Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    U15 vinder i Århus:
    ​​​​​https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/u15-dr...jren-i-aarhus/
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      U15 vinder i Århus:
      ​​​​​https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/u15-dr...jren-i-aarhus/
      Men U19 taber igen. Jeg overhørte TH igår som virkelig havde været efter nogle af drengene. Jeg vil ikke sige hvad han specifikt sagde da det er børn, men man kan jo bla læse dette.

      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/u19-dr...te-i-aarhus-1/

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Men U19 taber igen. Jeg overhørte TH igår som virkelig havde været efter nogle af drengene. Jeg vil ikke sige hvad han specifikt sagde da det er børn, men man kan jo bla læse dette.

        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/u19-dr...te-i-aarhus-1/
        Tillad mig lige at kommentere lidt her.

        Tonny har jeg før overhørt være meget negativ i sin tilgang, kender ikke til den konkrete situation men jeg tænker ikke det er en bedste måde at motivere spillerne på/opbygge en god relation.
        På det seneste har min oplevelse dog også været, at han har været mere afdæmpet.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

          Tillad mig lige at kommentere lidt her.

          Tonny har jeg før overhørt være meget negativ i sin tilgang, kender ikke til den konkrete situation men jeg tænker ikke det er en bedste måde at motivere spillerne på/opbygge en god relation.
          På det seneste har min oplevelse dog også været, at han har været mere afdæmpet.
          Og jeg har engang overhørt Tonny sige noget positivt. Så står den 1-1. Kan vi så ikke bare aftale, at Tonny gør det på sin egen måde, det fungerer jo egentlig ret godt.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Men U19 taber igen. Jeg overhørte TH igår som virkelig havde været efter nogle af drengene. Jeg vil ikke sige hvad han specifikt sagde da det er børn, men man kan jo bla læse dette.

            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/u19-dr...te-i-aarhus-1/
            "Kommentar fra cheftræner Kim Engstrøm:
            Vi er meget utilfredse med vores præstation over de 90 min. Vi fungerer ikke som en enhed i øjeblikket, der er for mange spillere, der spiller sit eget spil i stedet for at tænke på, hvordan vi præsterer bedst som hold. Det kan man ikke, hvis man vil vinde i U19-Ligaen.
            Vi må som gruppe kigge indad og tilbage på træningsbanen og arbejde sammen igen. Nu venter en landskampspause, hvor vi har 14 dage til næste kamp på hjemmebane imod Lyngby. "

            Lyder vel helt klart at der skal rettes noget og det vil de vel gøre.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              I forbindelse med Tonny Hermansens kontraktforlængelse har vi et interview med ham i denne uge. Så hvis man brænder inde med et spørgsmål, man rigtig gerne vil stille ham så fyr det af, så tager vi nogle stykker med.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                I forbindelse med Tonny Hermansens kontraktforlængelse har vi et interview med ham i denne uge. Så hvis man brænder inde med et spørgsmål, man rigtig gerne vil stille ham så fyr det af, så tager vi nogle stykker med.
                * Kom med et konkret gæt på hvilke 3 stk nuværende U19 spillere du tror/håber får SL kontrakt(Breum tæller ikke med da han ikke længere udtages til U19)

                * Tror du snart vi ser et salg direkte fra akademiet igen? Og hvorfor ser vi ikke flere? Er det Corona eller at vi har sat prisen op og derved gør det vanskligere?

                * Hvis man legede med tanken om at akademiet fik et 10 mill kroner højere budget end nu. Hvad ville du bruge dem på? Ville det hjælpe markant på de spillere vi får ud i den anden ende? Og ville du selv kunne råde 100% over de ekstra penge?

                * Hvor meget skal du samarbejde/referere til vores kommende fodbold direktør?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                  I forbindelse med Tonny Hermansens kontraktforlængelse har vi et interview med ham i denne uge. Så hvis man brænder inde med et spørgsmål, man rigtig gerne vil stille ham så fyr det af, så tager vi nogle stykker med.
                  Er det planen at der kommer flere ungdomsspillere til akademiet fra mere eksotiske lande, eks. afrikanske eller sydamerikanske lande?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                    I forbindelse med Tonny Hermansens kontraktforlængelse har vi et interview med ham i denne uge. Så hvis man brænder inde med et spørgsmål, man rigtig gerne vil stille ham så fyr det af, så tager vi nogle stykker med.
                    Hvordan vil OB forsøge at få noget af kulturen fra akademiet op i 1. holdstruppen?
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Jeg vil først sige tillykke med det fine akademi og tak for indsatsen.

                      I forhold til spørgsmål:

                      Man ser en øget tendens over Europa til at klubberne i højere grad skriver med spillere på en fri transfer end tidligere. I den henseende er der jo en stigende risiko for at det samme sker med vores akademispillere når de er rykket op i førsteholdstruppen, er det noget man er bevidst om og hvis man er, hvordan imødegår man det så?

                      Det virker på mig, som om at vores transitionsspillere ofte mangler noget fysik når de rykkes op i førsteholdstruppen er det noget man arbejder med på det nuværende u19?

                      Robin Østrøm er jo en talentfuld fodboldspiller, med en fantastisk ro på bolden, der kan være mange meninger om hvor han helst skal spilles, hvorfor er det mig der har ret når jeg siger at han skal spilles på den defensive midtbane?
                      ​​​​​​

                      Comment


                        Det vigtigste for unge spillere er, at der er erfarne læremestre på holdet. Og der er vi næppe gode nok.
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          Vi har snakket kort med Jonathan Khemdee om hans tur med det thailandske U23-landshold.

                          http://obstruktion.dk/video-khemdee-...ndsholdsturen/

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                            Vi har snakket kort med Jonathan Khemdee om hans tur med det thailandske U23-landshold.

                            http://obstruktion.dk/video-khemdee-...ndsholdsturen/
                            Fedt Spændende at se om det bliver en dreng eller en pige med ham her

                            Comment


                              Når man interviewer Tonny Hermansen, ved man aldrig helt, hvor lang tid det tager. I dag var der dog begrænsning på, så vi holdt os på en halv times tid. Interviewet handler selvfølgelig om hans nye kontrakt, plus det løse. Det er lavet på video, og vi arbejder på at sende det ud som podcast også. Men gør jer selv den tjeneste at se det på video.

                              http://obstruktion.dk/video-intervie...lang-kontrakt/

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                                Når man interviewer Tonny Hermansen, ved man aldrig helt, hvor lang tid det tager. I dag var der dog begrænsning på, så vi holdt os på en halv times tid. Interviewet handler selvfølgelig om hans nye kontrakt, plus det løse. Det er lavet på video, og vi arbejder på at sende det ud som podcast også. Men gør jer selv den tjeneste at se det på video.

                                http://obstruktion.dk/video-intervie...lang-kontrakt/
                                Jeg bliver i så godt humør, når Tonny åbner munden. Jeg synes, det er skide godt, hver gang i har Tonny i snak. Han siger nogle ret spændende ting. Hvor ville det være fedt, hvis det var ham, der skulle forklare og fortælle noget oftere.

                                Og så vil jeg absolut give ret i, at det mister lidt af charmen, hvis man IKKE ser det her på video. Tak for et fedt interview!

                                Comment

                                Working...
                                X