk Alm prøvede at forsvarer i 451, hvis jeg husker rigtigt. Med Sven, Manneh og Rami.
        Vi forsvarer aldrig i en 4-2-3-1. Vi forsvarer i en 4-4-2 og står offensivt i en 4-2-3-1. Rami blev lagt længere ned, fordi han ikke har fysikken/mentaliteten til det pres, Alm kræver. Det må vi håbe, han kan lægge på.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

          Jeg kan godt se det gode i at have 3 midtbanespillere defensivt, men jeg vil føle vi mangler noget offensivt kreativitet.

          Hvis man så testkampen mod VFF, så man faktisk Alm prøvede at forsvarer i 451, hvis jeg husker rigtigt. Med Sven, Manneh og Rami.
          Ja vi ville miste et omdrejningspunkt på 10'eren men vi ville så kunne få løb ind i boksen fra 8'eren. 433 er der jo en del hold der spiller. Men lad os nu se hvordan det ser ud i Brøndby. Jeg har lige set træningen og der er fint med intensitet og begejstring dernede.
          Last edited by Striwetforlivet!; 27-07-2023, 13:44.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

            Ja i ville miste et omdrejningspunkt på 10'eren men vi ville så kunne få løb ind i boksen fra 8'eren. 433 er der jo en del hold der spiller. Men lad os nu se hvordan det ser ud i Brøndby. Jeg har lige set træningen og der er fint med intensitet og begejstring dernede.
            Noget spændende at berette? Udover Sabbi self..

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

              Noget spændende at berette? Udover Sabbi self..
              Bashkim er en chef. Initiativ tager til at der bliver jublet, ved scoringer etc. og at der bare er en god stemning til træning. Samtidigt bliver der gået til den og det er tydeligt at begge hold gerne vil vinde de forskellige træningsøvelser. Det var det der sprang mest i øjnene. Det var fedt.

              Af spillerne synes jeg Charly og Franco sprang i øjnene, begge med fine præstationer og så bed jeg mærke i Adelgaard igen, der er altså en fin fod på ham og efter træningen kørte han noget individuelt med Helveg og det bliver man altid glad for at se.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                Vi forsvarer aldrig i en 4-2-3-1. Vi forsvarer i en 4-4-2 og står offensivt i en 4-2-3-1. Rami blev lagt længere ned, fordi han ikke har fysikken/mentaliteten til det pres, Alm kræver. Det må vi håbe, han kan lægge på.
                Rami selvtrænede ekstra ekstra meget idag sammen med Sven. Også en masse ekstra løb. Tror han er committet til at komme i superform så han kan levere det pres der kræves af ham

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                  Bashkim er en chef. Initiativ tager til at der bliver jublet, ved scoringer etc. og at der bare er en god stemning til træning. Samtidigt bliver der gået til den og det er tydeligt at begge hold gerne vil vinde de forskellige træningsøvelser. Det var det der sprang mest i øjnene. Det var fedt.

                  Af spillerne synes jeg Charly og Franco sprang i øjnene, begge med fine præstationer og så bed jeg mærke i Adelgaard igen, der er altså en fin fod på ham og efter træningen kørte han noget individuelt med Helveg og det bliver man altid glad for at se.
                  I den øvelse hvor hvide trøjer vandt 6-3 scorede Luca 4-5 kasser. Den ene hamret bedre ind end den anden.
                  Han er pt Ådalens ubestridte bedste afslutter. Han flæsker dem ind på alle leder og kanter

                  Comment


                    #24
                    Nogen bud på, hvor mange vi bliver i betonen på søndag?

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                      Nogen bud på, hvor mange vi bliver i betonen på søndag?
                      Der kommer nok ikke mange i betonet - men mange på betonet ;)

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        I den øvelse hvor hvide trøjer vandt 6-3 scorede Luca 4-5 kasser. Den ene hamret bedre ind end den anden.
                        Han er pt Ådalens ubestridte bedste afslutter. Han flæsker dem ind på alle leder og kanter
                        Jep det bed jeg også mærke i dernede. Han er en glimrende afslutter med sit venstreben.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          I den øvelse hvor hvide trøjer vandt 6-3 scorede Luca 4-5 kasser. Den ene hamret bedre ind end den anden.
                          Han er pt Ådalens ubestridte bedste afslutter. Han flæsker dem ind på alle leder og kanter
                          Så mangler han bare at vise det i en kamp. Jeg synes han virkede hæmmet da han kom ind mod Randers, måske der var lidt premiere nerver.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                            Jep det bed jeg også mærke i dernede. Han er en glimrende afslutter med sit venstreben.
                            Højrebenet er stort set lige så godt. Og han bliver bedre og bedre på låget.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                              Så mangler han bare at vise det i en kamp. Jeg synes han virkede hæmmet da han kom ind mod Randers, måske der var lidt premiere nerver.
                              Han har nogle områder hvor han skal ligge på. Men han er en udmærket afslutter med sit venstreben der er smæk på.
                              ​​​​​​

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Højrebenet er stort set lige så godt. Og han bliver bedre og bedre på låget.
                                Lige umiddelbart af det jeg så, var han bedre med venstre, jeg må lige holde øje med ham. Men han skal arbejde med sine førstegangsberøringer, men altså kan han ligge på der så begynder det at se rigtigt spændene ud.

                                Comment

                                Working...
                                X