Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - RANDERS 23.JULI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    "Vi skal gå efter at score til 3-1 i stedet for at forsvare tingene hjem, for så kan der ske sådan nogle ting til sidst.

    – Vi kæmper, og kriger som vilde i dag hele vejen rundt. Men en standardsituation til sidst med målmanden i boksen, der kan ske alt. Der hvor fejlen ligger, det er, at vi skal gå efter at score til 3-1, synes jeg."

    Lige præcis, Martin, lige præcis.
    Kunne godt ønske mig at Martin tager den op med Alm

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
      Thomas Gravesen er jo som altid også top dum at høre på. Kan godt forstå Alm bliver provokeret af Gravesens "analyse"

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

        Thomas Gravesen er jo som altid også top dum at høre på. Kan godt forstå Alm bliver provokeret af Gravesens "analyse"
        Det er det gode ved Alm. Han giver ikke en flyvende fuck for journalister, det har altid været et sympatisk træk.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

          Thomas Gravesen er jo som altid også top dum at høre på. Kan godt forstå Alm bliver provokeret af Gravesens "analyse"
          Men Gravesen siger vel ikke noget forkert her? Han siger, måske lidt forsimplet, bare at vi var en del bedre i 1. halvleg, at vi var knap så energiske i 2. halvleg og at Charly faldt meget ud af kampen, hvilket han jo gjorde. For mig og se er det vilde her at Alm slet ikke deler den "analyse".

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

            Men Gravesen siger vel ikke noget forkert her? Han siger, måske lidt forsimplet, bare at vi var en del bedre i 1. halvleg, at vi var knap så energiske i 2. halvleg og at Charly faldt meget ud af kampen, hvilket han jo gjorde. For mig og se er det vilde her at Alm slet ikke deler den "analyse".
            Han har ret i at vi faldt ned og stod dybt i 2 halvleg og det er virkelig bizart at Alm ikke anerkender vores eget niveauforskel fra første til anden halvleg. Så langt så godt.

            Derfra til at stå og sige at Randers scorer 3 mål i 2 halvleg når kampen slutter 2 : 2 og Randers laver det første mål i første halvleg og begynder at tælle offsidemål og skud på stolpen med som scoringer. Det er dumt og intentionel provokerende for at få en respons, tror jeg.

            ​​​​​​

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

              Han har ret i at vi faldt ned og stod dybt i 2 halvleg og det er virkelig bizart at Alm ikke anerkender vores eget niveauforskel fra første til anden halvleg. Så langt så godt.

              Derfra til at stå og sige at Randers scorer 3 mål i 2 halvleg når kampen slutter 2 : 2 og Randers laver det første mål i første halvleg og begynder at tælle offsidemål og skud på stolpen med som scoringer. Det er dumt og intentionel provokerende for at få en respons, tror jeg.

              ​​​​​​
              Det Gravesen forsøger at fortælle er vel, at OB er pisseheldige med ikke at indkassere 3 mål de sidste 25 minutter, hvilket vel også er rigtigt. Han får vel bare udtrykt sig forkert, og derved "slipper" Alm for at besvare spørgsmålet. Det er fuld fortjent Randers får point, men når man ser hvor godt OB spillede i 1. halveg, så forstår os almindelige mennesker ikke, hvorfor OB spiller så dårligt den sidste 1/3 af kampen, men niveauet falder voldsomt med udskiftningerne. Håber godt nok snart at Ivancevic skal spille fodbold igen, han er i den grad savnet, håber også snart Bjørn Paulsen er klar igen........

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                Mine to cents om Alm og BW snakken.

                BW ser ud til at have ramt Transfervinduet rigtigt. Det ligner fine spillere man har fået hevet ind der, er de gode nok til at spille top 6? Spiller de som de gjorde i første halvleg i dag, kontinuerligt, så kunne de godt spille i top 6.

                Og så ligner det en regulær genistreg at sende Breum videre og satse på Charly. Det er altså godt set og en beslutning der kræver nogle nosser at træffe, kudos.

                Alm har tydeligvis nogle udfordringer i forhold til at få holdet til at præstere stabilt. Udfordringer i forhold til at få sat holdet op og er efter min mening for defensivt indstillet i forhold til at få den her formation og spillestil til at fungere. Jeg forstår ikke at man går til at spille med 5 i bagkæden mod et amputeret Randers hold som man lige har kørt af klædet i 1 halvleg, op og pres dem højt, få målet så vi er foran med to og så forsvar ved at køre noget bold massage, mens man lurer på muligheden for at gøre det til 3 ved at bruge farten i forreste række, istedet for at slå helt om og stå og pakke sig. Nu er det ikke sikkert at det er sådan men hvis vi igen starter en sæson med ikke at være i fysisk form så er det altså meget kritisabelt.
                ​​​​​​
                Han er overall noget langt med holdet, både i forhold til spillestil, i forhold til at få kørt unge ind på holdet og har også spillet os i en pokalfinale.

                Tror jeg på at Alm kan få det her hold til at præstere stabilt? Nej ikke rigtigt. Jeg er nok af den overbevisning at Hjortebjerg burde overtage og køre projektet videre. Selvom jeg synes Alm har rykket OB og på mange måder er en fed træner, så tror jeg egentligt at OB ville have godt af noget nyt på posten.
                Jeg er enig med dig, men kan ikke se at Hjortebjerg er løsningen. Måske kender jeg ikke nok til ham.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                  Det Gravesen forsøger at fortælle er vel, at OB er pisseheldige med ikke at indkassere 3 mål de sidste 25 minutter, hvilket vel også er rigtigt. Han får vel bare udtrykt sig forkert, og derved "slipper" Alm for at besvare spørgsmålet. Det er fuld fortjent Randers får point, men når man ser hvor godt OB spillede i 1. halveg, så forstår os almindelige mennesker ikke, hvorfor OB spiller så dårligt den sidste 1/3 af kampen, men niveauet falder voldsomt med udskiftningerne. Håber godt nok snart at Ivancevic skal spille fodbold igen, han er i den grad savnet, håber også snart Bjørn Paulsen er klar igen........
                  Hehe.


