Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - RANDERS 23.JULI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det none acceptable og total utilgiveligt….amatører lort at lade dem udlignede…

    Comment


      Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
      Det er kort sagt for dårligt. Ikke at vi spiller uafgjort, men at vi svinger så meget. Hvordan kan man være så forrygende for derefter at være så ringe? Det er jo hele holdet der totalt falder i niveau.

      Er spillestilen den rigtige? Det virker til at formen slet ikke er til det. Heller ikke i sidste sæson.

      Men der er mange nye, lad os se hvor vi står efter 11 kampe og forhåbentlig 1-2 forstærkninger.

      I øvrigt enig i at Alm ikke er den rigtige træner. Han er ikke en dårlig træner, men det har bare aldrig virket som den optimale løsning.
      Det, der pisser mig af i forhold til Alm er, at han virker totalt uengageret i det, han laver. Jeg er sikker på, at han har mange kvaliteter, men jeg mangler bare at se engagement. Fodbold er passion, følelser og vildskab. Han behøver ikke at være som Bo Henriksen eller lignende, men for mig viser Alm en tabermentalitet, hvor kun processen er vigtig, ikke udkommet af den.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

        Enig. 2. halvleg var pinlig fra vores side. Vi overlader alt for meget til Randers og det er ekstremt skidt at forære dem et hjørnespark på den måde.
        Det ligner desværre noget vi har set alt for mange gange før. Tænker det er manglende kvalitet både i truppen og trænerbænken.
        Deres VAR-underkendte mål var jo og en kæmpe joke forsvarsmæssigt fra vores side.
        Enig især på træner bænken. Engang imellem er man nød til, at skærer igennem og ruske op i spillerne og de sidste udskiftninger kom for sent.

        Comment


          Tak for intet, Alm. Og gå hjemme nu.
          Det sker hver gang at vi guver initiativen væk efter en føring, trækker os tilbage og bringer modstanderen i kampen. Nok er nok.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            De næste kampe skal vi nok indstille os på nogen røvfulde….

            at se Alm stå og prøve at komme med udflugter for en dårlig anden halvleg….sikker på han er færdig, hvis det lorte cirkus forsætter de næste kampe…

            Comment


              De 2 mistede point kunne vi sagtens bruge sidst på sæsonen. Det er måske afgørende for om vi kommer i top 6 eller ej.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
                De næste kampe skal vi nok indstille os på nogen røvfulde….

                at se Alm stå og prøve at komme med udflugter for en dårlig anden halvleg….sikker på han er færdig, hvis det lorte cirkus forsætter de næste kampe…
                Givetvis. Kan sagtens være det er tid.

                Hvad så med BW?

                Bedømt ud fra i dag er 1/5 nye spillere en reel og åbentlys forstærkning ifht dem, der spillede på pladsen afslutningsvis sidste sæson.

                Er det godt nok? Når nu spillere udefra (udviklingsspillere undtaget) i nogen grad skal kunne forskel fra dag 1.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Tak for intet, Alm. Og gå hjemme nu.
                  Det sker hver gang at vi guver initiativen væk efter en føring, trækker os tilbage og bringer modstanderen i kampen. Nok er nok.
                  Vi fik foræret en fantastisk start på sæsonen på er sølvfad, men endnu engang fejlede Andreas Alms taktik da det virkelig gjaldt.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Tak for intet, Alm. Og gå hjemme nu.
                    Det sker hver gang at vi guver initiativen væk efter en føring, trækker os tilbage og bringer modstanderen i kampen. Nok er nok.
                    Præcis. Ikke mange gengangere af spillere, men samme cheftræner. Så må pilen pege på ham, da historien gentager sig med nye spillere.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                      Givetvis. Kan sagtens være det er tid.

                      Hvad så med BW?

                      Bedømt ud fra i dag er 1/5 nye spillere en reel og åbentlys forstærkning ifht dem, der spillede på pladsen afslutningsvis sidste sæson.

