Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - RANDERS 23.JULI

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

For helvede.

Vi spiller jo en fremragende 1 halvleg og det er ren tyveri at Randers kommer foran. Vi formår at komme tilbage og selv komme foran og det er sindsygt godt. Vi er hurtige både med og uden bold. Vi flytter spillet fint rundt. Den halvleg viser hvad det kan blive til med det hold.

I pausen når man at overveje om det er nu vi formår at sætte to ordentlige halvlege sammen. Det var det så ikke.

Jeg ved ikke hvad der sker i anden halvleg om vi kommer overtændte ud eller hvad fanden det er? Men vi formår ikke at holde på bolden, vi formår heller ikke at flytte olden frem fra egne rækker og Randers kommer mere og mere ind i kampen og så udligner de dybt inde i overtiden på et mål af fucking Carlgren.

Vores nye spillere spiller fint. Det øer dog også tydeligt at når vi har valgt at spille med en så tung spiller som Köhler inde centralt så kan det ikke nytte noget at en spiller som Mustafic ikke er god nok til at være 3 valg. Manneh løber solen sort derinde og skal skiftes ud 10 - 15 minutter før han bliver det, der har vi altså et problem, hvis vi ikke har noget at sætte ind.

Mest af alt pisse skuffende at vi ikke formår at sætte to ordentlige halvlege sammen og at vi lukker et mål ind så dybt inde i overtiden. Loooooooort.

​​​​​​

​​​​​

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Jeg vurderer de 4 startede ud fra, om de er klare forstærkninger ifht dem der sluttede sidste sæson fra dag 1. Det har jo været målet - at undgå sidste sæsons start, hvorfor vi skulle have spillere, der var en forstærkning fra dag 1.

Beklager, men det er fra hestens egen mund.
      Det er da Alms ansvar og ikke BWs.
      Last edited by Mwape; 23-07-2023, 17:43.

Comment

Som forudsagt i optaktstråden ville det ende uafgjort. Det er ret tydeligt at bænken er lige så svag, som den altid har været. Vi formår sket ikke at finde tilbage i kampen gennem indskiftningerne. Samtidig ser vi ALT for trætte ud. Vi kommer for sent i alt og kaver slet ikke de løb for his den dom i første halvleg.
        Vi har max to point efter 5 kampe og så ser det svært ud med top 6 igen. De andre hold kommer til at forstærke sig de næste 5 uger. Det gør vi nok desværre ikke.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
          Som forudsagt i optaktstråden ville det ende uafgjort. Det er ret tydeligt at bænken er lige så svag, som den altid har været. Vi formår sket ikke at finde tilbage i kampen gennem indskiftningerne. Samtidig ser vi ALT for trætte ud. Vi kommer for sent i alt og kaver slet ikke de løb for his den dom i første halvleg.
          Vi har max to point efter 5 kampe og så ser det svært ud med top 6 igen. De andre hold kommer til at forstærke sig de næste 5 uger. Det gør vi nok desværre ikke.
          Hovedproblemet er mentaliteten i hele anden halvleg og det peger på Alm og ikke så mange andre.

Comment

Det kan jeg ikke se.

Vi spillede til tider glimtende første halvleg, men det var Charly, der var ophav for det. Rami scorede på straffe, ellers smed han bolden væk. Buya kan noget, men Sabbi vurderer jeg langt bedre som 9er - det kan udvikle sig.

Vores hollandske HB halter svært efter med dem defensive forståelse, og der blev ofte spillet mellem ham og midtstopperen. Fin boldomgang, skabte intet.

SK en klar forstærkning fra dag 1 - det er jeg ikke i nærheden af at kunne sige om de andre.

Er det godt nok?
            Turay tror jeg kommer bedre og bedre igang efter en lang pause. Han virker skarp i afslutninger og timing. Jeg synes han er spændende, selvom der er nok er lidt vej endnu.
            Rami er der desværre lidt luksus over, men han har da allerede set godt ud. Han er ikke dårligere end Frø var i OB.
            Owusu i dag er stadig bedre Michelson og Grubbe.

Charly var klart bedste mand, helt enig.

Nej det er ikke nok, men det er markant bedre end det vi så for præcis et år siden. Det er jo lidt det jeg trøster mig med.
            Tænker også vi skal være realistiske. Falk kunne være fedt, men det sker næppe. Mindre kan også gøre det.

Comment

Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Det er da Alms ansvar og ikke BWs.
              At de nye spillere ikke er forstærkninger fra dag 1? Ser man det.

Kultur skabes over tid i øvrigt, og det er dér, den er gal. Det handler ikke om én træner eller én sportsdirektør. Jeg siger blot, at det er interessant, at folk er så kritiske over for Alm, mens BW går helt fri. Prøv at tjek alle hans indkøb igennem systematisk. Er det vildt imponerende?

Når mam tager kriteriet om at en i hvert fald stor del af de nye skulle forstærke os fra dag 1. I dag var dag 1 og vi spillede næsten halvdelen af kampen med BK og Luca fremme, fordi de nye ikke kunne presse mere…

Comment

At de nye spillere ikke er forstærkninger fra dag 1? Ser man det.

Kultur skabes over tid i øvrigt, og det er dér, den er gal. Det handler ikke om én træner eller én sportsdirektør. Jeg siger blot, at det er interessant, at folk er så kritiske over for Alm, mens BW går helt fri. Prøv at tjek alle hans indkøb igennem systematisk. Er det vildt imponerende?

