Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt: BIF-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Det lyder skræmmende syntes jeg.
Gad god at have en ind der kunne presse Sven og Manneh til det yderste eller måske være en tand bedre
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Yes. Meget. Specielt når man gav en pæn transfer for ham. Kan godt ende med at han allerede skal videre hvis der opstår en mulighed
Gad god at have en ind der kunne presse Sven og Manneh til det yderste eller måske være en tand bedre
Sven ser enormt spændende ud, og Maneh er ganske fin, der skal altså være mere konkurrence og alternativ til dem.
817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Enig, men især hvis vi får skader til Sven eller Maneh så står vi skidt.
Sven ser enormt spændende ud, og Maneh er ganske fin, der skal altså være mere konkurrence og alternativ til dem.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlægKan det virkelig passe, at der kun er 15 minutters optakt til kampen på 3+ på grund af Formel 1? Satme tyndt, når jeg nu ikke kan komme til Brøndby…siden 1887
Comment
-
Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlægKan det virkelig passe, at der kun er 15 minutters optakt til kampen på 3+ på grund af Formel 1? Satme tyndt, når jeg nu ikke kan komme til Brøndby…
- Likes 7
Comment
-
Dagens kamp.
Jeg ser meget frem til at vores nye prøves af mod en bedre modstander, og i en kulisse imod. Især Svend efterlod et god indtryk i søndags. Men også vores nye HB så okay ud, og ligner en forstærkning af en plads hvor vi ikke var så stærke.
Der bliver tryk på, Brøndby fansene kommer fuldt tilbage efter boycot, og vil helt sikkert skabe en vild stemning.
Kan vi præstere i begge halvlege, kommer vi ud og er klar fra start?
Vil HC på mål skabe nervøsitet og usikkerhed i et i forvejen ustabilt forsvar?
Falder vi fra hinanden igen når vi skal skifte ud?
Der er som altid en masse spørgsmål og uvisheden før en kamp.
Tror desværre vi kommer derfra med et nederlag på mere end et mål.
Håber vi overrasker og napper en sejr for første gang i otte år i Brøndby.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Om der er 15 minutter eller en time, så vil de alligevel maks bruge 2 minutter på at tale om OB og resten vil handle om Brøndby suppleret med seneste nyt om FCK.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 3
Comment
Comment