                  ​​​​​​Jeg er enig i analysen af anden halvleg. Måske har du ret. Det virker bare underligt at stå der og påstå at Randers har scoret 3 mål i en halvleg der lige er spillet færdig, når resten af verden er enige om at de lavede en enkelt.


                  ​​

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

                    Jeg er enig med dig, men kan ikke se at Hjortebjerg er løsningen. Måske kender jeg ikke nok til ham.
                    Han har lavet en del podcasts bland andet på Mediano, han er skarp og fagligt kompetent og når man er nede og se træningen så er han på i forhold til hvad der foregår. Jeg tror Frank kunne være et godt valg.

                    Vi er heller ikke så langt fra, kan vi få fat i det vi havde i første halvleg og få det stabiliseret så ser det rigtigt spændende ud.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                      Men Gravesen siger vel ikke noget forkert her? Han siger, måske lidt forsimplet, bare at vi var en del bedre i 1. halvleg, at vi var knap så energiske i 2. halvleg og at Charly faldt meget ud af kampen, hvilket han jo gjorde. For mig og se er det vilde her at Alm slet ikke deler den "analyse".
                      Gravesen er virkelig dårlig til at analysere en fodboldkamp. Der var flere af de ting han sagde som var rent vrøvl også under kampen når de stillede ned til ham på sidelinjen. Han kan råbe sine personlige holdninger ud og så satser han på at jo højere han råber jo mere bombastisk og klogt bliver det, desværre er det som regel ikke tilfældet.. Han var en fed type på en fodboldbane som spiller, men som "ekspert/ kommentator" er han ikke ret god i mine øjne. Interviewet med Alm synes jeg bekræftede dette.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                        Gravesen er virkelig dårlig til at analysere en fodboldkamp. Der var flere af de ting han sagde som var rent vrøvl også under kampen når de stillede ned til ham på sidelinjen. Han kan råbe sine personlige holdninger ud og så satser han på at jo højere han råber jo mere bombastisk og klogt bliver det, desværre er det som regel ikke tilfældet.. Han var en fed type på en fodboldbane som spiller, men som "ekspert/ kommentator" er han ikke ret god i mine øjne. Interviewet med Alm synes jeg bekræftede dette.
                        Det er heller ikke fordi jeg synes at Gravesen er særligt saglig at høre på. Men Alms vilje til slet ikke at købe ind på nogen præmis er også ret irriterende at være vidne til. Især når jeg synes han tager så meget fejl som i det her interview.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                          Det er heller ikke fordi jeg synes at Gravesen er særligt saglig at høre på. Men Alms vilje til slet ikke at købe ind på nogen præmis er også ret irriterende at være vidne til. Især når jeg synes han tager så meget fejl som i det her interview.
                          Jeg kan godt følge dig mht Alms manglende anerkendelse af andres undren over vores svingende niveau i kampene som jo har været et problem i hele Alm periode som træner i OB. Vi er pisse dårlige til at køre et resultat hjem når det virkelig gælder. Uskarphed både offensivt, men i særdeleshed defensivt.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                            Kunne godt ønske mig at Martin tager den op med Alm
                            Martin så vel heller ikke for godt ud ved det hjørnespark, havde det været Bernat så var han blevet storsvinet herinde.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                              Det er det gode ved Alm. Han giver ikke en flyvende fuck for journalister, det har altid været et sympatisk træk.
                              Man kommer, i min bog, ikke til at fremstå "sympatisk", når man stiller sig op foran journalister, og erklærer sig uenig i ting, der i det store hele måske var rigtigt. Så er man snarere "ignorant".

                              Gravesen, der i øvrigt ikke er journalist, men en tidligere professionel fodboldspiller på store adresser, fortæller om sin oplevelse af 2. Halvleg, som ligger ret tæt på de flestes opfattelse. I mine øjne så fremstår Alm mere som en Komisk Ali, end Gravesen gør. Og vi har, med tidligere tiders ledende sportslige personer i mente, haft nok af dem.

                              Det er hans ansvar at ændre kampbilledet. Det skete ikke. Spillerne har også et ansvar. Men som leder står man på mål for en samlet indsats af holdet. Og det så da skrækkeligt passivt ud igår.

                              Nu vil jeg ikke ligge skjul på, at jeg vil have en anden træner end Alm, og interviews som igår forstærker bare den tanke. I det store hele synes jeg ikke Alm har rykket os en millimeter. Det er hop på stedet. Og kampe son igår forstærker blot dette. Forsvaret, presset og beslutningerne fremad banen igår var passive og drevet af panik. Intet af det Alm foretog sig hjalp på det.

                              Og jeg er bange for, at sådan kommer det til at fortsætte.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                                Martin så vel heller ikke for godt ud ved det hjørnespark, havde det været Bernat så var han blevet storsvinet herinde.
                                Sikkert. Men alt dette er jo akademisk, i og med pointen omhandler om hvorfor vi ikke gjorde noget for at undgå at vi havnede i en situation, hvor et hjørnespark kan ende i en kaos situation, hvor folk nemmere begår fejl. Hvorfor gik vi ikke/kunne vi ikke gå efter at score til 3-1?

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X