Når mam tager kriteriet om at en i hvert fald stor del af de nye skulle forstærke os fra dag 1. I dag var dag 1 og vi spillede næsten halvdelen af kampen med BK og Luca fremme, fordi de nye ikke kunne presse mere…
                Det er da alt alt for tidligt, at sige i mine øjne. Der er spillet 1 kamp og årsagen til at de andre ikke kan presse vil så være fordi de ikke er i form og det er da Alms ansvar.

Desuden har BW ikke haft de bedste arbejdsbetingelser, når man for det første kun har det 7 største budget samt skal ud og sælge klubben som har været det tynde øl i langt de fleste år i det sidste årti.

BW har haft truppen klar til opstart og så er det Alms ansvar at få dem i form og til at spille fint også over 2 halvlege. Det kan ikke være BWs ansvar.

Desuden har BW lavet et klasse salg med Minteh som vil styrke klubben på sigt og salget af Frøkjær og også meget fint.

Det vil være tåbeligt, at smide BW ud og det sker heller ikke. Men naturligvis skal hans indkøb vurderes. Men det skal første ske på baggrund af flere aspekter, blandt andet de ovenstående og ikke bare på baggrund af en kamp.

Derfor også årsagen til, at skytset rettes imod Alm og ikke BW.

Comment

Nu er jeg ikke den bedste når det kommer til at forstå svensk, men hvis jeg forstår Alm ret, så var han okay tilfreds med spillet i 2. halvleg, jævnfør det interview han gav til Discovery. Utroligt at man kan se en kamp så forskelligt. Og jeg synes heller ikke det er fedt at høre at hans standard er så lav, hvis han oprigtigt synes det var en okay 2. halvleg vi leverede.

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
                    Nu er jeg ikke den bedste når det kommer til at forstå svensk, men hvis jeg forstår Alm ret, så var han okay tilfreds med spillet i 2. halvleg, jævnfør det interview han gav til Discovery. Utroligt at man kan se en kamp så forskelligt. Og jeg synes heller ikke det er fedt at høre at hans standard er så lav, hvis han oprigtigt synes det var en okay 2. halvleg vi leverede.
                    Hvis det er tilfældet, så er han helt væk fra vinduet og i så fald nok også snart tættere på at være fortid i klubben...

Comment

Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Hvis det er tilfældet, så er han helt væk fra vinduet og i så fald nok også snart tættere på at være fortid i klubben...
                      Det er en kæmpe tabermentalitet. Hvorfor var der ingen vilje til at køre videre på det momentum vi havde i 1. halvleg?

Comment

Det er en kæmpe tabermentalitet. Hvorfor var der ingen vilje til at køre videre på det momentum vi havde i 1. halvleg?
                        Alm mangler den vildskab, som der engang imellem skal til. Det er en af årsagerne.

Comment

Jeg fik, desværre, det samme ud af interviewet. Jeg har ikke ord, der kan beskrive, hvor lidt tiltro jeg har til Alm. Hans ageren er så blottet for engagement, og uden nogen direkte vilje til at ændre på det, der ikke virker. Men hvis jeg som spiller i en klub som OB, hvor man har været så vant til at blive nummer 8, at det gennemsyrer alt i klubben, ser ud på sidelinjen, og ser Alm stå og se ud som en, der finder det hele lidt ligegyldigt, så ville jeg nok også have svært ved at give mig mere end nødvendigt. Det er nok desværre den menneskelige natur.

Comment

Alms udskiftningsroderi blev dyrt, OB var i kontrol indtil han begyndte sit kaos, jovel de udligner sent, men de sidste 25 minutter var katastrofale af OB.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                              Problemet startede ikke med indskiftningerne men med den 46. minut. Vi kom ud efter pausen og efterlod initiativen fuldstændig til Randers. Og det sker ja hver gang under Alm efter en føring.
                              Vores problem sidder på trænerbænken. Og der sidder det desværre tungt, uengageret og uden hver inspiration men med en stor pakke tabermentalitet. Alm bringer os aldrig til Top6 men i bedste fald til en ligegyldig taberslutspil mere og i værste til 1. Div. hvis Wesstrøm ikke griber ind.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg

Jeg fik, desværre, det samme ud af interviewet. Jeg har ikke ord, der kan beskrive, hvor lidt tiltro jeg har til Alm. Hans ageren er så blottet for engagement, og uden nogen direkte vilje til at ændre på det, der ikke virker. Men hvis jeg som spiller i en klub som OB, hvor man har været så vant til at blive nummer 8, at det gennemsyrer alt i klubben, ser ud på sidelinjen, og ser Alm stå og se ud som en, der finder det hele lidt ligegyldigt, så ville jeg nok også have svært ved at give mig mere end nødvendigt. Det er nok desværre den menneskelige natur.
                                Alle OB fans der fulgt med de sidste 2 sæsoner ved jo at vi ikke er i stand til at lukke ned for vores modstandere og køre en kamp sikkert hjem. Vi ved alle at det er en dårlig plan. Derfor kan det gøre mig så rasende at vi ingen intentioner havde i at lukke kampen, men bare ønskede at forsvare den hjem. Jeg er ked af at sige det, men Alm er en kæmpe taber hvis det er sådan han tænker.

Comment

Working...
                                X