Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - RANDERS 23.JULI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
    Jeg kan læse henover de sidste mange sider, at nu er løbet kørt, og Alm må fyres, intet er ændret og Top 6 er uden for rækkevidde.

    personligt synes jeg, at der var mange gode takter i kampen. Takter som jeg formoder, kun bliver mere udtalte som sæsonen skrider frem.

    Vores første halvleg var jo tæt på en offensiv åbenbaring, men vi bliver ramt af at Stephen Odey altså har klasse. Ham og Filip Bundgaard reddede det Randers-mandskab, og bliver sandsynligvis dem, der holder Randers fra nedrykning.

    Gennemspiller vi det opgør 10 gange så vinder vi 7, men det er i mine øjne jo også et produkt af, at Randers smider alting frem, Kolinger, Carlgren - det hele, og 99 gange taber man alligevel, men ind i mellem vil man være heldig.

    Jeg tager mange gode ting med til næste kamp. Buya Turay finder gode positioner og har tydeligvis målnæse. Og hvad har trænerteamet puttet i Charlys mad? Hold da kæft en offensiv præstation, han var farlig HVER gang, og med lidt mere kynisme havde han scoret en enkelt. Leeroy ser god ud, Sven får mig til at glemme alt om Tverskov og Slotsager fortsætter hvor han slap. Så skal der strammes op og forbedres, 2. Halvleg var ikke god, og vi glemte at true dem.

    Jeg synes dog også, at vi må give cadeaus til Randers for en flot spillet 2. Halvleg, hvor de stresser bagkæden og tvinger kampen over på deres præmisser. Det var tydeligt, at banen var tung, og de centrale midtbanespillere og kanterne blev ret trætte. Derfor var indskiftningerne jo nok fine nok, men Kjerrumgaard holdt ikke fast i meget og Deedson fyldte ingenting defensivt.
    Det der kunne jeg ikke have skrevet bedre. Jeg ser det på præcis samme måde. Jeg bandede og svovlede også i søndags. Jeg var træt af resultatet og udtrykket i 2. halvleg. Men når nu, pulsen lige har lagt sig, og der igen er ro på klarinetten, så så jeg altså også markant, spillemæssig fremgang i 1. halvleg. Det må være første skridt. Nu er der en hel træningsuge til at optimere yderligere, og så må næste skridt være at kunne modstå et tungt pres fra modstanderen og evt. selv kunne lægge yderligere pres på i 2. halvleg.

    Jeg tror ikke, det bliver så ringe som mange frygter. Men det må være logik, at jo flere træninger og kampe sammen, jo større er sandsynligheden for, at vi blot bliver endnu bedre, med de fremskridt vi allerede ser, i betragtning efter sølle 3 uger sammen med en ret ny trup.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
      Jeg kan læse henover de sidste mange sider, at nu er løbet kørt, og Alm må fyres, intet er ændret og Top 6 er uden for rækkevidde.

      personligt synes jeg, at der var mange gode takter i kampen. Takter som jeg formoder, kun bliver mere udtalte som sæsonen skrider frem.

      Vores første halvleg var jo tæt på en offensiv åbenbaring, men vi bliver ramt af at Stephen Odey altså har klasse. Ham og Filip Bundgaard reddede det Randers-mandskab, og bliver sandsynligvis dem, der holder Randers fra nedrykning.

      Gennemspiller vi det opgør 10 gange så vinder vi 7, men det er i mine øjne jo også et produkt af, at Randers smider alting frem, Kolinger, Carlgren - det hele, og 99 gange taber man alligevel, men ind i mellem vil man være heldig.

      Jeg tager mange gode ting med til næste kamp. Buya Turay finder gode positioner og har tydeligvis målnæse. Og hvad har trænerteamet puttet i Charlys mad? Hold da kæft en offensiv præstation, han var farlig HVER gang, og med lidt mere kynisme havde han scoret en enkelt. Leeroy ser god ud, Sven får mig til at glemme alt om Tverskov og Slotsager fortsætter hvor han slap. Så skal der strammes op og forbedres, 2. Halvleg var ikke god, og vi glemte at true dem.