                      Er det godt nok? Når nu spillere udefra (udviklingsspillere undtaget) i nogen grad skal kunne forskel fra dag 1.
                      BW har trods alt lige solgt Minteh for et rekord beløb. Han sidder meget sikkert, tror jeg.
                      Og så synes faktisk alle de nye har set spændende ud. Truppen er forstærket i forhold til sidste sæson, men der mangler lige den sidste del. Specielt når Sabbi bliver solgt, så skal der en klasse spiller ind og konkurrence til Aske.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                        Givetvis. Kan sagtens være det er tid.

                        Hvad så med BW?

                        Bedømt ud fra i dag er 1/5 nye spillere en reel og åbentlys forstærkning ifht dem, der spillede på pladsen afslutningsvis sidste sæson.

                        Er det godt nok? Når nu spillere udefra (udviklingsspillere undtaget) i nogen grad skal kunne forskel fra dag 1.
                        Det er lige dér, jeg forholder mig skeptisk over for BW (som jeg ellers mener, er et fund for os). De spillere der kommer som forstærkninger udefra, eller profiler, skal kunne forstærke os fra dag et, de skal ikke først have en længere indkøringsperiode for at se, om de kan blive profiler. Her mangler jeg i den grad at se nogle indkøb, hvis man skal følge strategien.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                          Vi fik foræret en fantastisk start på sæsonen på er sølvfad, men endnu engang fejlede Andreas Alms taktik da det virkelig gjaldt.
                          Enig. Vi mødte et utroligt dårligt Randers hold. Men lige så snart vi havde et resultat vi kunne bruge til noget faldt alt fra hinanden. Vi kunne pludselig ikke strikke 3 afleveringer sammen, ingen gad at presse, alle virkede tappet for gejst og energi. Kort sagt vi var totalt handlingslammet. Og det på trods af at vi dominerede totalt i 1. halvleg.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                            Givetvis. Kan sagtens være det er tid.

                            Hvad så med BW?

                            Bedømt ud fra i dag er 1/5 nye spillere en reel og åbentlys forstærkning ifht dem, der spillede på pladsen afslutningsvis sidste sæson.

                            Er det godt nok? Når nu spillere udefra (udviklingsspillere undtaget) i nogen grad skal kunne forskel fra dag 1.
                            Det er sku da mentaliteten, den er gal med i 2 halvleg. Den manglende indstilling er Alms ansvar og ikke BWs. Spillerne ser udmærket ud i starten af kampen og det er en tand for tidligt, at give en endelig dom over de nye spillere. Men ikke med Alm.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg

                              BW har trods alt lige solgt Minteh for et rekord beløb. Han sidder meget sikkert, tror jeg.
                              Og så synes faktisk alle de nye har set spændende ud. Truppen er forstærket i forhold til sidste sæson, men der mangler lige den sidste del. Specielt når Sabbi bliver solgt, så skal der en klasse spiller ind og konkurrence til Aske.
                              Det kan jeg ikke se.

                              Vi spillede til tider glimtende første halvleg, men det var Charly, der var ophav for det. Rami scorede på straffe, ellers smed han bolden væk. Buya kan noget, men Sabbi vurderer jeg langt bedre som 9er - det kan udvikle sig.

                              Vores hollandske HB halter svært efter med dem defensive forståelse, og der blev ofte spillet mellem ham og midtstopperen. Fin boldomgang, skabte intet.

                              SK en klar forstærkning fra dag 1 - det er jeg ikke i nærheden af at kunne sige om de andre.

                              Er det godt nok?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                                Det er sku da mentaliteten, den er gal med i 2 halvleg. Den manglende indstilling er Alms ansvar og ikke BWs. Spillerne ser udmærket ud i starten af kampen og det er en tand for tidligt, at give en endelig dom over de nye spillere. Men ikke med Alm.
                                Jeg vurderer de 4 startede ud fra, om de er klare forstærkninger ifht dem der sluttede sidste sæson fra dag 1. Det har jo været målet - at undgå sidste sæsons start, hvorfor vi skulle have spillere, der var en forstærkning fra dag 1.

                                Beklager, men det er fra hestens egen mund.

                                Comment

                                Working...
                                X