Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: BIF-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg

    Det er noget med ryggen, som driller. Han er klar til at træne igen mandag ifgl. Alm
    “Emmanuel Sabbi luntede i dag igen rundt om banen og deltog i et par andre løbeøvelser, så han er heller ikke til rådighed for OB søndag.

    - Men han har meldt sig klar til at træne fuldt med på mandag, sagde Andreas Alm.”

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg

      Det er sgu lidt bekymrende, at vi lige har forlænget kontrakten med ham, når hans krop tilsyneladende er ved at blive indhentet af alderen. Målmanden skal helst ikke være en position, hvor man skifter frem og tilbage hele tiden.
      Sorry, ja, i artiklens sidste afsnit får de lige Sabbi blandet ind i det

      Comment


        #48
        Det er ren kagemand på den keeperpost….. 0-3 imorgen.

        Comment


          #49
          Ffs. Jeg havde håbet han blev klar.

          Comment


            #50
            Synes også det lignede på stadion i sidste kamp at han tog sig til ryggen efter en redning.

            Comment


              #51
              Pis med MH skadet…HC på mål frygter jeg skydetelt, men han har lov til at modbevise mig. Som det er pt. Så burde man se sig om efter en ny målmand

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg

                Det er noget med ryggen, som driller. Han er klar til at træne igen mandag ifgl. Alm
                Det er ikke første gang han er ude pga problemer med ryggen som jeg husker. Håber de får styr på der og det bliver en skadehistorie som indhenter Martin en efter anden gang.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
                  Pis med MH skadet…HC på mål frygter jeg skydetelt, men han har lov til at modbevise mig. Som det er pt. Så burde man se sig om efter en ny målmand
                  Så må defensiven tage nogle skridt op i forhold til sidste kamp. Hvis de gør det, så er jeg ikke bange for HC på mål.

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
                    Pis med MH skadet…HC på mål frygter jeg skydetelt, men han har lov til at modbevise mig. Som det er pt. Så burde man se sig om efter en ny målmand
                    Skydetelt må jo ligge på forsvaret men eftersom OB har det forsvar der tillader flest skud på må så kræver det en målmand der kan stoppe bolde …

                    Alt hvad jeg ser, hører og kan læse mig til så har OB bare ikke et godt forsvar .. og når OB så satser så offensivt som tilfældet er så er der ikke meget hjælp fra de offensive kræfter ..

                    “Angrebet sælger billetter, forsvaret vinder mesterskaber”

                    I BW’s øjne er det så at angrebet sælger spillere mens forsvaret … well …
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      #55
                      I det mindste bliver chancen større for at redde det straffespark BIF nok skal få...

                      Comment


                        #56
                        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...endby-if-ob-10
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          #57
                          Håber på 2 gode halvege og ikke nat og dag. MH på mål eller ej, tror jeg et point vil være et scoop, vi vinder ikke mange kampe over dem, men er vel lidt bedre ude end hjemme.

                          Comment


                            #58
                            Jeg holder på at Bernat er bedre end han bliver gjort til. Da han spillede i foråret syntes jeg at alle små fejl han lavede blev blæst ud af proportion. Vi er jo nok en smule svækket i morgen, hvis Bernat står i stedet for Martin Hansen, og jeg tror også vi taber. Jeg tror bare ikke Bernat er forskellen på om vi får point eller ej.

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
                              Jeg holder på at Bernat er bedre end han bliver gjort til. Da han spillede i foråret syntes jeg at alle små fejl han lavede blev blæst ud af proportion. Vi er jo nok en smule svækket i morgen, hvis Bernat står i stedet for Martin Hansen, og jeg tror også vi taber. Jeg tror bare ikke Bernat er forskellen på om vi får point eller ej.
                              Det er han også, men han lavede stadig for mange fejl. Jeg er talenternes mand, men han kostede - desværre - en del point, og til sidst fremstod han usikker. Meget forståeligt i øvrigt.

                              Om han mentalt kan komme sig over denne usikkerhed i OB er jeg i tvivl om, men han er stadig et stort talent.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                                Det er han også, men han lavede stadig for mange fejl. Jeg er talenternes mand, men han kostede - desværre - en del point, og til sidst fremstod han usikker. Meget forståeligt i øvrigt.

                                Om han mentalt kan komme sig over denne usikkerhed i OB er jeg i tvivl om, men han er stadig et stort talent.
                                Han præsterede dårligt i starten af sæsonen. Absolut. Det lignede han mistede al tro på sig selv.
                                Men da han spillede i starten af foråret gjorde han det ganske fint. Det er lidt synd for ham at han har det 0-7 nederlag i Parken på cv'et. Han havde ikke den store skyld i at vi spillede den kamp med hovedet under armen.

                                Comment

                                Working...
                                X