      Jeg synes dog også, at vi må give cadeaus til Randers for en flot spillet 2. Halvleg, hvor de stresser bagkæden og tvinger kampen over på deres præmisser. Det var tydeligt, at banen var tung, og de centrale midtbanespillere og kanterne blev ret trætte. Derfor var indskiftningerne jo nok fine nok, men Kjerrumgaard holdt ikke fast i meget og Deedson fyldte ingenting defensivt.
      Jeg kan tilslutte mig begejstringen over vores offensiv. Selv uden Sabbi så det rigtig godt ud, og der er potentiale, da Rami faktisk ikke fyldte så meget som vi er vant til at se Frø og Jebali på samme position. Buya tror jeg også vokser og rigtig godt for dem begge var det at de fik scoret.
      Bekymringen ligger i defensiven. BP's udfordringer gav mindelser om vores sidste tid med KEP. I søndags var det Odense og på søndag bliver det Kvistgården. Ens for alle modstandere er at det altid vil blive et enkelt og effektivt våben at bringe en hurtig mand overfor BP, da vi i vores spillestil vil få situationer, hvor de bliver isoleret.
      Det kan blive frygtelig underholdende for neutrale tilskuere at se os, men pointmæssigt skal der lægges låg på defensiven og jeg er ret overbevist om at vi behøver en makker til Slotsager med mere kvalitet, hvis vi skal lykkedes med det uden at det samtidig vil gå ud over vores offensiv. Uanset hvor sprudlende vores offensiv bliver, så er det for svært at score minimum 3 mål i de fleste kampe for at vinde.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

        Jeg kan tilslutte mig begejstringen over vores offensiv. Selv uden Sabbi så det rigtig godt ud, og der er potentiale, da Rami faktisk ikke fyldte så meget som vi er vant til at se Frø og Jebali på samme position. Buya tror jeg også vokser og rigtig godt for dem begge var det at de fik scoret.
        Bekymringen ligger i defensiven. BP's udfordringer gav mindelser om vores sidste tid med KEP. I søndags var det Odense og på søndag bliver det Kvistgården. Ens for alle modstandere er at det altid vil blive et enkelt og effektivt våben at bringe en hurtig mand overfor BP, da vi i vores spillestil vil få situationer, hvor de bliver isoleret.
        Det kan blive frygtelig underholdende for neutrale tilskuere at se os, men pointmæssigt skal der lægges låg på defensiven og jeg er ret overbevist om at vi behøver en makker til Slotsager med mere kvalitet, hvis vi skal lykkedes med det uden at det samtidig vil gå ud over vores offensiv. Uanset hvor sprudlende vores offensiv bliver, så er det for svært at score minimum 3 mål i de fleste kampe for at vinde.
        Jeg er også enig i, at Paulsen så gammel ud. Men vi må også huske, at Martin Hansen har del i begge mål. Han skal sgu også være mere skarp. Nu overtog han efter HC, og hér kan alle shine. Nu skal han begynde at vise, at han er god nok til en top 6-klub. Ikke bare være bedre end Bernat, for det er alle. Og så synes jeg også at Rami var tynd. Men jeg håber, at han bliver mere dominerende med tiden.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
          Jeg kan læse henover de sidste mange sider, at nu er løbet kørt, og Alm må fyres, intet er ændret og Top 6 er uden for rækkevidde.

          personligt synes jeg, at der var mange gode takter i kampen. Takter som jeg formoder, kun bliver mere udtalte som sæsonen skrider frem.

          Vores første halvleg var jo tæt på en offensiv åbenbaring, men vi bliver ramt af at Stephen Odey altså har klasse. Ham og Filip Bundgaard reddede det Randers-mandskab, og bliver sandsynligvis dem, der holder Randers fra nedrykning.

          Gennemspiller vi det opgør 10 gange så vinder vi 7, men det er i mine øjne jo også et produkt af, at Randers smider alting frem, Kolinger, Carlgren - det hele, og 99 gange taber man alligevel, men ind i mellem vil man være heldig.

          Jeg tager mange gode ting med til næste kamp. Buya Turay finder gode positioner og har tydeligvis målnæse. Og hvad har trænerteamet puttet i Charlys mad? Hold da kæft en offensiv præstation, han var farlig HVER gang, og med lidt mere kynisme havde han scoret en enkelt. Leeroy ser god ud, Sven får mig til at glemme alt om Tverskov og Slotsager fortsætter hvor han slap. Så skal der strammes op og forbedres, 2. Halvleg var ikke god, og vi glemte at true dem.

