Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - RANDERS 23.JULI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    Dine bøger skal jeg ikke bestemme teksten i. Jeg synes dog at det er ret befriende med en træner der kan give igen når det bliver for sensationalistisk/dumt som det bliver når Gravesen står og påstår at Randers scorer 3 mål i anden halvleg, når alle andre i hele verden godt ved at det ikke var det der skete. Manden var en okay offensiv spiller, han må sgu da vide hvornår noget er et mål.

    Det så ikke skrækkeligt ud igår, det var endnu en svingende præstation, vores første halvleg var glimrende. God fart i kombinationspillet, god i presspillet, fik skabt mange chancer, jeg er med at Randers scorer men det er på den halve chance de har og det er fuldt fortjent at vi går til pause og er foran.

    Vores 2 halvleg falder vi dybt og det ligner at vi forsøger at fedt en et-måls sejr hjem, her skal både spillere og bænk få kaldt holdet frem i banen, det sker ikke og det er en elendig anden halvleg. Det største kritikpunkt rent taktisk er, som jeg ser det, at vi skifter en ekstra stopper ind, så agerer Alm ind i at vi har stillet os ned i stedet for at få os op og lukke kampen.

    Jeg synes nu Alm har rykket os en del.

    Fra Jakob Michelsens pragmatiske fodbold, hvor der manglede noget tråd i projektet og hvor kulturen når den var værst gik på at fansne i Odense var urimelige. Som man nærmest vride armen rundt på for at spilletid til akademisterne.

    ​​​​​​Der er der meget bedre styr på det under Alm.

    Det eneste der reelt mangler fra Alm det er at vi kan slippe af med vores nat og dag tendenser, det her med at vi kan spille fremragende mod Viborg for så at falde fra hinanden mod Twente, til kampen mod Randers hvor spiller godt i første halvleg og så spiller af h til i anden.

    Alm har sat en stime sammen i sidste sæson hvor vi har ti gode kampe. Det er for lidt set over 2 sæsoner. Jeg har svært ved at se at Alm er den træner der kan gøre os stabilt præsterende, men fundamentet, som vi eksempelvist så i første halvleg igår, det er fint lavet.
    Jakob Michelsen er stadig den eneste træner de sidste 12 år, der har afleveret os i top 6. Og havde en stime på 15 kampe, med pokalkampe hvor vi var ubesejret.

    Og har p.t et større pointgennemsnit end Alm har.

    Han har to 8. Pladser. Det er hop på stedet.

    Det er hvad jeg har at sige til dét.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af René Se indlæg

      Det virker sådan ja... Det er vel et af de dyrere fejlskud Bjørn har lavet?
      Tror han kostede 750.000kr. Så næppe det store fejlskud
      Men har fra dag 1 af ikke kunne forstå denne handel

      Alen Mustafic er nok det største fejlskud fra BW da han alligevel kostede lidt millioner

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

        Jakob Michelsen er stadig den eneste træner de sidste 12 år, der har afleveret os i top 6. Og havde en stime på 15 kampe, med pokalkampe hvor vi var ubesejret.

        Og har p.t et større pointgennemsnit end Alm har.

        Han har to 8. Pladser. Det er hop på stedet.

        Det er hvad jeg har at sige til dét.

        MvH ChrisOB

        Hvilket han fik to dages karantæne for... hvornår får han den af klubben ?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg


          Hvilket han fik to dages karantæne for... hvornår får han den af klubben ?
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af René Se indlæg

            Desværre lykkedes Alm ikke med at bringe noget fra bænken som gjorde os bedre.

            Apropos 6'er positionen, hvad er der sket med Mustafić?
            Business a usual. Alm er taktisk debil...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

              Business a usual. Alm er taktisk debil...
              Så ramte vi et nyt bundniveau i beskrivelsen af vores træner - det klæder ikke os som debatforum.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af René Se indlæg

                Desværre lykkedes Alm ikke med at bringe noget fra bænken som gjorde os bedre.

                Apropos 6'er positionen, hvad er der sket med Mustafić?
                Vi bliver værre af vores udskiftninger.

