Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - RANDERS 23.JULI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Vi fangede Martin Hansen efter dagens kamp på stadion, og han var ikke tilfreds.

    Martin Hansen: Der går panik i nogen - OBstruktion

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
      Øv en følelse at stå med på stadion. Vi skal aldrig lukke mål ind i 90+5. Aldrig.
      Det var satme en slatten følelse, og gav en lang tur hjem.
      I guder en hjerneblødning at give dem det hjørne.

      En OB classic med en god og en dårlig halvleg.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Vores tidligere anfører var vel inde på at træningen var hårdere i FCN. Så måske skal holdet steppe op med bedre kondi. Kampene tyder jo på at vi ikke kan spille to intense halvlege. Så bliver det aldrig godt.

        Comment


          Til jer der har set en masse træning her i opstarten, eller bare generelt i den tid Alm har været her. Har i set dem i ny og næ have taktisk træning med en 5-backkæde, hvor de træner det defensive arbejde i det?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Til jer der har set en masse træning her i opstarten, eller bare generelt i den tid Alm har været her. Har i set dem i ny og næ have taktisk træning med en 5-backkæde, hvor de træner det defensive arbejde i det?
            Det må de have gjort ellers er det sindsygt.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
              Vi fangede Martin Hansen efter dagens kamp på stadion, og han var ikke tilfreds.

              Martin Hansen: Der går panik i nogen - OBstruktion
              "Vi skal gå efter at score til 3-1 i stedet for at forsvare tingene hjem, for så kan der ske sådan nogle ting til sidst.

              – Vi kæmper, og kriger som vilde i dag hele vejen rundt. Men en standardsituation til sidst med målmanden i boksen, der kan ske alt. Der hvor fejlen ligger, det er, at vi skal gå efter at score til 3-1, synes jeg."

              Lige præcis, Martin, lige præcis.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Ligger det Alm interview online?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                  Ligger det Alm interview online?
                  https://www.eurosport.dk/fodbold/3f-...92/video.shtml

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Til jer der har set en masse træning her i opstarten, eller bare generelt i den tid Alm har været her. Har i set dem i ny og næ have taktisk træning med en 5-backkæde, hvor de træner det defensive arbejde i det?
                    5-backkæde på hjemmebane

                    Comment


                      Det forsvar skal forstærkes. Pronto.

                      Og så skal vi have en anden træner, der udstråler...mere.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                        Det forsvar skal forstærkes. Pronto.

                        Og så skal vi have en anden træner, der udstråler...mere.

                        MvH ChrisOB
                        Det har BW jo forstærket med Paulsen, Omar, King , Grubbe og Sauli.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                          5-backkæde på hjemmebane
                          Hvis det er en måde man kan stå solidt på i slutfasen af en kamp, lukke rummene ned og gøre det meget svært for modstanderen, så er det ikke nødvendigvis noget problem for mig. Men det kræver jo, at man har trænet det. Hvis det er noget man slår over i, fordi man er i panik, og man bare ender med at grave sig ned og bliver belejret, fordi man ikke har trænet at kunne forsvare fremad i en 5-backkæde, så er det da også håbløst for mig. Det var sådan set bare det jeg var nysgerrig på, om det er noget man faktisk træner på.

                          Comment


                            Mine to cents om Alm og BW snakken.

                            BW ser ud til at have ramt Transfervinduet rigtigt. Det ligner fine spillere man har fået hevet ind der, er de gode nok til at spille top 6? Spiller de som de gjorde i første halvleg i dag, kontinuerligt, så kunne de godt spille i top 6.

                            Og så ligner det en regulær genistreg at sende Breum videre og satse på Charly. Det er altså godt set og en beslutning der kræver nogle nosser at træffe, kudos.

                            Alm har tydeligvis nogle udfordringer i forhold til at få holdet til at præstere stabilt. Udfordringer i forhold til at få sat holdet op og er efter min mening for defensivt indstillet i forhold til at få den her formation og spillestil til at fungere. Jeg forstår ikke at man går til at spille med 5 i bagkæden mod et amputeret Randers hold som man lige har kørt af klædet i 1 halvleg, op og pres dem højt, få målet så vi er foran med to og så forsvar ved at køre noget bold massage, mens man lurer på muligheden for at gøre det til 3 ved at bruge farten i forreste række, istedet for at slå helt om og stå og pakke sig. Nu er det ikke sikkert at det er sådan men hvis vi igen starter en sæson med ikke at være i fysisk form så er det altså meget kritisabelt.
                            ​​​​​​
                            Han er overall noget langt med holdet, både i forhold til spillestil, i forhold til at få kørt unge ind på holdet og har også spillet os i en pokalfinale.

                            Tror jeg på at Alm kan få det her hold til at præstere stabilt? Nej ikke rigtigt. Jeg er nok af den overbevisning at Hjortebjerg burde overtage og køre projektet videre. Selvom jeg synes Alm har rykket OB og på mange måder er en fed træner, så tror jeg egentligt at OB ville have godt af noget nyt på posten.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                              Hvis det er en måde man kan stå solidt på i slutfasen af en kamp, lukke rummene ned og gøre det meget svært for modstanderen, så er det ikke nødvendigvis noget problem for mig. Men det kræver jo, at man har trænet det. Hvis det er noget man slår over i, fordi man er i panik, og man bare ender med at grave sig ned og bliver belejret, fordi man ikke har trænet at kunne forsvare fremad i en 5-backkæde, så er det da også håbløst for mig. Det var sådan set bare det jeg var nysgerrig på, om det er noget man faktisk træner på.
                              Jeg har aldrig set nogen træning med sådan en kæde

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                Det forsvar skal forstærkes. Pronto.

                                Og så skal vi have en anden træner, der udstråler...mere.

                                MvH ChrisOB
                                Enig det kunne være rart med en træner, hvor man ikke konstant føler selv en midstander i virkelig dårlig forfatning på et tidspunkt i kampen taktisk kan sætte vores hold skak-mat. Det mest skuffende i dag var ikke at Randers udlignende i sidste sekund, men at det havde ligget i lugten de sidste 30 minutter af kampen. Alm taktiske træk virkede heller ikke i dag.

                                Comment

                                Working...
                                X