          Jeg synes dog også, at vi må give cadeaus til Randers for en flot spillet 2. Halvleg, hvor de stresser bagkæden og tvinger kampen over på deres præmisser. Det var tydeligt, at banen var tung, og de centrale midtbanespillere og kanterne blev ret trætte. Derfor var indskiftningerne jo nok fine nok, men Kjerrumgaard holdt ikke fast i meget og Deedson fyldte ingenting defensivt.
          Der er helt sikker mange positve ting rent offentsivt,at tage med fra 1 halvleg og det er kun en kamp. MEN det mest bekymrende, er metaliteten når vi er foran er den samme som før og det tiltrods for, at vi har mange nye i truppen. Der skal altså noget mentaltræningen mv. til den del, det kan bare ikke passe at vi smider så mange føringer væk og det sæson efter sæson. Der peger pilen altså meget på Alm.

          Desuden gjorde vi Randers gode, fordi vi trak os alt for langt tilbage og gav intiativet til Randers. Endvidere er det bekymerende, at vi igen lukke en del mål ind. Men heldigivs er det kun 1 kamp, men det ligner noget vi har set før under Alm og det tiltrods for mange nye spillere. Den del er meget beymerende og der kan rettes op på det. Men jeg tror ikke på, at Alm er manden til det, desværre.

          Desuden er vores centrale forsvar ikke godt nok i mine øjne. Der er udover Slotsager ikke kvalitet nok, BP og de andre laver altid min 1 fejl som koster et mål eller er ved det. Måske vores finne er bedre, men det ser ikke sådan ud, hvis han ikke kan slå BP af som ikke er i kampform. Han spillede sig op til sidst, men han laver altså for mange fejl.

          Jeg tror desværre ikke, at vi får flere forstærkninger til forsvaret i dette transfervindue og jeg tror også Alm er fortid, når vinter opstarten går i gang. Eftersom det sejler i vores forsvar og Alm ikke har det som skal til, for at vi spiller i top 6.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

            Jeg kan tilslutte mig begejstringen over vores offensiv. Selv uden Sabbi så det rigtig godt ud, og der er potentiale, da Rami faktisk ikke fyldte så meget som vi er vant til at se Frø og Jebali på samme position. Buya tror jeg også vokser og rigtig godt for dem begge var det at de fik scoret.
            Bekymringen ligger i defensiven. BP's udfordringer gav mindelser om vores sidste tid med KEP. I søndags var det Odense og på søndag bliver det Kvistgården. Ens for alle modstandere er at det altid vil blive et enkelt og effektivt våben at bringe en hurtig mand overfor BP, da vi i vores spillestil vil få situationer, hvor de bliver isoleret.
            Det kan blive frygtelig underholdende for neutrale tilskuere at se os, men pointmæssigt skal der lægges låg på defensiven og jeg er ret overbevist om at vi behøver en makker til Slotsager med mere kvalitet, hvis vi skal lykkedes med det uden at det samtidig vil gå ud over vores offensiv. Uanset hvor sprudlende vores offensiv bliver, så er det for svært at score minimum 3 mål i de fleste kampe for at vinde.
            Rami gjorde det lige så godt som Frø og ja det kan blive bedre og det bliver det også.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

              Der er helt sikker mange positve ting rent offentsivt,at tage med fra 1 halvleg og det er kun en kamp. MEN det mest bekymrende, er metaliteten når vi er foran er den samme som før og det tiltrods for, at vi har mange nye i truppen. Der skal altså noget mentaltræningen mv. til den del, det kan bare ikke passe at vi smider så mange føringer væk og det sæson efter sæson. Der peger pilen altså meget på Alm.

              Desuden gjorde vi Randers gode, fordi vi trak os alt for langt tilbage og gav intiativet til Randers. Endvidere er det bekymerende, at vi igen lukke en del mål ind. Men heldigivs er det kun 1 kamp, men det ligner noget vi har set før under Alm og det tiltrods for mange nye spillere. Den del er meget beymerende og der kan rettes op på det. Men jeg tror ikke på, at Alm er manden til det, desværre.