                Han har et fint drev med den bold og kan på den måde godt flytte spillet op på modstanderens banehalvdel. Men han ligner også en mand der er langt væk fra førsteholdet. Vi mangler en tredje midtbanespiller der kan skiftes ind og gardere hvis vi får skader. Ejdum, kan nok godt fungere som 4 valg, men som tredje, der skal der værre noget af en højere kvalitet.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

                  Så ramte vi et nyt bundniveau i beskrivelsen af vores træner - det klæder ikke os som debatforum.
                  Synes du han er et taktisk geni da?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

                    Synes du han er et taktisk geni da?
                    Jeg er helt overbevist om at han er bedre til sit job end jeg ville være - også mht udskiftningerne. Men min pointe var ikke hvorvidt Alm er taktisk kompetent eller ej - nej det var dit sprogbrug i tråden.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

                      Jeg er helt overbevist om at han er bedre til sit job end jeg ville være - også mht udskiftningerne. Men min pointe var ikke hvorvidt Alm er taktisk kompetent eller ej - nej det var dit sprogbrug i tråden.
                      Nu er det jo heller ikke dig og mig, han skal holdes op mod. Lidt tyndhudet?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

                        Jeg er helt overbevist om at han er bedre til sit job end jeg ville være - også mht udskiftningerne. Men min pointe var ikke hvorvidt Alm er taktisk kompetent eller ej - nej det var dit sprogbrug i tråden.
                        Nu har Leander vel været her i 15 - 20 år (tiden løber...) og hans sprog kender vi på godt og ondt (som vores eget). Så der skal ikke gå for meget woke i det

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

                          Nu er det jo heller ikke dig og mig, han skal holdes op mod. Lidt tyndhudet?
                          Nej men det afholder os så ikke fra at kalde ham taktisk debil nå men lad det ligge, du har naturligvis ret til både din gode mening og dit sprogbrug.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Nu har Leander vel været her i 15 - 20 år (tiden løber...) og hans sprog kender vi på godt og ondt (som vores eget). Så der skal ikke gå for meget woke i det
                            Ja så skal jeg da ikke blande mig i hans nedsættende bemærkning om en højt uddannet træners evner - godt du kom til forsvar

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

                              Ja så skal jeg da ikke blande mig i hans nedsættende bemærkning om en højt uddannet træners evner - godt du kom til forsvar
                              Intet forsvar, blot en forklaring

                              Må ærligt erkende, at jeg nogen gange håber AA går forfattervejen...

                              Comment


                                Jeg kan læse henover de sidste mange sider, at nu er løbet kørt, og Alm må fyres, intet er ændret og Top 6 er uden for rækkevidde.

                                personligt synes jeg, at der var mange gode takter i kampen. Takter som jeg formoder, kun bliver mere udtalte som sæsonen skrider frem.

                                Vores første halvleg var jo tæt på en offensiv åbenbaring, men vi bliver ramt af at Stephen Odey altså har klasse. Ham og Filip Bundgaard reddede det Randers-mandskab, og bliver sandsynligvis dem, der holder Randers fra nedrykning.

                                Gennemspiller vi det opgør 10 gange så vinder vi 7, men det er i mine øjne jo også et produkt af, at Randers smider alting frem, Kolinger, Carlgren - det hele, og 99 gange taber man alligevel, men ind i mellem vil man være heldig.

                                Jeg tager mange gode ting med til næste kamp. Buya Turay finder gode positioner og har tydeligvis målnæse. Og hvad har trænerteamet puttet i Charlys mad? Hold da kæft en offensiv præstation, han var farlig HVER gang, og med lidt mere kynisme havde han scoret en enkelt. Leeroy ser god ud, Sven får mig til at glemme alt om Tverskov og Slotsager fortsætter hvor han slap. Så skal der strammes op og forbedres, 2. Halvleg var ikke god, og vi glemte at true dem.

                                Jeg synes dog også, at vi må give cadeaus til Randers for en flot spillet 2. Halvleg, hvor de stresser bagkæden og tvinger kampen over på deres præmisser. Det var tydeligt, at banen var tung, og de centrale midtbanespillere og kanterne blev ret trætte. Derfor var indskiftningerne jo nok fine nok, men Kjerrumgaard holdt ikke fast i meget og Deedson fyldte ingenting defensivt.

                                Comment

                                Working...
                                X