              Desuden er vores centrale forsvar ikke godt nok i mine øjne. Der er udover Slotsager ikke kvalitet nok, BP og de andre laver altid min 1 fejl som koster et mål eller er ved det. Måske vores finne er bedre, men det ser ikke sådan ud, hvis han ikke kan slå BP af som ikke er i kampform. Han spillede sig op til sidst, men han laver altså for mange fejl.

              Jeg tror desværre ikke, at vi får flere forstærkninger til forsvaret i dette transfervindue og jeg tror også Alm er fortid, når vinter opstarten går i gang. Eftersom det sejler i vores forsvar og Alm ikke har det som skal til, for at vi spiller i top 6.
              Selvfølgelig trækker man sig, når Randers står højt med 6 mand, og smider lange bolde i bagrummet. Jeg synes vi gjorde, hvad vi kunne, og det er at tale det niveau spillere som Odey, Kolinger og Bundgaard har for meget ned. 99 ud af 100 kampe havde Randers tabt alligevel, men det er et voldsomt
              tryk, de lægger på os for at udligne - det synes jeg godt man kan medregne uden, at det nødvendigvis er fordi vores spillere så er dårlige.

              Det er en tæt Superliga og Randers sluttede i Top-6 sidste år. Vi spillede til en sejr, men sport er sport, og jeg er fortrøstningsfuld.

              Jeg har ikke statistik på, hvor mange føringer Alm
              har smidt væk kontra andre trænere og sammenlignelige hold, men jeg forholder mig til, at dette - trods alt - kom til at virke som en blanding af sort uheld og modstanderens enorme tryk, mere end Alms taktiske dispositioner.

              Lad os slå koldt vand i blodet og se noget mere bold, inden vi kyler Alm på porten, efter han lige har haft en hel opstart til at forberede sig.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

                Selvfølgelig trækker man sig, når Randers står højt med 6 mand, og smider lange bolde i bagrummet. Jeg synes vi gjorde, hvad vi kunne, og det er at tale det niveau spillere som Odey, Kolinger og Bundgaard har for meget ned. 99 ud af 100 kampe havde Randers tabt alligevel, men det er et voldsomt
                tryk, de lægger på os for at udligne - det synes jeg godt man kan medregne uden, at det nødvendigvis er fordi vores spillere så er dårlige.

                Det er en tæt Superliga og Randers sluttede i Top-6 sidste år. Vi spillede til en sejr, men sport er sport, og jeg er fortrøstningsfuld.

                Jeg har ikke statistik på, hvor mange føringer Alm
                har smidt væk kontra andre trænere og sammenlignelige hold, men jeg forholder mig til, at dette - trods alt - kom til at virke som en blanding af sort uheld og modstanderens enorme tryk, mere end Alms taktiske dispositioner.

                Lad os slå koldt vand i blodet og se noget mere bold, inden vi kyler Alm på porten, efter han lige har haft en hel opstart til at forberede sig.
                Meget enig med dig.

                Og jeg syntes ikke der har været forskel på om vi er foran med AA, KN eller JM.
                Ved ingen af trænerne har vi kunne forsvare en føring og ved alle trænerne har vi stået defensivt når vi er kommet foran.

                I kampen mod Randers er forskellen bare at de ændrede på opstillingen i pausen og det gjorde at vi kom til at stå dybere, hvor vi tidligere bare har stillet os ned uden modstanderen har ændret på noget, det syntes jeg ikke vi så inden pausen som vi plejer.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

                  Selvfølgelig trækker man sig, når Randers står højt med 6 mand, og smider lange bolde i bagrummet. Jeg synes vi gjorde, hvad vi kunne, og det er at tale det niveau spillere som Odey, Kolinger og Bundgaard har for meget ned. 99 ud af 100 kampe havde Randers tabt alligevel, men det er et voldsomt
                  tryk, de lægger på os for at udligne - det synes jeg godt man kan medregne uden, at det nødvendigvis er fordi vores spillere så er dårlige.

                  Det er en tæt Superliga og Randers sluttede i Top-6 sidste år. Vi spillede til en sejr, men sport er sport, og jeg er fortrøstningsfuld.

                  Jeg har ikke statistik på, hvor mange føringer Alm
                  har smidt væk kontra andre trænere og sammenlignelige hold, men jeg forholder mig til, at dette - trods alt - kom til at virke som en blanding af sort uheld og modstanderens enorme tryk, mere end Alms taktiske dispositioner.

                  Lad os slå koldt vand i blodet og se noget mere bold, inden vi kyler Alm på porten, efter han lige har haft en hel opstart til at forberede sig.
                  Så skal man jo oppe og presse dem, så de ikke får lov til det og det gjorde vi stort set ikke i anden halvleg. Nej, det er en mentalitet ting, som der skulle have været påpeget for bænken af og det mere konsekvent.

                  Ja, vi kan ikke konkluderer noget på en kamp alene. Men der er nogle tendsenser fra sidste sæson, som går igen pt. Det er en del. Så var deres tryk altså heller ikke bedre. Vi gik jo ikke til dem i anden halvleg og derfor fik de overtaget.

                  Nu er det lang tid siden, at jeg har troet på at Alm var den rette og en af hovedårsagerne er hans ageren fra bænken af. Dog er åbenbart begyndt, at skifte ud før 5 min før tid. Så der er der sket et fremskridt. Men ja enig, nu har han også fået en bedre trup, så nu skal han have en håndfuld kampe til, at få det til at fungerer ellers er det ud.
                  Last edited by Mwape; 25-07-2023, 12:49.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                    Meget enig med dig.

                    Og jeg syntes ikke der har været forskel på om vi er foran med AA, KN eller JM.
                    Ved ingen af trænerne har vi kunne forsvare en føring og ved alle trænerne har vi stået defensivt når vi er kommet foran.

                    I kampen mod Randers er forskellen bare at de ændrede på opstillingen i pausen og det gjorde at vi kom til at stå dybere, hvor vi tidligere bare har stillet os ned uden modstanderen har ændret på noget, det syntes jeg ikke vi så inden pausen som vi plejer.
                    Med Rioch vidste man at kom OB foran med 1-0 så var den kamp overstået ...
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
                      Jeg kan læse henover de sidste mange sider, at nu er løbet kørt, og Alm må fyres, intet er ændret og Top 6 er uden for rækkevidde.

                      personligt synes jeg, at der var mange gode takter i kampen. Takter som jeg formoder, kun bliver mere udtalte som sæsonen skrider frem.

                      Vores første halvleg var jo tæt på en offensiv åbenbaring, men vi bliver ramt af at Stephen Odey altså har klasse. Ham og Filip Bundgaard reddede det Randers-mandskab, og bliver sandsynligvis dem, der holder Randers fra nedrykning.

                      Gennemspiller vi det opgør 10 gange så vinder vi 7, men det er i mine øjne jo også et produkt af, at Randers smider alting frem, Kolinger, Carlgren - det hele, og 99 gange taber man alligevel, men ind i mellem vil man være heldig.

                      Jeg tager mange gode ting med til næste kamp. Buya Turay finder gode positioner og har tydeligvis målnæse. Og hvad har trænerteamet puttet i Charlys mad? Hold da kæft en offensiv præstation, han var farlig HVER gang, og med lidt mere kynisme havde han scoret en enkelt. Leeroy ser god ud, Sven får mig til at glemme alt om Tverskov og Slotsager fortsætter hvor han slap. Så skal der strammes op og forbedres, 2. Halvleg var ikke god, og vi glemte at true dem.

                      Jeg synes dog også, at vi må give cadeaus til Randers for en flot spillet 2. Halvleg, hvor de stresser bagkæden og tvinger kampen over på deres præmisser. Det var tydeligt, at banen var tung, og de centrale midtbanespillere og kanterne blev ret trætte. Derfor var indskiftningerne jo nok fine nok, men Kjerrumgaard holdt ikke fast i meget og Deedson fyldte ingenting defensivt.
                      Løbet er ikke kørt og top seks er heller ikke uden for rækkevidde, jeg tror at man skal ragede absolut mest brovtende stemmer med et gran salt.

                      I mine øjne så er der altså nogle ret reelle kritikpunkter af Alm, for mig, er det især at han ikke har formået at få OB til at præstere stabilt. I de tidligere sæsoner har man bedre kunne forsvare Alm, fordi det har været en ongo-bongo trup man har stået med, der ser den her noget mere sold ud og så står vi bare stadigvæk med de samme problemer at vi spiller som nat og dag, det er en berettiget kritik.

                      Jeg siger ikke at Randers ikke også er heldige, fordi det er de, med det mål som Odey hakker ind i 1 halvleg han sætter den der ind en ud af 5 gange, og så har jeg også været gavmild ved Odey. Men i anden halvleg der presser de os i bund.

                      Det er helt tydeligt at vi har spillere på banen der ikke har mere i sig. Charly kan ikke spille Sådan der i 90,
                      han kan køre sådan der i 60. Manneh har løbet et dobbelt marathon på en time og bliver skiftet ud i 86. Franco falder også i kadence.

                      Det er klart de presser os tilbage og når de formår at presse os højt så tager de også initiativet i kampen der skal et hold som OB der har så meget fart afstraffe dem for at komme så langt frem på banen. Der har man både Deedson og Sélven i truppen der kan komme i spil.

                      Så skal man gøre som Jonas Knudsen foreslog i SFÅ skifte en ekstra midtbanespiller ind efter 60 så vi får de ekstra løbemeter og mulighed for at holde bolden i egne rækker og sætte vores hurtige folk op. Ikke skifte en ekstra stopper ind for at stille sig ned og overlade alt initiativ til Randers.

                      Der er det altså problematisk at Mustafic ikke engang er i truppen og vi sidder med én midtbanespiller på bænken i Ejdum. Det forstår jeg ikke, Mustafic lignede en spiller der skulle have været i spil.

                      ​​​​​





                      ​​​​​

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                        Med Rioch vidste man at kom OB foran med 1-0 så var den kamp overstået ...
                        Ja, men det har man ikke været siden ham.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                          Sandhedens Time. Så spændende.
                          Et uafgjort resultat er ikke Sandhedens Time. En god halvleg og en for dårlig. Men jeg så bedre spil end nogensinde før i første halvleg i første kamp i turneringen. Det kan blive rigtig godt. Jeg tror og håber at Bjørn og Martin spiller sig op, så vi også kan få et brugbart forsvar. Husk at det gælder om at score flere mål end modstanderne, der er af den tyngste slags de næste kampe. Jeg tror der er mulighed for point.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                            Der er helt sikker mange positve ting rent offentsivt,at tage med fra 1 halvleg og det er kun en kamp. MEN det mest bekymrende, er metaliteten når vi er foran er den samme som før og det tiltrods for, at vi har mange nye i truppen. Der skal altså noget mentaltræningen mv. til den del, det kan bare ikke passe at vi smider så mange føringer væk og det sæson efter sæson. Der peger pilen altså meget på Alm.

                            Desuden gjorde vi Randers gode, fordi vi trak os alt for langt tilbage og gav intiativet til Randers. Endvidere er det bekymerende, at vi igen lukke en del mål ind. Men heldigivs er det kun 1 kamp, men det ligner noget vi har set før under Alm og det tiltrods for mange nye spillere. Den del er meget beymerende og der kan rettes op på det. Men jeg tror ikke på, at Alm er manden til det, desværre.

                            Desuden er vores centrale forsvar ikke godt nok i mine øjne. Der er udover Slotsager ikke kvalitet nok, BP og de andre laver altid min 1 fejl som koster et mål eller er ved det. Måske vores finne er bedre, men det ser ikke sådan ud, hvis han ikke kan slå BP af som ikke er i kampform. Han spillede sig op til sidst, men han laver altså for mange fejl.

                            Jeg tror desværre ikke, at vi får flere forstærkninger til forsvaret i dette transfervindue og jeg tror også Alm er fortid, når vinter opstarten går i gang. Eftersom det sejler i vores forsvar og Alm ikke har det som skal til, for at vi spiller i top 6.
                            Du må næsten have tal på det der, når du mener at OB smider flere føringer end andre, sammenlignelige, hold ...
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Sven Köhler på rundens hold! :-)
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                https://twitter.com/Odense_Boldklub/...NS6gN9Fww&s=19
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X